این لباس‌ها برای عید امسال مد شدند

1
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیلی از افراد دوست دارند با تازه شدن فصل و وارد سدن به سال جدید استایل خود را تغییر داده و با توجه به مد و ترند سال تیپ بزنند.
لباس های عید

لباس های عید معمولاً ترکیب رنگی‌های جذاب و مدل‌های به‌روزی دارند که اگر آن‌ها را خریداری کنید، استایل جدیدی خواهید داشت که همه از دیدن شما به وجد بیایند؛ بنابراین برای اینکه از مد امسال عقب نیفتید، همراه دلتامگ باشید.

لباس های عید

توجه به چند نکته می‌تواند استایل شما را از حالت عادی خارج کرده و به شکل بسیار زیبایی آن را تبدیل کند؛ بنابراین ما مهم‌ترین نکات برای خرید لباس های عید را برایتان آماده کرده‌ایم.

انتخاب رنگ‌های جذاب

اگر از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های نود و خنثی خسته شده‌اید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم عید امسال به سراغ رنگ‌های جیغ مانند قرمز، بنفش یا سبز بروید تا استایلتان چشمگیر شود.

رنگ سبز یکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌ها بوده که می‌تواند استایل شما را از سادگی به سمت اشرافیت ببرد؛ بنابراین اگر به جلب‌توجه زیاد ندارید، سراغ این لباس نروید.

لباس های عید مثل دامن‌های کوتاه و مینی

یکی از لباس های عید پوشیدن دامن‌های کوتاه است. دامن‌های کوتاه چرمی و همچنین مدل پلیسه ‌دار دوباره در حال بازگشت به لیست اصلی مد هستند. پوشیدن دامن کوتاه شاید کمی سخت باشد؛ اما کار شدنی نیست.

شما می‌توانید آن‌ها را با حوراب شلواری پوشیده تا احساس راحتی بیشتر داشته باشید. همچنین می‌توانید سادگی دامن را با استفاده از بوت‌ها، کفش‌های پاشنه بلند و یا کتانی از بین ببرید.

اگر می‌خواهید جذابیت استایلتان را به سطح بالاتری ببرید، دامن کوتاه را به همراه یک بلوز مجلسی و کت بلند ست کنید. اگر دامن چرم را انتخاب کردید، می‌توانید علاوه بر رنگ مشکی، رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای را نیز انتخاب کنید تا جلوه‌ی منحصر به فردتری به استایل خود بدهید.

لباس های عید مثل دامن‌های کوتاه و مینی

 استایل مونوکروم

فرقی ندارد رنگی که می‌خواهید استفاده کنید، خنثی، پاستیلی یا پررنگ و برجسته باشد. داشتن یک استایل مونوکروم از ترندهایی است که همیشه و همه جا طرفداران خود را داشته و ارگ بخواهیم واقعبینانه صحبت کنیم، سبکی است که هیچ‌وقت از مد نیوفتاده و قدیمی نمی‌شود. برای یک استایل مونوکروم، شما می‌توانید طیف‌های مختلفی از یک رنگ مشخص را با هم هماهنگ کنید یا همه‌ی لباس‌هایتان را به یک رنگ انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  با کودک خجالتی چگونه رفتار کنیم؟

مانتوهای اوورسایز

مانتوی کتی یکی از آیتم‌هایی است که بدون هیچ تلاش خاصی استایل شما را بسیار بالا می‌برد. علاوه‌برآن، این‌طور که به نظر می‌رسد، مانتوهای آستین پفی و کت‌شلوارهای ست هم دوباره محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و ممکن است مدل‌های زیادی از آن‌ها را ببینید.

لباس های عید مثل وست و شومیز

یکی از لباس های عید که بسیار ترند شده‌اند وست و شومیز است که آن را می‌توان با شلوار یا دامن ست کرد. این نوع استایل بیشتر مناسب تابستان بوده و اغلب از پارچه‌های خنک مثل لینن، نخ یا پنبه برای دوخت آن‌ها استفاده می‌شود.

وست یا جلیقه را می‌توان با شومیزهای متفاوتی ست کنید؛ ولی این نکته را فراموش نکنید که بهترین انتخاب باز هم شومیز سفید است.

لباس های عید مثل وست و شومیز

اکسسوری‌ها

در مطالب قبل برایتان گفتیم یکی از عوامل مهم در شیک‌پوشی افراد استفاده از اکسسوری‌های خاص و زیبا است تا بتواند استایلتان را تغییر داده و از حالت سادگی به حالت خاص تبدیل کند.

امسال اکسسوری‌های مینیمال و گل‌دار خیلی مد شدند و در کنار آن‌ها زیورآلاتی مثل مروارید، زنجیرهای ضخیم، گوشواره‌های نامتقارن، آویزهای بلند، گردن‌بندهای لایه‌لایه و گوشواره‌های بلند نیز بسیار پرطرف‌دار هستند.

کیف‌های امسال

کیف زنجیری، دوشی کوچک، حصیری، خورجینی، کتابی و همچنین کیف‌های با رنگ‌های پاستلی نیز یک سری دیگر از آیتم‌های مد شده در عید امسال هستند.

تعداد کلمات مطلب: 555

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. بتول

    7 بهمن 1402 در 9:31 ب.ظ

    چه مطالب جالبی
    از نویسنده محترم تشکر میکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

با نوشیدن آب سرد کالری بسوزانید و لاغر شوید

هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن نوشیدن آب سرد برای سلامتی وجود ندارد. هم آب سرد و هم آب هم‌دمای…