جوانسازی پوست با یک ورزش ساده

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از موضوعات مهمی که افراد بسیاری به دنبال آن هستند، جوانسازی پوست بوده و سوالی که مطرح می‌شود آن است که آیا ورزش می‌تواند باعث جوانسازی پوست شود یا خیر؟
جوانسازی پوست با ورزش

جوانسازی پوست با ورزش یکی از کارهایی است که افراد بسیاری از آن نتیجه گرفته‌اند. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که ورزش‌ها و تمریناتی که عضلات صورت را درگیر می‌کنند، بعد از کمی تکرار، باعث قوی‌تر شدن عضلات شده و گونه‌های افتاده را اصلاح می‌کنند. همراه دلتامگ باشید.

جوانسازی پوست با ورزش

ماهیت ورزش کردن آن است که با درگیر کردن و تمرین دادن به عضلات، آن‌ها را تقویت می‌کند. با تقویت عضلات از ضعف آن‌ها جلوگیری می‌شود بنابراین شما می‌توانید با ورزش دادن عضلات صورت از تحلیل رفتن این عضلات پیشگیری کنید.

حدود ۵۷ عضله کوچک در صورت، گردن و پوست سر وجود داشته که برای حفظ قدرت و عملکرد صحیح به ورزش نیاز دارند. تمرینات ساده‌ یوگای صورت می‌توان یک راهکار عالی برای تقویت عضلات و در نهایت داشتن صورت زیباتر و حتی مبارزه با علائم پیری به شما کمک کند.

یوگای صورت چیست؟

یوگای صورت یک گزینه عالی و فوق‌العاده برای جوانسازی پوست بوده که می‌تواندذ یک جاگزین خوب برای پیشگیری از پیری صورت باشد. در اغلب موارد نتایج یوگای صورت بسیار رضایت‌بخش و ماندگار بوده است.

یوگای صورت دارای انواع تکنیک‌های طب فشاری، تمریناتخاص و انواع ماساژ برای عضلات ریز و کوچک صورت و گردن است. با تقویت کردن این عضلات و ورزش پیشانی و سایر اجزا، ظاهر کلی گونه‌ها، پیشانی و حتی غبغب بهتر می‌شود.

بعد از مدتی افتادگی صورت، چین چروک‌ها و سایر علائم پیری از بین رفته یا حداقل بسیار کم می‌شوند. به همین علت است که یوگای صورت «بوتاکس طبیعی» نامیده می‌شود!

اما برای کم کردن علائم پیری فقط این تمرینات کافی نبوده و حتما در کنار برنامه ورزش صورت برای جوانسازی بایدسبک زندگی سالم را در پیش بگیرید: خوب خوابیدن، ترک سیگار، کاهش استرس و تغذیه مناسب بسیار مهم است؛ برای مثال حواس‌تان باشد تا حد امکان، اخم نکنید یا به پیشانی خود خط و چین نندازید.

یوگای صورت چیست؟

دود سیگار در پیر شدن پوست مؤثر بوده و نه‌تنها لازم است که سیگار را ترک کنید، بلکه حتی نباید در معرض دود سیگار قرار بگیرید. به یاد داشته باشید مراقبت از پوست و حفظ سلامت کلی، کلید اصلی جوانسازی پوست است.

یوگای صورت یک سری تمرینات و تکنیک‌هایی است که طراحی شده‌اند تا به ارتقاء سلامت و زیبایی پوست کمک کنند. این تمرینات اغلب مبتنی بر اصول یوگا، تنفس عمیق و آرامش هستند. در زیر برخی از فواید یوگای صورت آورده شده‌اند:

  • افزایش گردش خون: تمرینات یوگای صورت باعث افزایش گردش خون در ناحیه صورت شده که باعث تغذیه بهتر پوست، حذف سموم و زنده‌تر شدن پوست می‌شود.
  • تقویت عضلات صورت: این تمرینات به تقویت عضلات صورت کمک کرده و می‌تواند از افتادگی پوست جلوگیری کند.
  • رفع تنش و استرس: یوگا و تمرینات آرامش مانند تنفس عمیق و تمرینات آرامشی در یوگای صورت کمک به کاهش تنش و استرس فیزیکی و روحی می‌کند که این تمرینات اثرات مثبتی بر پوست دارد.
  • بهبود انعطاف و ارتجاع پوست: تمرینات یوگای صورت می‌تواند به افزایش انعطاف‌پذیری و ارتجاع پوست کمک کرده و از افتادگی و ایجاد چین و چروک جلوگیری کنند.

فواید یوگای صورت

  • تحریک نقاط انرژی در صورت: یوگای صورت معتقد است که در صورت و نواحی مختلف صورت نقاط انرژی وجود دارند که با تمرینات مشخص قابل تحریک هستند و این افتراق انرژی می‌تواند به تعادل انرژی و آرامش بیشتر در صورت کمک کند.
  • تحریک تولید کلاژن و الاستین: برخی از تمرینات یوگای صورت معتقدند که می‌توانند تولید کلاژن و الاستین، که برای سلامت و جوانی پوست اهمیت دارند، را تحریک کنند.
  • افزایش تمرکز و آگاهی: تمرینات آرامشی و مراقبت از صورت در یوگا می‌تواند به افزایش تمرکز و آگاهی از وضعیت پوست و نیازهای آن کمک کند.

تعداد کلمات مطلب: 594

اپلیکیشن مجله دلتا

2 دیدگاه

  1. بیگ

    25 مهر 1402 در 7:01 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

  2. ن

    28 مهر 1402 در 1:15 ق.ظ

    😍❤️❤️

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…