دکوراسیون منزل شیک و امروزی با سنگ آنتیک

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به زیبایی فضای خانه اهمیت می‌دهید، لازم است هنگامی که تصمیم به تغییر دکوراسیون گرفتید، با جدیدترین متریال‌های کاربردی در دکوراسیون آشنا شوید.
سنگ آنتیک

سنگ آنتیک متریالی لوکس و زیبا است که کاربردهای متنوعی در دکوراسیون داخلی دارد. این سنگ بادوام و زیبا است و از این نظر بسیار پرطرفدار است. اما شاید گزینه چندان مقرون به صرفه‌ای به نظر نرسد. به همین دلیل طرح‌های متنوعی از سنگ‌های آنتیک مصنوعی تولید می‌شود که ظاهر چندان متفاوتی با نوع طبیعی ندارند. برای دکوراسیون خانه‌های کوچک می‌توانید از انواع مصنوعی این سنگ استفاده کنید؛ در این مطلب از دلتامگ با کاربرد انواع سنگ‌های آنتیک در دکوراسیون داخلی آشنا می‌شوید.

سنگ آنتیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سنگ آنتیک متریالی لوکس و زیبا است که در معماری و دکوراسیون داخلی کاربردهای زیادی دارد. این سنگ از تکه‌های شکسته‌ی سنگ مرمریت و تراورتن ساخته می‌شود. به این صورت که تکه‌های سنگ با هم ترکیب شده و با ملات‌هایی از جنس رزین به هم چسبانده می‌شوند. آنتیک مصنوعی با متریال سمنت پلاس تولید می‌شود. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع این سنگ در بازار، آن را به متریالی محبوب برای دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. در ادامه به کاربردهای این سنگ در دکوراسیون داخلی می‌پردازیم.

دیزاین دیوار آشپزخانه‌ لوکس و زیبا

به فضای بین کابینت‌ها در اصطلاح بک اسپلش گفته می‌شود. این فضاها جای مناسبی برای جمع شدن چربی و آلودگی هستند و باید با متریال مناسب پوشانده شوند. در آشپزخانه‌های لوکس می‌توانیم از انواع سنگ‌های آنتیک طبیعی برای پر کردن فضای بین کابینت‌ها استفاده کنیم. اما گزینه‌های مصنوعی این سنگ هم بسیار پرطرفدار هستند.

سنگ آنتیک

ساخت شومینه‌ی زیبا در نشیمن خانه

شومینه نقش تزئینی دارد و گرمابخش فضای نشیمن خانه‌های لوکس است. انواع طرح‌های سنگ آنتیک در ساخت شومینه کاربرد دارند. بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی می‌توانید از این متریال برای ساخت شومینه منزل خودتان استفاده کنید. شومینه سنگ مصنوعی آنتیک گزینه مقرون به صرفه‌تری است و طرفداران بسیاری دارد.

دیزاین پذیرایی زیبا و دعوت‌گرا

فضای پذیرایی برای خانه‌های بزرگ اهمیت بسیاری دارد. به ویژه برای افرادی که مهمانی‌های مجلل و باشکوهی برگزار می‌کنند، مهم است که این فضا زیبا به نظر برسد.می‌توانید بخشی از دیوارهای اتاق پذیرایی را با انواع سنگ‌های آنتیک طبیعی و مصنوعی تزئین کنید و جلوه‌ای لوکس و فاخر به خانه خودتان ببخشید.

تزئین دیوار پشت تلویزیون

دیزاین دیوار پشت تلویزیون در خانه‌های امروزی بسیار مهم است. در واقع این دیوار نقطه کانونی نشیمن خانه است. انواع متریال برای تزئین دیوار پشت تلویزیون کاربرد دارند. سنگ آنتیک برای خانه‌های لوکس با سبک دکوراسیون کلاسیک یا مدرن انتخاب بسیار خوبی است. در اینجا نوع طرح و رنگی که انتخاب می‌کنید باید با سبک دکوراسیون منزل هم‌خوانی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  اتاق خوابی آرامش بخش با پرده زیبا

دیزاین کانتر آشپزخانه لوکس و زیبا

در خانه‌های امروزی لوکس، کانتر یا همان اپن آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد. در آشپزخانه‌های بزرگ، جزیره آشپزخانه جلب توجه می‌کند. برای زیباتر نشان دادن کانتر و جزیره آشپزخانه می‌توانیم از انواع سنگ‌های آنتیک طبیعی و مصنوعی استفاده کنیم. رنگ‌ها و طرح‌های متنوع این سنگ‌ها باعث شده است که برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی انتخاب خوبی باشند.

 دیزاین ورودی خانه شیک و زیبا

دیزاین فضای ورودی نقش مهمی در زیبایی خانه شما دارد. این فضا جایی است که مهمانان اول با آن مواجه می‌شوند و از این نظر باید زیبا و دعوت‌گرا به نظر برسد. با استفاده از سنگ آنتیک طبیعی یا مصنوعی، می‌توانیم فضای ورودی زیبا و فاخری ایجاد کنیم که چشم‌ها را خیره می‌کند. انواع طرح‌ها و رنگ‌های این سنگ برای دیزاین فضای ورودی خانه کاربرد دارند.

سنگ آنتیک

دیزاین راهروها و راه‌پله خانه‌های دوبلکس

در خانه‌های دوبلکس می‌توانیم دیوار راه‌پله را با سنگ طبیعی یا مصنوعی آنتیک تزئین کنیم. این کار باعث می‌شود که راه‌پله فاخرتر و برجسته‌تر دیده شود. باید دقت کنید که رنگ و طرح انتخابی شما با مدل پله‌ها و سبک کلی دکوراسیون داخلی هم‌خوانی داشته باشد.

سخن پایانی

دکوراسیون خانه با سنگ آنتیک انتخابی جذاب برای لوکس‌پسندها است. امروزه تماشای تصاویر مجلات و سایت‌های دکوراسیون افراد را ترغیب می‌کند که تغییراتی در خانه و فضای زندگی‌شان ایجاد کنند. برای همین ما سعی می‌کنیم ایده‌های جذاب و کاربردی برای دکوراسیون داخلی منزل ارائه دهیم که برای شما مفید باشد. از نظر ما همه حق دارند که در خانه‌هایی زیبا و دلنشین زندگی کنند. اگر به این دسته از مطالب علاقه دارید، ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون خانه‌های کوچک ۶۰ متری را مطالعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 683

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. ناشناس

    15 مهر 1402 در 5:50 ب.ظ

    بسیار مطالب آموزنده و به روز

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …