با این وسیله ارزان خانه خود را تزیین کنید

4
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر نگاهی به خانه خود بیندازید، حتما چند سبد در اطراف مشاهده می‌کنید که بدون استفاده رها شده‌اند.
با این وسیله ارزان خانه خود را تزیین کنید

احتمالا به این سبدها به عنوان یک وسیله اضافی نگاه می‌کنید که هیچ کاربردی برایتان ندارند. اما با استفاده از سبدهای قدیمی در خانه می‌توانید بسیاری از لوازم دم دستی خود را سازماندهی کنید. در این مطلب از دلتا به بیان نکات تزیین منزل با سبد حصیری می‌پردازیم.

نکات تزیین منزل با سبد حصیری

معمولا این سبدها نادیده گرفته می‌شوند، اما زمان آن رسیده که در مورد آن‌ها تجدید نظر کنید. با ما همراه باشید و ایده‌هایی در مورد استفاده از سبد در خانه به دست آورید.

فضای برای ذخیره‌سازی از ایده‌های تزیین منزل با سبد حصیری

سبدها با جنس‌های مختلف و بافت‌های متنوعی در بازار وجود دارند. تنوع بالای سبدهای حصیری به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به سبک شخصی خود یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب کنید.

کاربرد سبد حصیری در خانه بسیار زیاد است. به عنوان مثال در بسیاری از فضاها سبدهای حصیری را مشاهده می‌کنیم که مکانی برای پنهان کردن وسایل اضافی هستند.

تزیین منزل با سبد حصیری

آویزان کردن گیاهان هوازی

آویزان کردن سبدهای حاوی گیاهان در خانه مسئله جدیدی نیست، اما این سبدهای مدرن به اندازه‌ای به زیبایی خانه می‌افزایند که نمی‌توان از آن‌ها به راحتی گذشت. به همین دلیل استفاده از حصیر در دکوراسیون خانه به این اندازه محبوبیت دارد. در این میان گیاهان هوازی گزینه مناسب‌تری برای آویزان کردن به سقف خانه هستند زیرا به خاک و آبیاری نیاز ندارند. تزیین منزل با سبد حصیری

استفاده از سبد در اتاق مهمان

اتاق مهمان شما کمد ندارد؟ حتما نمی‌دانید که باید بالشت‌ها و پتوهای اضافه مربوط به مهمان را کجا بگذارید. سبد تمام این مشکلات را از سر راه شما کنار می‌زند. هر وسایلی که مربوط به اتاق مهمان می‌شود از پتو و بالشت تا حوله، دمپایی مهمان را در یک سبد حصیری جذاب بگذارید و در گوشه‌ای از اتاق قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  با کمترین هزینه پرده‌های خانه را شیک کنید

خلاقیت در استفاده از سبد قدیمی

به‌عنوان مثال می‌توانید چند گل زیبا روی سبد بچسبانید. به همین سادگی ظاهر سبد شما عوض می‌شود و زیبایی آن دوچندان خواهد شد. خلاقیت با سبد حصیری تنها به چسباندن گل روی آن ختم نمی‌شود، با دیزاین سبد حصیری با هر ایده نابی که به ذهنتان می‌رسد، ظاهر سبدهای خود را خاص و منحصربه‌فرد کنید.

خلاقیت در استفاده از سبد قدیمی

نظم‌دهی کانتر آشپزخانه از ایده‌های تزیین منزل با سبد حصیری

اگر از آن دسته افرادی هستید که نظم در آشپزخانه برایتان اهمیت زیادی دارد، حتما از ایده‌هایی که به منظم نگه داشتن کانتر آشپزخانه شما کمک کند، استقبال می‌کنید. هیچ‌کس دوست ندارد کانتر آشپزخانه را تمیز کند، اما زمانی‌که تمیز شود، احساس بهتری نسبت به آن خواهید داشت. با استفاده از سبد می‌توانید نظم را به کانتر آشپزخانه خود بازگردانید. کافیست ظرف‌های ادویه و روغن‌هایی که بدون هیچ نظمی روی کانتر رها شده‌اند را درون یک سبد بگذارید.

نظم‌دهی کانتر آشپزخانه

 

تعداد کلمات مطلب: 442

اپلیکیشن مجله دلتا

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    18 مرداد 1401 در 12:00 ب.ظ

  2. ناشناس

    28 شهریور 1401 در 4:23 ب.ظ

    سلام آموزش ساخت سبد هم دارید لطفا آموزش بدهید سپاس

    پاسخ

    • الهام الهامی

      29 شهریور 1401 در 9:11 ق.ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      در مطالب آتی به این موضوع پرداخته می‌شود.

      پاسخ

  3. ناشناس

    1 آبان 1401 در 2:31 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …