جدیدترین مدل‌های فنجان قهوه خوری + نکات مهم هنگام خرید

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به خوردن قهوه علاقه‌مندید و دوست دارید با جدیدترین مدل‌های فنجان قهوه‌خوری آشنا شوید، همراه ما باشید.
فنجان قهوه خوری

قهوه جزو آن دسته از نوشیدنی‌هایی است که قدمت آن در ایران زیاد نمی‌باشد، اما طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که می‌تواند خستگی یک روز کاری را برطرف کرده و انرژی لازم را به شما بدهد. به همین دلیل چندی است که نوشیدن قهوه در طول روز یا مراسمات ما به یک عادت تبدیل شده است؛ به همین دلیل است که یک فنجان قهوه خوری فانتزی می‌تواند لذت خوردن قهوه را برای ما دو چندان کند؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا جدیدترین مدل‌های فنجان قهوه خوری و نکات مهمی که برای یک خرید حرفه‌‎ای لازم است را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع جنس های مختلف فنجان قهوه خوری

امروزه فنجان‌های قهوه خوری در طرح و رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است؛ لازم به ذکر است که جنس به کار رفته شده در فنجان، می‌تواند بر طعم و مزه قهوه تاثیر بگذارد. در ادامه انواع مدل‌های فنجان قهوه را برای شما شرح خواهیم داد.

انواع فنجان قهوه خوری

فنجان قهوه خوری استیل

معمولا از جنس استیل بیشتر در ساخت فنجان‌های قهوه استفاده می‌شود؛ چرا که این جنس عایق حرارتی بسیار خوبی در برابر است؛ از سوی دیگر این جنس به راحتی قابل شستشو است و ظاهر شیک و زیبایی دارد؛ لازم به ذکر است در هنگام خرید این جنس از عایق حرارتی آن مطمئن باشد در غیر این صورت قهوه به سرعت سرد خواهد شد.

فنجان قهوه خوری استیل

فنجان قهوه سرامیک

این مدل فنجان قهوه در طرح و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود که دست ما را برای انتخاب باز نگه می‌دارد و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید؛ این جنس فنجان در برابر حرارت عایق بسیار خوبی است و از آن مهم‌تر هنگام استفاده و نوشیدن قهوه دست را نمی‌سوزاند؛ اما از معایب این جنس نیز می‌توان به شکنندگی آن اشاره کرد؛ به طوری که با کوچک‌ترین ضربه می‌شکنند.

فنجان قهوه خوری

فنجان قهوه خوری شیشه

اگر به دنبال یک فنجان قهوه خوری اسپرسو هستید، فنجان‌های شیشه‌ای که با طرح و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از مزایا استفاده از جنس فنجان‌ها این است که به شما این امکان را می‌دهد که از ظاهر زیبای قهوه خود لذت ببرید؛ علاوه بر آن به راحتی قابل شستشو است و در برابر خط و خش مقاوم بوده و از همه مهم‌تر قابلت چند منظوره دارد؛ به این معنا که شما می‌توانید در این فنجان‌ها نوشیدنی‌های دیگری را هم سرو کنید.

مطلب پیشنهادی:  طریقه خوشرنگ شدن شربت آلبالو

فنجان قهوه خوری

نکات مهم قبل از خرید فنجان قهوه خوری

فرقی نمی‌کند که فنجان قهوه شما از چه جنسی باشد؛ در هر صورت قبل از خرید لازم است به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

جنس فنجان

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، جنس فنجان انتخابی است؛ مدلی که انتخاب می‌کنیدذ باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد؛ برای مثال فنجانهایی با جنس سرامیک و چینی ظریف‌تر هستند، اما گرما را بهتر از شیشه نگه می‌دارند.

فنجان قهوه خوری

ابعاد فنجان قهوه خوری

در هنگا خرید با توجه به نیازتان ابعاد فنجان قهوه را انتخاب کنید؛ اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به حجم کمی از نوشیدنی علاقه دارید، سعی کنید یک فنجان قهوه خوری کوچک انتخاب کنید.

توجه به شکل ظاهری

این مرحله کاملا به سلیقه شما بستکی دارد و شما باید متناسب با سلیقه و دکوراسیون چیدمان پذیرایی، یک نوع آن را انتخاب کنید؛ در حال حاضر فنجان‌های قهوه در اشکال مختلف گرد، بیضی، مثلت و چهارگوش در بازار موجود است.

فنجان قهوه خوری

توجه به دسته فنجان

در هنگام خرید فنجان قهوه شاید به این قسمت از فنجان تجه چندانی نشود؛ در حالی که برای نوشیدن یک فنجان قهوه لذتبخش لازم است که هنگام استفاده بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید؛ در نتیجه سعی کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که دسته‌های فنجان از اشکال خاصی برخوردار نبشد تا دست شما اذیت نشود.

عایق حرارت

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید قهوه را برای مدت زمان بیشتری در فنجان نگه دارید، سعی کنید جنس فنجان قهوه‌ای که استفاده می‌کنید از عایق حرارتی خوبی برخوردار باشد. اگر به این دسته از مطالب خانه داری علاقه دارید، بهترین مدل قابلمه برای جهیزیه را در این مطلب مطالعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 677

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

افراد موفق، بعد از ساعات کاری چه می‌کنند؟

آنچه که افراد موفق در ساعات خارج از کار انجام می‌دهند، به طرز قابل توجهی بر موفقیت آن‌ها د…