بهترین فرصت سرمایه‌گذاری با خرید زمین در شمال، رودسر

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ با مناطق مختلف رودسر و بخش‌های آن آشنا می‌شوید و به بررسی فرصت‌های خرید زمین در رودسر می‌پردازیم.
خرید زمین در رودسر

در شرقی‌ترین بخش استان گیلان به شهری می‌رسیم که 40 کیلومتر خط ساحلی دارد و از شرق تا غرب جنوبش کوه و جنگل است. موقعیت جغرافیایی کم‌نظیر رودسر و جاذبه‌های توریستی و دیدنی این شهر هرکسی را نسبت به سرمایه‌گذاری و خرید زمین در رودسر علاقه‌مند می‌کند. خرید زمین در رودسر را می‌توان در دو دسته خرید زمین ساحلی و جنگلی در رودسر دسته‌بندی نمود. موقعیت‌های جنگلی دارای آب و هوای مطبوع، طبیعت بکر و گاها جاده‌های ناهموار هستند اما املاک ساحلی دارای آب‌ و هوای شرجی، دسترسی آسان‌تر به شهر و مناطق گردشگری ساحلی هستند. در این مطلب به معرفی و بررسی فرصت‌های خرید زمین در رودسر می‌پردازیم.

خرید ویلا در شمال

رودسر کجاست؟ بررسی موقعیت و دسترسی‌های رودسر

خرید زمین در رودسر به دلیل همجواری با ساحل خزر از شمال و منتهی شدن به دامنه‌های البرز از جنوب در سال‌های اخیر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. رودسر در شرق استان گیلان واقع شده است و از غرب به لنگرود و املش و از شرق هم به رامسر در استان مازندران منتهی می‌شود. نزدیکی رودسر به رامسر عروس شهرهای ایران، یک فرصت بی‌نظیر برای خرید زمین در رودسر و سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است و این نزدیکی شامل بهره‌مندی از فرودگاه رامسر که 50 کیلومتر فاصله دارد، نیز می‌شود. با این ‌حال می‌توان گفت که راحت‌ترین راه برای دسترسی به رودسر مسیر جاده‌ای، از طریق آزادراه قزوین – رشت است. مسافت رودسر تا رشت 73 کیلومتر و تا تهران 375 کیلومتر است.

خرید زمین در رودسر

جاهای دیدنی رودسر

اگر اهل سفرهای جاده‌ای هستید، پیمودن خط ساحلی خزر یکی از زیباترین مسیرهایی است که می‌توانید بروید؛ از جمله اینکه در مسیر فاصله رودسر تا رامسر را بپیمایید. با خرید زمین در رودسر و ساخت ویلا در این شهر زیبا می‌توانید بارها این تجربه را تکرار کنید و هر بار با شگفتی‌های جدید مواجه شوید.

  • چشمه‌های آب معدنی سجیران
  • ییلاق زیبا و دیدنی جواهردشت
  • منطقه تاریخی قلعه گردن
  • ساحل شهر رودسر
  • روستای دیدنی سرولات
  • پارک جنگلی سفیدآب رودسر
  • اشکورات
  • پل خشتی تمیجان
  • قلعه گردن رودسر
  • ساحل رامدشت رودسر
  • بازار ماهی‌فروشان رودسر
  • بازار برنج‌فروشان رودسر
  • ساحل چابکسر
  • ساحل کلاچای

مناطق خوب برای خرید زمین در رودسر

شهرستان رودسر، دارای 5 شهر کلاچای، چابکسر، رحیم آباد، واجارگاه و رودسر و ۱۰ دهستان است. اگر یک بار تجربه سفر به رودسر را داشته باشید، می‌دانید که رودسر یکی از متفاوت‌ترین سواحل شمال ایران را دارد. زندگی روستایی ساحلی در این شهر بسیار رونق دارد و برخلاف شهرهای دیگر که خط ساحلی پر از تفرجگاه و امکانات تفریحی است، در این شهر علاوه بر چند تفرجگاه ساحلی تعداد زیادی روستا می‌بینید که به زندگی سنتی خود لب ساحل مشغولند. همین مسئله رودسر را برای آنهایی که به دنبال یک زندگی راحت و به دور از شلوغی هستند، محبوب می‌کند. به همین دلیل علاوه بر خرید زمین ساحلی در رودسر، خرید زمین روستایی هم امکان‌پذیر است.

مطلب پیشنهادی:  آشنایی با محله پرطرفدار غرب پایتخت، پونک

صیدرمحله، گنبد پیر محله، یهودی محله، حسن سرا شهدا، احمدآباد، شهید عابدینی و شهید بکایی را می‌توان بهترین محله‌ها برای خرید زمین در رودسر دانست. تنوع زیاد و وسعت سواحل رودسر و وجود مناطق جنگلی مستعد به خریداران زمین حق انتخاب بیشتری می‌دهد. لازم به ذکر است پیش از اقدام به خرید زمین در رودسر با مشاوران حرفه‌ای مشورت نمایید.

قیمت زمین در رودسر

قیمت زمین در رودسر به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها موقعیت، کاربری و متراژ زمین است. اگر قصد خرید زمین ساحلی در رودسر در شهرک‌های برند را دارید؛ باید هزینه بیشتری پرداخت کنید اما قیمت زمین در روستاهای ساحلی و جنگلی رودسر به مراتب مناسب‌تر است. در زیر چند نمونه از آگهی‌های مربوط به قیمت زمین در رودسر را از سایت ملکی دلتا بررسی می‌کنیم:

نوع ملک

متراژ (متر) قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

زمین مسکونی شهری

225 12,889,000

2,900,000,000

زمین مسکونی ساحلی روستایی

300 6,667,000

2,000,000,000

زمین مسکونی جنگلی شهرکی

256 18,359,000

4,700,000,000

زمین مسکونی شهری

790 24,051,000

19,000,000,000

زمین مسکونی روستایی

450 4,500,000

2,025,000,000

تعداد کلمات مطلب: 637

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…