آموزش کشیدن ابروی پر با مداد

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه یکی از مدهای روز داشتن ابروهای پر هست و خانم‌ها برای رسیدن به آن اقدام به کارهای متفاوتی می‌کنند. کشیدن ابرو با مداد یک راهکار بدون خطر و آسان است.
آموزش کشیدن ابروی

داشتن ابروهای پر باعث زیبایی و جذابیت خاص شما می‌شود بنابراین هرگز وقت را هدر نداده و آموزش کشیدن ابرو را در این مطلب از دلتامگ دنبال کنید. بیشتر خانم‌ها زمان لازم برای رفتن مداوم به آرایشگاه ندارند یا نمی‌خواهند که هزینه زیادی برای مدل دادن به ابروهای خود کنند. بهترین کار استفاده از روش‌های آسان ولی کاربردی طراحی ابرو در خانه است.

آموزش کشیدن ابروی پر با مداد

اگر ابروهایتان به طور طبیعی ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام برداشتن ابرو و مرتب‌کردن آن اشتباه کرده‌اید و الان ابروهایی تو خالی و نازک دارید، خبر خوبی که برایتان داریم آن است که شما می‌توانید با رعایت چند نکته ظریف  ابروهای دلخواهتان را داشته باشید.

مرحله اول: شانه‌زدن ابروها به سمت بالا

در مرحله اول از آموزش کشیدن ابروی پر باید ابروهایتان را توسط یک شانه به سمت بالا هدایت کنید. این کار باعث نمایان‌شدن جاهای خالی در ابروهایتان می‌شود و شما تازه متوجه می‌شوید که کدام قسمت‌های ابروهایتان را باید ترمیم کنید. در صورت بلند بودن ابروها از یک قیچی برای مرتب‌کردن استفاده کنید.

مرحله دوم از آموزش پر کردن ابروها

ازآنجایی‌که در حال حاضر مدل ابرو به شکل طبیعی مد هستش سعی کنید با استفاده از محصولاتی که خریداری کرده‌اید به شکل طبیعی اقدام به کشیدن ابروهایتان کنید. آرام کشیدن روی ابرو باعث طبیعی‌تر شدن ابرو می‌شود و هم خیلی پررنگ نشود.

البته می‌توانید قبل از شروع کار، شکل کلی ابروهای خودتان را با مدادابرو بکشید. حتماً یادتان باشد که خط بالا را بافاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا ابروهایتان حالت طبیعی خودش را حفظ کند.

مرحله سوم: مرتب‌کردن خطوط

مرحله سوم: مرتب‌کردن خطوط

حالا که کشیدن ابروهایتان تمام شد برای محوکردن خط‌هایی که کشیده‌اید در ابروهایتان از یک‌قلم موی کوچک یا آرایشی برای کم خط کردن اثر خطوط استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  با ریمل‌های رنگی، تابستان امسال آرایش متفاوتی بکنید

مرحله چهارم: شانه‌زدن و اصلاح کار انجام شده

بعد از پر کردن داخل ابروها حتم ابروهایتان را چک کنید تا متوجه ایرادهای احتمالی کار خود شوید. برای بار آخر ابروها را روبه‌بالا شانه بزنید تا اگر فضای خالی باز هم باقی‌مانده است را پر کنید.

فراموش نکنید که ابروها را به حالت اول بازگردانید، برای دیدن درستی کار خود، چند قدم از آینه فاصله گرفته تا اگر ایرادی داشته باشد را مشاهده کنید. یادتان باشد نیازی نیست که ابروها دقیقاً شبیه هم باشند، فقط باید به‌اندازه کافی شبیه به هم کشیده شوند.

مرحله چهارم: شانه‌زدن و اصلاح کار انجام شده

مرحله پنجم: زدن کانسیلر

در مرحله آخر از آموزش پر کردن ابرو کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا موهای ریز احتمالی که خطوط ابرو را نامنظم نشان می‌دهند را پنهان‌کردن و ابرویی جذاب و مرتب داشته باشید.

نکات مهم در کشیدن ابرو

  • یادتان باشد که حتماً ابروهای خود را بیش از حد زاویه‌دار نکنید، زیرا که حالتی زشت و غیرطبیعی به وجود می‌آورد.
  • حتماً از یک مدادابروی استاندارد و باکیفیت خوب برای این کار استفاده کنید.
  • بعد از انجام آرایش ابرو با مداد اگر متوجه نقاط خالی در ابرو شدید با استفاده از براش کوچک می‌توانید مقداری سایه ابروی ملایم را در بین موهای ابرو پخش کنید.
  • در مرحله آخر آرایش ابرو برای زیباتر به‌نظررسیدن ابروها با یک مداد یا سایه چشم‌سفید رنگ زیر ابروها را حالت دهید.

تعداد کلمات مطلب: 525

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…