زیباترین مدل‌های دکوری آشپزخانه شیک و ارزان

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هنگام انتخاب دکوری آشپزخانه باید به سبک دکوراسیون و نوع چیدمان دقت داشته باشیم. در این مطلب با ۵ مدل دکوری شیک و زیبا آشنا می‌شوید
زیباترین مدل‌های دکوری آشپزخانه

کانتر آشپزخانه محل مناسبی برای قرار دادن اکسسوری‌های دکوری است. با استفاده از این عناصر می‌توانیم جلوه‌ای شیک و زیبا به آشپزخانه خود ببخشیم. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین مدل‌های دکوری آشپزخانه آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های دکوری آشپزخانه

برای تزیین و دکوراسیون آشپزخانه، نیاز نیست هزینه زیادی صرف کنید. گاهی با استفاده از چند قلم لوازم دکوری ساده می‌توانیم جلوه بسیار زیبایی به فضای آشپزخانه خود ببخشیم. در ادامه با ۵ مدل دکوری آشپزخانه شیک و ارزان آشنا می‌شوید که برای روی کانتر یا اپن آشپزخانه جلوه‌ای بی‌نظیر ایجاد می‌کنند.

زیباترین مدل‌های دکوری آشپزخانه

رایزر چوبی

رایزر چوبی نوعی استند است که روی کابینت و کانتر آشپزخانه می‌توانیم برای قرار دادن لوازم و دکوری‌های زیبا قرار دهیم. رایزرها به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کنند و به وسیله آن‌ها می‌توانید دکور آشپزخانه خود را تا حد خوبی ارتقا دهید.

ترکیب شلف آشپزخانه و رایزر، به زیباتر شدن هر چه بیشتر آشپزخانه شما کمک می‌کند. رایزر را می‌توانیم داخل قفسه‌های باز کابینت قرار دهیم و به این ترتیب فضا را مرتب نشان دهیم.

تخته گچی

تخته گچی یکی از اکسسوری‌های دکوری آشپزخانه است که جلوه‌ای زیبا و خودمانی به این فضا می‌بخشد. می‌توانید یادداشت‌های روزانه، برنامه هفتگی و یا جملات زیبا را روی این تخته‌ها با گچ بنویسید و جلوه‌ای جذاب و دلنشین به آشپزخانه خود ببخشید.

زیباترین مدل‌های دکوری آشپزخانه

استند کانتر آشپزخانه

استند کانتر در مدل‌های متنوعی وجود دارد و می‌توانید به وسیله آن یک سنترپیس زیبا در آشپزخانه خود ایجاد کنید. می‌توانید با انواع گلدان، شمع و چراغ‌های تزیینی را روی این استندها قرار دهید و به این وسیله دکوری شیک و زیبا در آشپزخانه خود داشته باشید.

زیباترین مدل‌های دکوری آشپزخانه

استند کتاب

استند کتاب آشپزی، از جمله ترندهای لوازم دکوری آشپزخانه است و می‌توانیم روی آن با قرار دادن کتاب آشپزی، کار آماده‌سازی غذاها را راحت کنیم. این مدل استندها با متریال‌های متنوعی مانند چوب، پلاستیک و … ساخته می‌شوند و زیبایی کانتر و کابینت آشپزخانه شما را به اوج می‌رسانند.

مطلب پیشنهادی:  بایدهای تغییر دکوراسیون لاکچری نشیمن برای خانه تکانی عید

زیباترین مدل‌های دکوری آشپزخانه

ظروف سفالی

ظروف سفالی همیشه جزو زیباترین لوازم دکوری برای آشپزخانه بوده‌اند. انواع طرح‌های مینیمال و کلاسیک این ظروف در آشپزخانه قابل استفاده هستند و می‌توانیم از آن‌ها به عنوان گلدان هم استفاده کنیم. انتخاب این ظروف باید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. برای مثال در آشپزخانه نئوکلاسیک باید سراغ گزینه‌های لوکس‌تری برویم.

زیباترین مدل‌های دکوری آشپزخانه

نکات انتخاب دکوری آشپزخانه

هنگام انتخاب لوازم دکوری برای آشپزخانه باید یک سری نکات را در نظر داشته باشیم که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • سبک لوازم دکوری باید با دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد.
  • رنگ لوازم دکوری باید بر اساس رنگ غالب لوازم آشپزخانه انتخاب شود.
  • با تعداد زیاد لوازم دکوری، آشپزخانه خود را شلوغ نکنید.
  • سعی کنید که ابعاد و شکل لوازم دکوری با هم هم‌خوانی داشته باشند.

سخن پایانی

انتخاب لوازم دکوری برای تمام فضاهای منزل به دقت و سلیقه نیاز دارد. این موضوع برای آشپزخانه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. باید سعی کنیم که لوازم دکوری مورد استفاده در آشپزخانه، علاوه بر جنبه زیبایی، کاربردی هم باشند. برای مثال می‌توانیم به انواع ظروف سفالی و گلدان اشاره کنیم که علاوه بر زیبایی برای نگهداری گلدان یا سرویس آشپزخانه هم کاربرد دارند.

تعداد کلمات مطلب: 504

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. ناشناس

    29 آذر 1402 در 7:01 ب.ظ

    عالی بود ممنون 🙏🙏🙏

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …