ارزان‌ترین محله‌های بابلسر برای خرید کدامند؟ + نمونه آگهی

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بابلسر جزو یکی از بهترین شهرهای شمال است که از طبیعتی زیبا و امکانات رفاهی خوب برخوردار است، به همین دلیل خرید ویلا در بابلسر و زندگی در این شهر می‌تواند یک امتیاز باشد؛ برای مشاهده قیمت‌های خانه در این شهر با ما در این مقاله همراه شوید.
خرید ویلا در بابلسر

بابلسر شهری زیبا و دلنشین در استان مازندران است که به خاطر خط ساحلی خیره‌کننده خود در امتداد دریای خزر و جاذبه‌های طبیعی مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. این شهر مقصدی جذاب برای کسانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات هستند. اگر قصد خرید ویلا در بابلسر را دارید ابتدا بهتر است شناخت لازم از محله‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن داشته باشید.

خرید ویلا در شمال

بابلسر کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

بابلسر مرکز شهرستان بابلسر است و در میان رشته کوه‌های البرز و در حاشیه دریای خزر قرار دارد. جالب است بدانید اسم قدیمی این شهر، مشهدسر بوده که بعدها تبدیل به بابلسر شده است. بابلرود از میان بابلسر عبور می‌کند و باعث تفکیک شهر به دو بخش غربی و شرقی شده است. بابلسر با فریدون‌کنار در شرق و با بابل در جنوب همسایه است. ساری و محمود‌آباد نیز از شهرهای نزدیک بابلسر به حساب می‌آیند.

آب و هوای بابلسر معتدل و مرطوب است. در تابستان هوا شرجی و گرم و در زمستان هوا سرد و پر بارش است. به همین دلیل بهترین فصل سفر به بابلسر، فصل بهار و اوایل پاییز است. البته اگر از بارش باران لذت می‌برید و سرمای هوا نیز آزارتان نمی‌دهد، پاییز فصل بهتری برای سفر به بابلسر محسوب می‌شود.

دسترسی به بابلسر

فاصله بابلسر تا تهران در حدود 228 کیلومتر است که با رانندگی در حدود 4 ساعته به این شهر می‌رسید. مسیرهای ساری، بابل یا قائم شهر را  برای سفر با اتوبوس می‌توانید انتخاب کنید،  مسیری که طی می‌کنید به طور متوسط شاید حدود 5 ساعت زمان ببرد.

اگر با هواپیما قصد سفر به بابلسر را دارید، از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه دشت ناز ساری یا فرودگاه بیشه کلا، به بابلسر بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه راه آهن به بابلسر، ایستگاه راه آهن قائم شهر است. از ایستگاه راه آهن قائم شهر تا بابلسر، 40 کیلومتری مسافت دارید. البته در این نوع سفر، حدود 6 ساعتی در راه هستید که با زیبایی‌هایی که پیش رویتان قرار می‌دهد، طی ساعت‌ها مسافت به بهشتی که به چشمانتان هدیه می‌دهد، می‌ارزد.

خرید ویلا در بابلسر

مراکز درمانی بابلسر

مجتمع پزشکی آریان و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید سید ابراهیم صالحی از مهم‌ترین مراکز بهداشتی_ درمانی شهرستان بابلسر هستند. با توجه به نزدیکی بابلسر به شهرهای دیگر برای دسترسی به خدمات پزشکی تخصصی دیگر نیاز به نگرانی ندارید. برای خرید ویلا در بابلسر دسترسی به مراکز بهداشتی ممکن است؛ یکی از گزینه‌های مورد اهمیت شما باشد.

مراکز تجاری و اماکن دیدنی بابلسر

از میان مراکز خرید بابلسر، برخی از آنها معروف‌تر هستند. در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • بازار روز قدیم بابلسر
  • مجتمع تجاری پرشیا
  • مرکز خرید اکسین
  • مجتمع تجاری رویال مال
  • مرکز خرید اروپا

از شناخته شده‌ترین مناطق دیدنی بابلسر می توان به مجموعه ساحلی میرود، مجتمع گردشگری کرفون، پارک و اسکله قایقرانی، رودخانه زیبای بابلرود و پل معلق بابلسر اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید آپارتمان در فاز 4 مهرشهر کرج با متری 20 میلیون

قیمت خرید ویلا در بابلسر

برای خرید ویلا در بابلسر با توجه به میزان بودجه و نیز علایق شخصی، می‌توان محله‌های زیادی را پیشنهاد داد مانند، محلات عربخیل، کهنه محله، هادی شهر، کرفون، خزر شهر، بهنمیر، امیر مازندرانی، محبوبی، نخست وزیری، پاسداران و شریعتی . با توجه به بودجه شما امکان خرید ویلا از حدود متری 8 تا 18 میلیون تومان در مناطق مختلف دارید. برای اطلاعات شما در مورد محله های بابلسر در ادامه به بررسی مختصری از بهترین محله‌های بابلسر می‌پردازیم.

محله امیر مازندرانی بابلسر

امیر مازندرانی محله‌ای پرطرفدار با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. این محله یک تجربه فرهنگی منحصر به فرد را ارائه می‌دهد  میانگین قیمت هر مترمربع برای خرید ویلا در امیر مازندرانی حدود ۸ میلیون تومان است. با خرید ویلا در بابلسر ساکنان می‌توانند از سواحل جذاب آن بهره ببرند.

درواقع می‌توان گفت این قسمت از بابلسر جزو مناطق زیبا، آرام و با دسترسی آسان به ساحل است. یکی از مزیت‌های خوب این محله نزدیکی آن به کاربری‌های مهم شهر و امکانات مختلف مانند مراکز خرید، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی است.

محله محبوبی بابلسر

محبوبی محله‌ای مسکونی، که از یک بافت زیبا و خاص شهری برخوردار است. مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله مدارس، پارک‌ها و مراکز خرید در این محله واقع شده است. میانگین قیمت خرید ویلا در محبوبی، هر مترمربع ۱۸ میلیون تومان است. با خرید ویلا در این محله، ساکنان می‌توانند از یک سبک زندگی راحت با مکان‌های دیدنی لذت ببرند.

محله شریعتی بابلسر

شریعتی محله‌ای شلوغ با ترکیبی از املاک مسکونی و تجاری است. میانگین قیمت خرید ویلا در شریعتی به ازای هر مترمربع ۱۴ میلیون تومان است. ساکنان می‌توانند در حین دسترسی به مکان‌های دیدنی یک سبک زندگی پر جنب و جوش را در این محله تجربه کنند.

اگر به دنبال خرید ویلا در بابلسر و لذت بردن از زندگی با امکانات کامل هستید، قطعا محله شریعتی بابلسر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این محله به معابر مهمی متصل است که مهمترین آنها عبارتند از بلوار ساحلی، پاسداران و بلوار شهید علیزاده.

برای مشاهده آگهی‌های خرید خانه در بابلسر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. در جدول زیر چند نمونه از آگهی‌های خرید ویلا در این شهر ساحلی آورده شده است:

نوع ملک متراژ سال ساخت قیمت خرید (تومان)
ویلای ساحلی 76 متر 2 سال ساخت 2,000,000,000
ویلای جنگلی 350 متر نوساز 2,200,000,000
ویلای ساحلی 170 متر 2 سال ساخت 4,700,000,000

تعداد کلمات مطلب: 861

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…