میز تلویزیون دیواری؛ ۶ مدل جدید و زیبا

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میز تلویزیون دیواری یکی از جذاب‌ترین المان‌های فضای پذیرایی و نشیمن است. در این مطلب با ۷ مدل جذاب و پرطرفدار آشنا می‌شوید.
جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری یا استند تلویزیون یکی از المان‌های جذاب در دکوراسیون منزل است. در نشیمن و اتاق خواب می‌توانیم با انتخاب یک استند یا میز تلویزیون مناسب، جلوه‌ای شیک و جذاب به فضا ببخشیم. در این مطلب از دلتامگ با زیباترین مدل‌های استند تلویزیون آشنا می‌شوید.

۶ مدل میز تلویزیون دیواری جدید و زیبا

برای انتخاب یک میز تلویزیون دیواری جذاب باید به سبک دکوراسیون و چیدمان فضای خود دقت کنید. انتخاب متریال و طراحی مناسب در اینجا اهمیت بسیاری دارد و همه چیز باید در هماهنگی کامل با دکوراسیون داخلی منزل باشد. در ادامه با ۶ مدل استند تلویزیون شیک و زیبا آشنا می‌شوید.

میز تلویزیون دیواری چوبی

استند تلویزیون چوبی

استند تلویزیون چوبی انتخابی شیک و زیبا برای خانه‌های مدرن است و به راحتی با تمام لوازم منزل ست می‌شود. می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را با انواع دیوارکوب چوبی یا فومی تزیین کنید و به این شکل جلوه‌ای زیبا به فضای نشیمن خود ببخشید. نورپردازی دیوار پشت تلویزیون هم به زیبایی هر چه بیشتر فضای شما کمک می‌کند.

استند تلویزیون معلق

این مدل میز تلویزیون به دیوار پیچ می‌شود و پایه‌های آن روی زمین قرار نمی‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که ظاهری شیک و مینیمال داشته باشد. انواع مختلف میز تلویزیون دیواری معلق وجود دارد و شما می‌توانید طرح دلخواه خود را به صورت سفارشی داشته باشید. همچنین می‌توانید با افزودن شلف دیواری و قفسه، کارایی فضای خود را تا حد مطلوبی افزایش دهید.

میز تلویزیون دیواری معلق

پارتیشن گردان تلویزیون

این مدل میز تلویزیون به نحوی طراحی می‌شود که دیوار پشت آن قابلیت گردش دارد و می‌توانیم در دو فضا از تلویزیون استفاده کنیم. برای مثال در اتاق خواب و نشیمن می‌توانیم با قرار دادن این مدل تلویزیون، استفاده کاملاً بهینه از فضا داشته باشیم. امکان در نظر گرفتن شلف و قفسه هم در این مدل استند تلویزیون وجود دارد.

میز تلویزیون دیواری پارتیشن گردان

میز تلویزون دیواری مدرن

این مدل میز تلویزیون با طراحی ساده و یکدست خود، انتخابی عالی برای خانه‌های مدرن و امروزی است. رنگ‌بندی متنوع این میز باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. همچنین امکان انتخاب متریال هم وجود دارد. ام دی اف و هایگلاس، از جمله پرطرفدارترین متریال‌ها برای ساخت میز تلویزیون مدرن هستند.

مطلب پیشنهادی:  این وسایل دکوری خانه را زیبا می‌کنند!

میز تلویزیون دیواری مدرن

میز تلویزیون کابینت دار

استند تلویزیون کابینت دار، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های میز تلویزیون است که جلوه‌ای کلاسیک و جذاب به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. کابینت، فضایی اضافی برای ذخیره سازی لوازم در فضای نشیمن و پذیرایی ایجاد می‌کند و به این ترتیب به خانه شما نظم می‌بخشد. از این نظر می‌توانیم بگوییم که این مدل میز تلویزیون برای خانه‌های کوچک انتخاب خوبی است.

میز تلویزیون دیواری کابینت دار

میز تلویزیون مینیمال

مدل میز تلویزیون دیواری مینیمال بسیار پرطرفدار است و ظاهر ساده آن در تمام خانه‌ها زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را با انواع دیوارپوش و لاین نوری توکار تزیین کرده و جلوه‌ای بی‌نهایت زیبا به دکوراسیون داخلی منزل خود ببخشید. این مدل نیز برای فضاهای کوچک انتخاب خوبی است و برای تکمیل آن می‌توانید از شلف و قفسه‌های ایستاده استفاده کنید.

میز تلویزیون دیواری مینیمال

سخن پایانی

میز تلویزیون دیواری یکی از عناصر جذاب در دکوراسیون خانه‌های امروزی است و در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود. برخی از مدل‌ها به صورت یک قفسه یکپارچه هستند و محلی برای آویختن تلویزیون دارند و برخی دیگر فقط میز ساده‌ای هستند و جایی برای آویختن تلویزیون ندارند. انتخاب مدل میز تلویزیون باید بر اساس متراژ فضا و سبک دکوراسیون منزل انجام شود.

تعداد کلمات مطلب: 546

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. ناشناس

    15 دی 1402 در 9:08 ب.ظ

    عالی وزیبا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …