با این گلدان‌ها زیبایی گیاهان را دوچندان کنید

3
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از راه‌های نشان دهنده علاقه ما به گیاهان خانگی‌، قرار دادن آن در گلدانی زیبا و مناسب است.
با این گلدان‌ها زیبایی گیاهان را دوچندان کنید

خرید گلدان زیبا نه ‌تنها باعث بهتر شدن ظاهر گیاه شما و زیباتر جلوه کردن آن، بلکه باعث حال بهتر و انرژی مضاعف برای شما نیز است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی گلدان های زیبا در دکور منزل می‌پردازیم.

گلدان های زیبا در دکور منزل

در ادامه به معرفی چندین نوع گلدان زیبا می‌رویم.

گلدان سرامیکی کروی

گلدانی به سبک مینیمال، ساده و زیبا! این نوع گلدان از جنس سرامیک است، در کف آن سوراخ تخلیه آب وجود دارد و به همراه آن سینی زیر گلدان را نیز دریافت می‌کنید تا مجموعه‌ای زیبا و یک دست داشته باشید. اگر اهل ساده‌گرایی و مینیمالیسم هستید این گلدان برای شما مناسب است.

گلدان های زیبا در دکور منزل

گلدان‌های استوانه‌ای از گلدان های زیبا در دکور منزل

گلدان مواد عالی استوانه‌ای، یک گلدان مناسب و عالی برای گیاهانی که به خاک خشک‌تری نیاز دارند. این گلدان جنسی متخلخل دارد و آب در آن با سرعت بیشتری خشک می‌شود. گلدان مواد عالی مناسب گیاهانی است که به خاک خشک‌تری نیاز دارند و ترجیح می‌دهند مدت کمتری را در خاک خیلی مرطوب بمانند.

این محصول در دو اندازه مختلف ارائه می‌شود که هر کدام دو رنگ سفید و طوسی دارند. سبک ساده و مینیمال این گلدان باعث می‌شود تا مناسب هر فضایی باشد و زیبایی گیاه شما را چند برابر کند.

گلدان های زیبا در دکور منزل

گلدان بتنی مخروطی

اگر به دنبال گلدانی هستید که رنگ‌های زنده و جذابی داشته باشد این نوع گلدان یک انتخاب مناسب برای شماست. رنگ‌های شاد و چشمگیر این گلدان در کنار جنس بتنی و مقاومی که دارد انتخاب را بسیار ساده می‌کند. کافی است رنگ‌بندی محیط داخلی خود را در نظر بگیرید، یکی از این گلدان‌ها را سفارش بدهید، سپس گیاه خود را به خانه جدیدش منتقل کنید و هر دوی شما خوشحال و خندان شوید.

مطلب پیشنهادی:  شیک ترین مدل های طراحی اتاق خواب به سبک یونانی

گلدان بتنی مخروطی

گلدان بتنی استوانه‌ای، یک گلدان مناسب و مقاوم

اگر طرفدار طرح مخروطی نیستید نگران نباشید. طرح استوانه‌ای این گلدان با 3 سایز مختلف و رنگ‌های کلاسیکی که دارد بیشتر سلیقه‌ها را راضی می‌کند. با توجه به اندازه گیاه خود و فضای در دسترسی که دارید گلدان مناسب خود را انتخاب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

گلدان بتنی استوانه‌ای

گلدان سرامیکی هنری از گلدان های زیبا در دکور منزل

گلدان سرامیکی هنری مناسب کسانی است که گیاهی کوچک دارند و طرفدار طرح‌هایی فانتزی‌تر هستند. پایه زیر این گلدان باعث می‌شود که خیال شما بابت آب اضافه خارج شده از زیر آن راحت باشد و با خیال راحت گیاه خود را آبیاری کنید. همچنین رنگ‌بندی جذابی که این نوع گلدان‌ها دارد کار شما را برای ست کردن آن با محیط اتاق راحت‌تر می‌کند.

گلدان سرامیکی هنری

گلدان فلزی استوانه‌ای

گلدان‌های فلزی استوانه‌ای گلدان‌هایی سبک با رنگ‌هایی شاد و چشمگیر هستند که اگر آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهید رنگین کمانی از رنگ‌ها را خواهید داشت. این نوع گلدان‌ها برای آویزان کردن بسیار مناسب هستند، زیرا بسیار سبک هستند و در میان آن‌ها معمولا شیاری قرار دارد که به‌راحتی می‌توانید طنابی دور آن پیچیده و نگران سر خوردن آن نباشید.

گلدان فلزی استوانه‌ای

 

تعداد کلمات مطلب: 484

اپلیکیشن مجله دلتا

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    10 شهریور 1401 در 10:37 ق.ظ

  2. ناشناس

    14 شهریور 1401 در 0:24 ق.ظ

    فوق العاده.

    پاسخ

  3. ناشناس

    3 مهر 1401 در 9:58 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …