با این ۶ مدل کاشی بین کابینتی، به آشپزخانه خود جلوه بدهید

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کاشی بین کابینتی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی می‌شود. در این مطلب با پرطرفدارترین و شیک‌ترین مدل‌ها آشنا می‌شوید.
کاشی بین کابینتی جدید

کاشی بین کابینتی در آشپزخانه تحت عنوان بک اسپلش (backsplash) نیز شناخته می‌شود و طرح‌های بسیار متنوعی دارد. در این مطلب با ۶ طرح پرطرفدار و زیبا آشنا می‌شوید که برای تمام سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه مناسب هستند.

زیباترین مدل‌های کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی در طرح‌های متنوع و نامحدودی طراحی می‌شود. در این مطلب با زیباترین مدل‌های موجود در بازار آشنا می‌شوید که به آشپزخانه ساده شما جلوه لوکس و گران می‌بخشند.

کاشی بین کابینتی بدون درز

کاشی بین کابینتی بدون درز

این مدل کاشی از جمله ترندهای دکوراسیون منزل محسوب می‌شود و ظاهری مدرن و جذاب دارد. همچنین به دلیل نداشتن خط و درز، نظافت آن آسان‌تر است و جرم و باکتری را به خود جذب نمی‌کند. کاشی بدون درز با متریال‌های متنوع مات و براق قابل اجرا است و دکور آشپزخانه شما را بسیار مدرن و امروزی نشان می‌دهد.

شیشه رنگی ساده

شیشه رنگی لاکوبل (Lacobel colored glass) یکی از زیباترین گزینه‌ها برای بک اسپلش آشپزخانه است. این شیشه‌ها نسبت به رطوبت، حرارت و تابش نور بسیار مقاوم هستند و خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند. به همین دلیل به یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای پوشاندن فضای بین کابینت‌ها در آشپزخانه تبدیل شده‌اند.

کاشی بین کابینتی شیشه‌ای

شیشه رنگی طرح‌دار

شیشه رنگی طرحدار نیز می‌تواند به جای کاشی بین کابینتی، به آشپزخانه شما جلوه زیبایی ببخشد. این مدل شیشه در انواع طرح‌ها و رنگ‌های دلخواه شما قابل اجرا است و فضا را بسیار شیک و زیبا نشان می‌دهد.

کاشی بین کابینتی شیشه‌ای طرح‌دار

کاشی با طرح مرمر

از ماربل شیت می‌توانید به جای کاشی بین کابینتی استفاده کرده و جلوه‌ای لوکس و فاخر به آشپزخانه خود ببخشید. انواع رنگ‌های روشن و تیره سنگ مرمر برای آشپزخانه شیک و مدرن شما قابل استفاده هستند. همچنین می‌توانید در آشپزخانه نئوکلاسیک خود نیز از این مدل کاشی آشپزخانه استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  جذاب ترین مدل های دکوراسیون نشیمن به سبک یونانی

کاشی بین کابینتی مرمر

کاشی بین کابینتی مترو رنگی

کاشی مترو طرحی پرطرفدار برای دکوراسیون آشپزخانه است. اما اغلب با رنگ‌های سفید، سیاه و خاکستری دیده شده است. در حالی که می‌توانید با انتخاب رنگ‌های شاد، جلوه‌ای زیبا و جوان‌پسندانه به آشپزخانه خود ببخشید. در تصویر زیر، یک مدل کاشی مترو با رنگ سبز را مشاهده می‌کنید که ظاهری زیبا و دلنشین دارد.

کاشی بین کابینتی مترو رنگی

بین کابینتی سنگی

سنگ مصنوعی متریالی جذاب و پرطرفدار است که از آن برای ساخت بک‌اسپلش آشپزخانه نیز استفاده می‌شود. مقاومت بالای این سنگ‌ها در برابر ضربه، رطوبت و تغییر دما، باعث شده است که بسیار پرطرفدار باشند. با انتخاب طرح دلخواه خود، می‌توانید دکور آشپزخانه را بسیار شیک و زیبا نشان دهید.

کاشی بین کابینتی سنگی

نکات انتخاب کاشی بین کابینتی برای آشپزخانه

هنگام انتخاب بین کابینتی برای آشپزخانه خود، باید یک سری نکته را در نظر داشته باشید که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • طرح و رنگ کاشی باید با سبک دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد.
  • کاشی باید از متریال مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده باشد.
  • نصب کاشی باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود.
  • می‌توانید به جای تعویض کاشی آشپزخانه با برچسب کاشی که بسیار ارزان‌تر است، طرحی نو به آشپزخانه خود بدهید.

سخن پایانی

کاشی بین کابینتی یکی از مهم‌ترین عناصری است که هنگام دکوراسیون آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید. در این مطلب ۶ مدل کاشی زیبا و مدرن را به شما معرفی کردیم که برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی مناسب هستند.

تعداد کلمات مطلب: 519

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …