زیباترین مدل‌های لوستر دیواری

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوستر دیواری یک انتخاب شیک و زیبا برای تمام فضاهای خانه است. در این مطلب با ۵ مدل لوستر دیواری زیبا و پرطرفدار آشنا می‌شوید.
زیباترین مدل‌های لوستر دیواری

تجهیزات نورپردازی منزل تنوع بالایی دارند. از میان آن‌ها می‌توانیم به لوستر یا چراغ دیواری اشاره کنیم که علاوه بر کاربرد روشنایی، جنبه دکوری و تزیینی نیز دارد. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین مدل‌های لوستر دیواری آشنا می‌شوید.

۵ مدل لوستر دیواری لوکس و زیبا

لوستر دیواری یکی از المان‌های زیبا و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی است. در تمام سبک‌های طراحی داخلی می‌توانیم از این المان استفاده کنیم و به وسیله آن نورپردازی خانه را تکمیل کنیم. انواع چراغ‌های مدرن، کریستالی و فلزی در دکوراسیون منزل کاربرد دارند و می‌توانید به وسیله آن‌ها جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

لوستر دیواری استیل

لوستر استیل

این مدل لوستر بسیار پرطرفدار است و می‌توانیم از آن در فضاهایی مثل پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و راهرو استفاده کنیم. طراحی ساده و فانوس مانند این مدل لوستر باعث می‌شود که روشنایی ملایم و مطلوبی داشته باشد. می‌توانید این مدل لوستر را روی دیوارپوش چوبی یا فومی نصب کنید و به این طریق جلوه‌ای متفاوت به فضا ببخشید.

مدل گل

لوستر دیواری مدرن با طرح گل، زیبایی خاصی دارد و به راحتی با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا می‌کند. می‌توانید این مدل لوستر را روی کاغذ دیواری پذیرایی با طرح ساده یا گلدار نصب کنید و از این طریق به جذابیت آن بیفزایید. همچنین می‌توانید آن را با لوستر سقفی ست کنید و هماهنگی خوبی از نظر طراحی و نورپردازی در فضای منزل به وجود بیاورید.

لوستر دیواری طرح گل

لوستر کریستالی

لوستر کریستالی یکی از زیباترین مدل‌ها برای دیوار پذیرایی است. می‌توانید این مدل لوستر را با لوستر سقفی ست کنید و از این طریق جلوه زیبایی به فضای منزل خود ببخشید. کریستال از جمله عناصری است که در تمام سبک‌های طراحی داخلی زیبا به نظر می‌رسد.

برای مثال هم در خانه‌های مدرن و هم در خانه‌های کلاسیک و تلفیقی می‌توانیم از این مدل لوستر استفاده کنیم و جلوه بی‌نظیری به دکوراسیون منزل ببخشیم. نور این مدل لوستر بسیار جذاب است و روشنایی دلچسب آن باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. انواع مدل‌های لوستر کریستالی در بازار موجود است که شما بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  میز تلویزیون دیواری؛ ۶ مدل جدید و زیبا

لوستر دیواری کریستالی

لوستر کلاسیک آویز کریستال

لوستر دیواری با آویز کریستال یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها برای خانه‌های ایرانی است. معمولاً این مدل لوستر از متریال استیل، برنج یا برنز ساخته می‌شود و جذابیت بسیاری دارد.

می‌توانید این مدل لوستر را با لوستر سقفی ست کرده و با ایجاد یک دکوراسیون هماهنگ و یکدست، به خانه خود هویت ببخشید. دقت کنید که تمام عناصر و المان‌های موجود در دکوراسیون منزل شما باید در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند تا خانه شما زیبا و باهویت به نظر برسد.

لوستر دیواری کلاسیک

لوستر مدرن

لوستر مدرن انتخابی شیک و زیبا برای تمام فضاهای منزل است. می‌توانید به وسیله این مدل لوستر، راهرو ورودی خود را روشن و زیبا کنید. دقت کنید که نورپردازی سقف باید با مدل لوستر هم‌خوانی داشته باشد. می‌توانید سقف را با لوسترهای مدرن روشن کنید و در کنار آن از باکس نور مخفی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

این مدل لوستر در فضای حمام و سرویس بهداشتی هم کاربرد دارد و به زیبایی هر چه بیشتر فضا کمک می‌کند. همچنین می‌توانیم در اتاق خواب به وسیله این لوستر، نور ملایم و زیبایی ایجاد کنیم که باعث ایجاد آرامش می‌شود.

لوستر دیواری مدرن

سخن پایانی

لوستر دیواری در مدل‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شود و هر کدام از آن‌ها برای یک سبک دکوراسیون داخلی منزل مناسب هستند. در این مطلب ۵ مدل چراغ دیواری شیک و زیبا به شما معرفی کردیم که در کنار لوستر سقفی می‌توانند نورپردازی منزل را تکمیل کنند.

تعداد کلمات مطلب: 585

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …