با جدیدترین مدل های عینک آفتابی آشنا شوید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عینک آفتابی یکی از اکسسوری‌های دنیای مد است که استایل شما را بسیار تغییر داده و از یک تپ ساده به یک تیپ شیک و خاص تبدیل می‌کند.
مدل های عینک آفتابی

آشنایی با جدیدترین مدل های عینک آفتابی به شما کمک می‌کند در خرید این اکسسوری جذاب راحت‌تر تصمیم گرفته و دچار سردرگمی نشوید. پس همراه دلتامگ باشید تا به شما جدیدترین مدل‌ها را نشان دهیم.

مدل های عینک آفتابی

در ادامه چند مدل عینک آفتابی را برایتان انتخاب کرده‌ایم تا هر کدام از آن‌ها که به فرم صورتتان می‌آید خریداری کنید.

عینک آفتابی دخترانه گربه‌‌ای باریک

اگر سنتان قد بدهد احتمال یادتان باشد که در دهه 90 میلادی عینک‌های باریک گربه‌ای بسیار روی بورس بودند. سال گذشته نیز عینک‌های مستطیلی باریک بسیار پر سر و صدا شده و امسال نیز ترند به شکل جدیدی ادامه پیردا کرده است و ما شاهد مد شدن عینک‌های خیلی باریک با فرم گربه‌ای هستیم. عینک‌های گربه‌ای جزو مدل‌هایی بوده که همیشه مورد استفاده افراد مختلف هستند.

فرم کشیده و زاویه‌دار این عینک‌ها آن‌ها را تطبیق‌پذیرتر و شیک‌تر کرده و باعث محبوبیت همیشگی آن‌ها شده است اما مدل‌های باریک جدید بیشتر حالت تزئینی داشته و کمتر از جنبه کاربردی مطرح هستند.

این عینک‌ها برای همه افراد انتخاب مناسبی نیستند به عنوان مثال اگر شما دارای صورت بزرگ و کشیده باشد یا یک عینک گربه‌ای خیلی کشیده‌تر و بزرگ تر بنظر خواهد رسید.

عینک آفتابی دخترانه گربه‌ ای باریک

عینک آفتابی دخترانه بیضی شکل

یک نکته مهم در انتخاب مدل های عینک آفتابی توجه به فرم صورت و حالت چهره است تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. همان‌طور که از نام این عینک مشخص است لنزش بیضی شکل بوده و در برخی موارد شیشه کوچکی دارد. در بازار می‌توانید رنگ‌های مختلف آن را پیدا کنید. اگر صورت کشیده دارید ممکن است عینک‌های بیضی شکل مناسب شما نباشد.

انتخاب مدل های عینک آفتابی که رنگ فریم و لنز آن یکی باشد

عینک‌های آفتابی که لنز رنگی دارد از گذشته‌های دور محبوب و پرطرفدار بوده هرچند همیشه مد روز نبوده‌اند و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از عینک‌هایی با لنز تیره و حتی مشکی استفاده کنند. این موضوع دلایل مختلفی داشته اما مهترین آن هماهنگ نبودن رنگ لنز و فریم عینک اسـت کـه باعث میشود ترکیبی ناهماهنگ و شلوغ بـه وجود آورد.

مطلب پیشنهادی:  خواص شلغم برای پوست و مو باورنکردنی است!

اما امسال ترند جدیدی در دنیای عینک‌های آفتابی مطرح شده که در آن رنگ لنز و فریم عینک بکسان می‌شود. این ترند در نمایش‌های مد اخیر برندها معرفی شده‌اند و اتفاقا با استقبال زیاد افراد رو‌به‌رو شده‌اند. در این نمایش مد مدل‌ها عینک‌هایی در رنگ‌هاي شاد و زیبا بـه چشم داشتند کـه رنگ فریم و لنز آن‌ها باهم یکی بود. پس ازآن نیز این سبک ادامه پیدا کرد.

برندهایی مثل ورساچه، کیت اسپید و پاملا رولند عینک‌هایي با این طرح و مدل روانه بازار کردند. بنابراین اگر بـه ست کردن علاقمند هستند و دوست دارید عینک شـما رنگی زیبا داشته باشد و یکدست و شیک بنظر برسد این مدل جدید بهترین گزینه برای شـما اسـت.

انتخاب مدل های عینک آفتابی که رنگ فریم و لنز آن یکی باشد

عینک‌‌های لنز آینه‌

عینک‌هاي آینه‌ای در دنیای مد جدید نیستند و از سالها دور بعنوان یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار مطرح بوده‌اند. این عینک‌ها لنزی کاملا انعکاسی دارند و اشعه‌های مضر خورشید را به خوبی منعکس می‌کنند بدون آن کـه دید شـما را مختل کنند. این عینک‌ها مدل‌ها، اشکال و رنگ‌هاي متفاوتی دارند و صرفا نقره‌ای نیستند، بلکه می‌توانند طلایی، صورتی، قرمز، سبز و … باشند.

تعداد کلمات مطلب: 519

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…