با لباس مناسب افراد چاق آشنا شوید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از دغدغه‌های افراد چاق به‌خصوص خانم‌ها آن است که در مهمانی‌های چه لباسی بپوسند و کدام لباس مناسب آن‌هاست؟
لباس مناسب افراد چاق

یکی از سؤالاتی که بسیار از ما پرسیده می‌شود آن است که لباس مناسب افراد چاق کدام لباس‌ها هستند؟ معمولاً این دسته از افراد به دنبال لباس‌هایی می‌گردند که ظاهر آن‌ها را تا حدودی جمع‌وجورتر کند. همراه دلتامگ باشید تا با هم این لباس‌ها را بررسی کنیم.

لباس مناسب افراد چاق

در ادامه به چند مدل لباس مناسب برای افرادی که اضافه‌وزن دارند می‌پردازیم. ما سعی کرده‌ایم در این مطلب هم‌ لباس‌های مناسب مهمانی و هم ‌لباس‌های اسپرت معرفی کنیم.

اگر از اضافه‌وزن خود رنج می‌برید؛ اما همچنان دوست دارید در مهمان‌ها بدرخشید، بهتر است از لباس‌هایی که برای افراد دارای اضافه‌وزن دوخته شده‌اند، استفاده کنید.

موضوع چاقی و اضافه‌وزن ممکن است برای اکثر خانم‌ها مسئله‌ای آزاردهنده باشد؛ مخصوصاً اگر مراسم مهمی را پیش‌رو داشته باشند؛ اما اصلاً نگران نباشید، چون با رعایت برخی نکات بسیار کوچک می‌توان این مشکل را حل کرد.

رنگ‌های تیره‌تر بپوشید

برای اینکه فرم بدنتان زیباتر به نظر برسد و اضافه‌وزنتان زیاد دیده نشود، هرگز سراغ لباس‌های رنگ روشن مانند سفید، کرم و… نروید. زیرا این لباس‌ها تمایل عجیبی به نشان‌دادن شکل واقعی بدنتان دارند. برای اینکه شکل واقعی بدنتان را پنهان کنید، لباس‌هایی با رنگ تیره برای شما بهترین گزینه هستند. رنگ‌هایی مانند، مشکی، سرمه‌ای، زرشکی و …

 لباس مناسب افراد چاق مثل لباس با پارچه‌های ظریف

جنس پارچه‌ای که شما برای لباستان در نظر می‌گیرید باید ظریف و مثل حریر باشد تا شما را لاغرتر از آن چیزی که هستید، نشان دهد. هرگز به سراغ لباسی با پارچه‌های دارای تاروپود برجسته و زخیم نروید. زیرا اگر این پارچه‌ها زیبا هم باشند؛ اما همچنان شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.

بهترین پارچه برای لباس مناسب افراد چاق طرح پارچه ساده یا با خطوط عمودی ظریف است. اگر پارچه‌های طرح‌دار را برای لباستان انتخاب می‌کنید، مدل‌های دارای گل‌های کوچک، اشکال هندسی و چهارخانه ریز را انتخاب کنید.

 لباس مناسب افراد چاق مثل لباس با پارچه‌های ظریف

شلوارهای راسته و کاملاً بلند بپوشید

نکته مهمی که باید بدانید آن است که جنس شلوارتان برخلاف لباس شما باید محکم با بافتی منسجم و انعطاف‌پذیر باشد. زیرا این جنس شلوارها باعث تخت نشان‌دادن شکم و یک‌دست و صاف نشان‌دادن ران‌های شما می‌شود. هرگز شلوارهایی با جنس نرم و لطیف را انتخاب نکنید.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه ضدآفتاب خانگی با بالاترین قدرت محافظت از پوست

بهتر است از شلوارهای راسته و کاملاً بلند که تا روی کفشان می‌آید، استفاده کنید. شلوار خود را هنگام پوشیدن در ناحیه کمر و نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نگه دارید.

کفش پاشنه‌بلند بپوشید

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید حتماً از کفش پاشنه‌دار استفاده کنید. بهترین انتخاب کفش برای کسانی که دارای پای چاقی هستند کفش‌هایی با بندهای پهن است؛ زیرا این نوع کفش‌ها می‌توانند چاقی پای شما را پنهان کنند.

 لباس مناسب افراد چاق مثل دامن بلند  

اگر دوست دارید دامن بپوشید، برای اینکه لاغر به نظر برسید از دامن‌های مدل A انگلیسی استفاده کنید. اگر ساق و مچ پای شما چاق است، بلندی دامن A شکل شما باید تا پایین پا یا در واقع زیرا قوزک پا باشد.

نکته مهم در انتخاب لباس مناسب افراد چاق آن است که قد دامن خود را بلند انتخاب کنید. زیرا دامن‌های کوتاه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. بهتر است شما برای اینکه چاق به نظر نرسید دامن‌هایی با مدل کلوش و مدل‌هایی که تنها یک برش دارند را انتخاب نکنید.

 لباس مناسب افراد چاق مثل دامن بلند  

 لباس مناسب افراد چاق مثل لباس یقه‌هفت 

لباس‌های یقه‌هفت گردن را کشیده‌تر نشان می‌دهند و با ایجاد خطای دید تصویر ظریف‌تری از اندام بالاتنه شما ارائه می‌دهد. پس برای لاغرتر به نظر رسیدنتان این نوع لباس را انتخاب کنید.

تعداد کلمات مطلب: 565

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…