اجاره خانه و خرید ملک در مناطق تهران

0
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
قیمت اجاره خانه در تهران با توجه به منطقه و محله مورد نظر تعیین می شود، از این رو لازم است محله های تهران را بشناسید.
اجاره خانه در شمال تهران

تهران دارای 22 منطقه، 134 ناحیه و 370 محله می باشد که به طور کلی به شمال، مرکز و جنوب تقسیم می شود، دلتا در کنار شماست تا برای اجاره خانه و خرید ملک در تهران بهترین انتخاب را داشته باشید.

اجاره خانه در شمال تهران

شمال تهران به عنوان لوکس ترین بخش تهران شناخته شده است و از آن جایی که در دامنه رشته کوه های البرز قرار دارد آب و هوایی بسیار عالی نسبت به مرکز شهر دارد.

اجاره آپارتمان در تهران

قیمت اجاره خانه در شمال تهران

گلابدره شمالی ترین محله تهران معرفی شده است، از دیگر محلات شمال تهران می توان به جردن، ظفر، دولت، سعادت آباد، فرمانیه، نیاوران، کامرانیه، قیطریه، میرداماد، الهیه و… اشاره کرد. در این محلات تهران، قیمت اجاره خانه و خرید ملک، نسبت به مناطق دیگر بیشتر است، در زیر چند نمونه آگهی در دلتا را برای شما درج کرده ایم:

  • یک آپارتمان 75 متری دو خوابه با مبلغ 200 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهانه 20 میلیون تومان در سوهانک اجاره داده می شود.
  • یک آپارتمان 85 متری در قیطریه است که با مبلغ 800 میلیون ودیعه و پرداخت ماهانه 9 میلیون تومان در قیطریه اجاره داده می شود.
  • آپارتمان 150 متری با مبلغ 200 میلیون تومان و پرداخت ماهانه 30 میلیون تومان برای اجاره در سعادت آباد دلتا درج شده است.

امکانات شمال تهران

از جمله امکانات شمال تهران می توان به سطح دسترسی آن اشاره کرد، مترو خط یک جنوبی ترین نقطه تهران را به شمالی ترین نقطه تهران متصل می کند. پایانه های BRT از دیگر وسائل نقلیه برای حمل و نقل عمومی و دسترسی به شمال تهران هستند. از طرفی تاکسی های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که به صورت مستقیم شما را به نقاط مختلف در شمال تهران می رسانند.

از دیگر امکانات شمال تهران مراکز خرید آن هستند که دسترسی به هر یک، بسیار آسان است. از این میان می توان به مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید ارگ تجریش در خیابان سعدآباد، مرکز خرید سانا در اندرزگو، مرکز خرید الماس در بلوار ارتش، مرکز خرید روشا نیاوران، مرکز خرید الهیه در خیابان الهیه، اشاره کرد.

مراکز درمانی مهم در شمال تهران، بیمارستان تندیس تهران در بلوار آفریقا، بیمارستان مسیح دانشور واقع در خیابان شهید باهنر، بیمارستان هاشمی نژاد در خیابان ولیعصر بالاتر از ونک، هستند.

اجاره خانه در مرکز تهران

اصلی ترین مناطق تهران در مرکز تهران هستند که از این میان می توان آرژانتین، جمالزاده، شریعتی، شیراز، گاندی، سبلان، هفت‌تیر، خاقانی، حشمتیه، باغ صبا، کریمخان، کشاورز، هرندی، کوثر و … را نام برد.

قیمت اجاره خانه در مرکز تهران

قیمت اجاره خانه در مناطق مرکزی تهران کمتر از مناطق شمالی تعیین شده است. در این قسمت به بررسی چند آگهی در دلتا می پردازیم:

  • آپارتمان خوش نقش 56 متری در کارگر جنوبی با ودیعه 100 میلیون تومان و اجاره ماهانه 7 میلیون و 500 در دلتا قرار داده شده است.
  • نمونه آگهی دیگر در دلتا، آپارتمان 60 متری در تهرانپارس غربی با ودیعه 250 میلیون تومان و پرداخت ماهانه 10 میلیون تومان می باشد.
  • آپارتمان 120 متری دارای دو خواب در تهرانپارس شرقی با مبلغ 600 میلیون ودیعه و پرداخت ماهانه 9 میلیون تومان برای اجاره در دلتا وجود دارد.

 

امکانات مرکز تهران

مرکز تهران در جایگاه بسیار مناسبی برای دسترسی وجود دارد به گونه ای که می توان از هر نقطه تهران به راحتی به کمک مترو و BRT به مرکز شهر دسترسی پیدا کرد. در نقاط مختلف، اتوبوس ها برای حمل و نقل عمومی تا مرکز شهر وجود دارند. وجود ایستگاه مترو و یا نزدیکی به ایستگاه BRT از جمله مسائلی است که در اجاره خانه در مرکز تهران تاثیرگذار است.

مراکز خرید اندیشه در خیابان سهروردی شمالی-میدان پالیزی واقع است. از دیگر مراکز خرید مرکز تهران می توان به پاساژ نصر در گیشا، بازار بزرگ تهران در میدان 15 خرداد، پاساژ لاله در خیابان فاطمی، پاساژ شانزلیزه در تقاطع ولیعصر و جمهوری، بازارچه سنتی ستارخان در خیابان ستارخان اشاره کرد.

وجود بیمارستان در نزدیکی محل زندگی از جمله امکاناتی ست که می توان در مناطق مرکزی از آن بهره مند شد. بیمارستان شهید مصطفی خمینی در بلوار کشاورز، بیمارستان مرکز طبی کودکان تهران در خیابان دکتر محمد قریب، بیمارستان 502 ارتش تهران در خیابان طالقانی نبش بهارشمالی، از جمله بیمارستان‌های مرکز تهران هستند.

اجاره خانه در جنوب تهران

جنوب تهران از نظر قیمت برای اجاره بسیار مناسب است از این رو نسبت به مرکز و شمال تهران شلوغ تر است. مناطق 15، 16، 17، 18، 19، 20 و محله هایی مانند نازی آباد، شهرری، جوادیه، مشیریه، آهنگ، علی آباد، راه آهن، خزانه، باغ آذری، تولیدارو، خلیج فارس، یافت آباد، نعمت آباد، خانی آباد و … از محله های جنوب تهران هستند که قیمت مناسبی برای اجاره خانه در تهران دارند.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در بریانک با متری 50 میلیون

قیمت اجاره خانه در جنوب تهران

قیمت اجاره خانه در جنوب تهران بسیار مناسب تر از مناطق دیگر تهران است از این رو برای مقایسه قیمت ها چند نمونه از آگهی های دلتا را برای شما در این قسمت آورده ایم:

به عنوان نمونه یک آپارتمان 100 متری در امان آباد با مبلغ ودیعه 180 میلیون تومان و پرداخت اجاره ماهیانه 5 میلیون تومان درج شده است.

امکانات جنوب شهر تهران

دسترسی عمومی به جنوب شهر تهران از عوامل مهم برای اجاره خانه در این مناطق است. وجود مترو کهریزک و دولت آباد، دسترسی را برای رسیدن به این منطقه ساده تر کرده است.

به منظور اجاره خانه در جنوب شهر تهران باید از وضعیت مراکز خرید اطلاع داشته باشید. مرکز خرید نازی آباد، قطب تجاری جنوب شهر تهران است. بازار ری، بازار گل محلاتی، بازار مبل کوروش و دیگر مراکز خرید جنوب شهر تهران تاثیر مستقیم روی تصمیم گیری افراد برای خرید و اجاره خانه دارد.

وجود مراکز درمانی در هر منطقه از امکانات تاثیرگذار در اجاره و خرید خانه است. درمانگاه شبانه روزی میلاد در مشیریه، بلوار صالحی قرار دارد از دیگر مراکز درمانی می توان به درمانگاه سادات در خیابان میعاد جنوبی، درمانگاه پانزده شعبان واقع در خیابان هفده شهریور، درمانگاه شهدای شهرری در صفائیه، اشاره کرد.

خرید خانه در شمال شهر تهران

از جمله محله های شمال شهر تهران برای خرید خانه می توان به مرزداران، جنت آباد مرکزی، ازگل، ونک، چیتگر، فرمانیه، میرداماد، الهیه، فرشته، سعادت آباد و … اشاره کرد.

قیمت خرید خانه در شمال شهر تهران

بهتر است برای اطلاع از قیمت های خرید خانه در شمال شهر تهران آگهی های دلتا را بررسی کنیم:

  • یک آپارتمان 145 متری در الهیه، متری 100 میلیون تومان برای فروش درج شده است.
  • آگهی دیگر در دلتا، آپارتمان 90 متری در ظفر است که قیمت هر متر آن را 145 میلیون تومان اعلام کرده اند.
  • یک آپارتمان 160 متری در جردن، متری 118 میلیون تومان برای فروش معرفی کرده اند.

شما می توانید این آگهی ها را در سایت دلتا مشاهده کنید و متناسب با بودجه خود بهترین را انتخاب کنید.

خرید آپارتمان در مرکز تهران

قیمت خرید خانه در مرکز تهران مناسب تر از قیمت خانه در شمال تهران است. در این قسمت نمونه آگهی های دلتا را ذکر می کنیم.

قیمت خرید آپارتمان در مرکز تهران

  • یک آپارتمان 48 متری را می توان با پرداخت 139 میلیون تومان برای هر متر در سهروردی خریداری کرد.
  • آپارتمان 57 متری در سازمان برنامه متری 92 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
  • نمونه آگهی دیگر یک آپارتمان 67 متری با مبلغ 75 میلیون تومان برای هر متر در دلتا قرار داده شده است.

خرید آپارتمان در نواب

خرید آپارتمان در جنوب تهران

جنوب تهران به منظور اجاره خانه و خرید ملک بهترین گزینه از نظر قیمت است. در صورتی که اولویت قیمت باشد، بهترین گزینه برای خرید خانه و ملک، جنوب تهران است.

قیمت خرید خانه و ملک در جنوب تهران

در دلتا تعداد بسیاری آگهی وجود دارد که با سر زدن به آن ها می توان بهترین انتخاب را برای خرید خانه و ملک داشت. در این قسمت تعدادی از آگهی ها در دلتا بیان می شود:

یک آپارتمان 145 متری در جوانمرد قصاب با قیمت 51 میلیون تومان برای هر متر، وجود دارد.

نمونه آگهی دیگر در دلتا آپارتمانی 80 متری با قیمت 43 میلیون تومان برای هر متر درج شده است.

یک واحد آپارتمان 65 متری در محله جوادیه را با قیمت 37 میلیون تومان برای هر متر قرار داده اند.

با توجه به نمونه آگهی ها در بخش های شمالی، مرکزی و جنوبی تهران که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم به راحتی می توانید بهترین گزینه را برای اجاره خانه و خرید ملک انتخاب کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 1392

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…