انواع کمد ریلی؛ مناسب برای اتاق خواب کوچک

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمد ریلی یکی از پرکاربردترین لوازم در اتاق خواب است. درب این کمد هنگام باز شدن جایی را در اتاق اشغال نمی‌کند و از این نظر برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب است.
انواع کمد ریلی

کمد لباس یکی از پرکاربردترین عناصر اتاق خواب است. در اتاق خواب نوجوان و مستر باید حتما یک کمد داشته باشیم. کمد ریلی انتخابی بسیار عالی برای فضاهای کوچک است و کارایی فضا را تا حد مطلوبی افزایش می‌دهد. در این مطلب از دلتامگ با پرطرفدارترین مدل‌های کمد با درب ریلی آشنا می‌شوید.

کمد ریلی چیست و چه انواعی دارد؟

با استفاده از کمد ریلی می‌توانیم فضای ذخیره‌سازی بیشتری در منزل داشته باشیم. درب این مدل کمد به صورت کشویی باز و بسته می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که جای کمی در اتاق اشغال شود و استفاده بهینه از فضا داشته باشیم. هرچه کمدها قفسه‌بندی مناسب‌تری داشته باشند، کارایی آن‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین هنگام خرید یا سفارش کمد، باید نیازهای خود را به طور واضح در نظر داشته باشید.

انواع کمد ریلی

کمد چوبی

این مدل کمد طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و جلوه لوکس و جذابی به اتاق خواب شما می‌بخشد. به ویژه اگر در اتاق خواب خود از کفپوش، دیوارکوب و مبلمان چوبی استفاده کرده باشید، به کمک این مدل کمد می‌توانید هماهنگی زیبایی در اتاق ایجاد کنید.

چوب متریالی گرم و جذاب است که در تمام کاربردها می‌توان از آن استفاده کرد. می‌توانید کمد چوبی را با میز تحریر یا میز آرایش تلفیق کرده و از این طریق جلوه‌ای جذاب به اتاق خواب خود ببخشید.

کمد ام دی اف

از پرطرفدارترین کمد با درب ریلی می‌توانیم به کمد ام دی اف اشاره کنیم که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. ام دی اف متریالی در دسترس و زیبا است که در تمام فضاها کاربرد دارد. در اتاق خواب نوجوان یا مستر می‌توانیم با استفاده از این متریال بهترین طراحی را داشته باشیم. طبقه‌بندی این مدل کمد بسیار راحت است. اگر اتصالات و ریل کمد از کیفیت کافی برخوردار باشد، به دوام و طول عمر آن افزوده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  آیا از زیباترین عمارت اصفهان دیدن کرده‌اید!

انواع کمد ریلی

کمد هایگلاس

کمد ریلی هایگلاس انتخابی مدرن است که جلوه‌ای شفاف و زیبا به اتاق خواب شما می‌بخشد. هایگلاس سفید برای اتاق خواب کوچک بهترین انتخاب است و با انعکاس نور، فضا را بزرگتر از اندازه واقعی خود نشان می‌دهد. اما تنوع رنگی این متریال بسیار بالا است و شما می‌توانید از رنگ‌های شاد و زیبا برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

کمد شیشه‌ای

کمد شیشه‌ای جلوه‌ای بسیار خاص و بی‌نظیر دارد و برای اتاق خواب مستر بهترین انتخاب است. حتی می‌توانیم این مدل کمد را در پذیرایی و آشپزخانه قرار دهیم و با یک نورپردازی جذاب، از آن به عنوان یک ویترین زیبا استفاده کنیم.

انواع کمد ریلی

کمد آینه‌ای

کمد ریلی با درب آینه‌ای انتخابی جذاب برای اتاق خواب است. در اتاق خواب مستر یا نوجوان می‌توانیم با استفاده از این مدل کمد، نیاز به آینه را تامین کنیم. حتی می‌توانیم در یک بخش از خانه با استفاده از پارتیشن متحرک، یک اتاق لباس یا کلوزت روم زیبا طراحی کنیم.

انواع کمد ریلی

سخن پایانی

کمد ریلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون منزل است. به ویژه در فضاهای کوچک با استفاده از این مدل کمد می‌توانیم بهترین استفاده را از فضا داشته باشیم. با قفسه‌بندی استاندارد و اصولی، کارایی این مدل کمد به شکل مطلوبی افزایش می‌یابد.

تعداد کلمات مطلب: 504

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی، فضایی شیک برای آرامش

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی به هنر آراستن و چیدن وسایل در فضایی گفته می‌شود که برای پذیرایی…