این ارایش ساده مخصوص شب یلدا است

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از شب‌هایی که در بین ما ایرانی‌ها بسیار پرطرفدار بوده، شب یلدا است. معمولا خانم‌ها برای این شب آماده شده و به دنبال آرایش مخصوص و لباس زیبا و خاص می‌گردند.
ارایش ساده

یکی از خواسته‌های افراد از ما در این شب به‌یادماندنی آموزش یک ارایش ساده اما مخصوص شب یلدا است. ما در این مطلب از دلتامگ به شما کمک می‌کنیم که چگونه با یک آرایش زیبا و جذاب در مراسم‌های خود بدرخشید.

ارایش ساده مخصوص شب یلدا

در ادامه چند روش مختلف را برای این آرایش آموزش می‌دهیم تا شما در انتخاب‌کردن آن‌ها راحت باشید.

آرایش شب یلدا با رنگ‌های پاییزی

برای خودآرایی و ارایش ساده مخصوص شب یلدا بهتر است از تم‌هایی که مناسب این فصل و مناسبت هستند، استفاده کنید. در آرایش خود حتماً از تناژ قرمز، سبز و سفید استفاده کنید. بهترین آرایش این است که رنگ‌ برگ‌های پاییزی را در چشمان خود به کار ببرید. همچنین می‌توانید در قسمت میانی پلک خود از رنگ‌های قهوه‌ای یا نارنجی استفاده کنید.

سپس یک‌رنگ تیره مانند قهوه‌ای اسموکی را برای کنج بیرونی پلک خودتان استفاده کنید. در ضمن استفاده از رنگ طلایی نیز می‌تواند آرایش شما را بسیار شیک و مجلسی کند. در نهایت با یک مژه مصنوعی یا ریمل ساده و یک خط چشم می‌توانید ارایش ساده مخصوص یلدای خود را تکمیل کنید.

برای اینکه میان خودآرایی لب و چشم تناسب برقراری کنید؛ بهتر است از رژلب قهوه‌ای استفاده کنید.

ارایش ساده مخصوص شب یلدا با رنگ زرشکی

به این نکته مهم توجه داشته باشید که یکی از رنگ‌های منحصربه‌فرد و معروف شب یلدا که طرف‌داران زیادی نیز دارد رنگ زرشکی است. شما این اختیار را دارید که با استفاده از رنگ گرم چهره خود را بسیار زیبا و آراسته کنید. همچنین اگر پوست شما سفید است؛ ولی موهای مشکی دارید رنگ زرشکی برای شما بسیار دلربا خواهد بود.

آرایش شب یلدا دخترانه

اگر که به آرایش‌های غلیظ علاقه ندارید،  می‌توانید صورت خود را به شکلی کاملاً ساده آرایش کنید. برای این منظور بهتر است سایه‌روشن و مات را برای پشت پلک‌های خود انتخاب کرده و خط چشم خود را نیز به‌صورت گربه‌ای بزنید. همچنین رنگ رژلب نیز اگر بنفش انتخاب شود شما را زیباتر و دخترانه‌تر خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:  نشانه های مخفی در مردان که بیانگر عشق جنون آمیز آن هاست

آرایش شب یلدا دخترانه 

آرایش شب یلدا دخترانه با رنگ‌های گرم

رنگ‌های گرم مناسب آراستن چهره با تم یلدایی است؛ به همین دلیل در این آرایش از سایه چشم درخشان و رنگ مو مرواریدی صورتی استفاده می‌شود. همچنین در این مورد بهتر است از رژلب پر رنگ و با تناژ گرم در لب‌های خود استفاده کنید.

آرایش شب یلدا تازه‌عروس‌ها

یکی از رسومات قدیمی ما ایرانی‌های بردن هدیه برای نوعروسان است. اقوام مختلف ایرانی در شب یلدا برای نوعروسان که سال اول عقدشان است شب چله یا یلدا برون می‌برند. در این صورت چون این هدیه‌ها را به خانه عروس می‌برند باید عروس، خود را آراسته کند. به این صورت که هم لباس یلدایی زیبا به تن کند و هم صورت خود را بر اساس تم یلدایی آرایش نماید؛ لذا بهتر است از رنگ‌های گرم و سبک‌های ساده استفاده کنید.

آرایش شب یلدا تازه‌عروس‌ها

نکات مهم در انتخاب رژلب

یکی از نکات مهم در ارایش ساده و مخصوص شب یلدا انتخاب رنگ رژلب است. اگر پوست شما روشن است یا به رنگ سرمه‌ای و زرشکی علاقه دارید باید رژلب قرمزرنگ سرد مایل به آبی را انتخاب کنید. اما درصورتی‌که این رنگ‌ها باعث روشن‌شدن چهره شما می‌شود و رنگ قرمز گوجه‌ای نیز در چهره برنزه درخششی طلایی ایجاد می‌کند.

اگر دارای پوست تیره‌ای هستید رنگ قرمز گرم مایل به نارنجی و قهوه‌ای برای شما مناسب است و در این چهره‌ها گیرایی خاصی ایجاد می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 555

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

افراد موفق، بعد از ساعات کاری چه می‌کنند؟

آنچه که افراد موفق در ساعات خارج از کار انجام می‌دهند، به طرز قابل توجهی بر موفقیت آن‌ها د…