دکوراسیون اتاق خواب مدرن؛ ۳ ایده ساده و ارزان

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای دکوراسیون اتاق خواب مدرن، باید از المان‌های این سبک استفاده کنیم. در این مطلب با ۳ ایده ساده و کم‌هزینه دکوراسیون اتاق خواب آشنا می‌شوید.
دکوراسیون اتاق خواب مدرن

چگونه می‌توانیم یک اتاق خواب مدرن آرام‌بخش و زیبا داشته باشیم؟ این سوال ممکن است برای شما پیش آمده باشد. در این مطلب از دلتامگ ۳ ایده ساده و کم‌هزینه برای دکوراسیون اتاق خواب شیک و مدرن ارائه شده است که حتماً می‌تواند برای شما کاربردی باشد.

۳ ایده ساده و ارزان برای دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب از آن جهت اهمیت دارد که افراد بخشی از ساعات روز را برای استراحت یا انجام امور شخصی در آن به سر می‌برند. اما برای کاهش هزینه‌های دکوراسیون باید چه کار کنیم؟ در این مطلب ایده‌های ساده و کم‌هزینه‌ای برای دکوراسیون اتاق خواب مدرن ارائه شده است.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

نصب شلف و قفسه

شلف دیواری و قفسه‌بندی دیوار به اتاق خواب شما نظم می‌بخشد و از این نظر انتخاب خوبی است. انواع مدل‌های شلف دیواری در بازار موجود است. همچنین خود شما می‌توانید با استفاده از تخته‌های چوبی یا کمدهای قدیمی، شلف‌های دست‌ساز و زیبایی برای اتاق خواب مدرن خود بسازید و با استفاده از آن‌ها به فضا نظم بدهید.

فضای بالای میز تحریر، تخت و کنار کمد لباس برای قرار دادن شلف و قفسه بسیار مناسب است. می‌توانید از فضای زیر پنجره یا زیر تخت خواب نیز برای قفسه‌بندی استفاده کنید و به این شکل استفاده بهینه از فضا داشته باشید.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

نقاشی دیوار اتاق خواب مدرن

نقاشی دیوار یکی از اید‌ه‌های زیبا و کم‌هزینه برای دکوراسیون اتاق خواب است. می‌توانید با استفاده از انواع شابلون، غلطک، قلمو و حتی نوارچسب، طرح‌های جذابی را روی دیوار اتاق خواب خود اجرا کنید.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

نقاشی روی دیوار با استفاده از نوارچسب ایده بسیار جذابی است. می‌توانید طرح دلخواه خود را روی دیوار پیاده کنید و مرزهای آن را با چسب تعیین کنید. در مرحله بعد باید دیوار را رنگ‌آمیزی کنید.

مطلب پیشنهادی:  با لوسترهای مستطیلی دکوراسیونی ساده، شیک و باکلاس داشته باشید

همچنین می‌توانید با مواد مختلف، بافت جذابی به دیوار ببخشید. پس از خشک شدن رنگ، چسب‌ها را از دیوار جدا می‌کنیم و شاهد یک نقاشی شیک و زیبا روی دیوار اتاق خواب مدرن خود خواهید بود.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

استفاده از تابلو دکوراتیو

نصب یک یا چند تابلو دکوراتیو روی دیوار اتاق خواب، می‌تواند تحول بی‌نظیری در ظاهر آن ایجاد کند. انواع تابلوهای بزرگ و کوچک برای اتاق خواب مدرن مناسب هستند. اما در انتخاب طرح تابلو باید دقت کنید که حتماً مطابق با خصوصیات سبک دکوراسیون مدرن باشد و تزیینات کلاسیک در آن دیده نشود.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

دیوار بالای تخت، میز تحریر یا دیوار روبروی تخت، فضای مناسبی برای نصب تابلو دکوراتیو است. می‌توانید با استفاده از یک بوم ساده، چسب چوب و رنگ، یک تابلو دکوراتیو دست‌ساز زیبا بسازید و با آویختن آن به دیوار پشت تخت، جلوه‌ای بی‌نظیر به اتاق خواب خود ببخشید.

طرح‌های انتزاعی و خطی دورنگ یا تک‌رنگ برای اتاق خواب مدرن بهترین گزینه هستند. هنگام انتخاب تابلو حتماً به رنگ دیوارها و فضای اتاق خواب دقت کنید تا همه چیز در هماهنگی کامل باشد.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

سخن پایانی

برای دکوراسیون اتاق خواب مدرن، لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید. راهکارهای ساده و کم‌هزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید با پیروی از آن‌ها، ظاهر اتاق خواب خود را به کلی متحول کنید. در این مطلب با ۳ راهکار ساده برای دیزاین اتاق خواب شیک و مدرن آشنا شدید که حتماً می‌تواند برای شما مفید باشد.

تعداد کلمات مطلب: 516

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …