ترجیح شما کدام است؟ کتابخانه یا ویترین؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چه چیزی در خانه برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ فضایی برای قراردادن وسایل دکوری یا فضایی برای چیدن کتاب‌های نفیس‌تان؟
کتابخانه

برای دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی، داشتن یک کتابخانه مناسب در خانه با فضایی دلپذیر و دلچسب که اشتیاق آن‌ها را برای کتاب‌خواندن بیشتر کند، یکی از اولویت‌های طراحی دکوراسیون داخلی است.

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای مطالعه و کتاب‌خوانی وقت بسیاری می‌گذارند؟ آیا شما هم به کتاب‌ها علاقه دارید؟ آیا شما هم با خواندن کتاب‌ها غرق در سفرهای خیال‌انگیز و رویایی می‌شوید؟ آیا داشتن یک کتابخانه‌ای با انبوهی از کتاب‌های جذاب و خواندنی که بتوان چند وسیله دکوراتیو زیبا هم به آن مجموعه نفیس اضافه کرد را دوست دارید؟ دلتامگ در این مقاله به سراغ کتابخانه‌ها رفته است، با ما همراه شوید.

داشتن کتابخانه‌ای وسیع که بتوان در آن کتاب‌ها را مطابق میل و سلیقه شخصی در قفسه‌های بسیارش چید چندان آرزوی محالی نیست. شما حتی می‌توانید از مدل قفسه‌های شگفت‌انگیز اتاق‌خواب کودکان و نوجوانان استفاده کنید و با رنگ‌ها و طرح‌های دلخواه قفسه کتاب را باتوجه ‌به علاقه آنها جذاب کنید.

کتابخانه دکوراتیو

کتابخانه بهتر است یا ویترین؟

تنها بر اساس این سوال که “کتابخانه بهتر است یا ویترین” نمی‌توان پاسخ داد، زیرا هر دو این موارد در کاربردهای مختلف می‌توانند مناسب باشند.

اگر شما به دنبال نگهداری و نمایش کتاب‌ها و مدارک هستید، کتابخانه بهترین گزینه است. اما اگر شما به دنبال نمایش یا نگهداری اشیای دیگر هستید، ویترین بهترین گزینه است.

ازآنجاکه هرکدام برای کاربردهای مختلفی طراحی شده‌اند، باید تصمیم‌گیری شما بر اساس نیاز و سلیقه شما باشد. بهتر است از طراحان داخلی و کارشناسان دکوراسیون کمک بگیرید تا بهترین راهکار را برای فضای خود انتخاب کنید.
البته معمولا ویترین‌های منبت‌کاری شده با ظروف گران‌قیمت تزئینی در دکوراسیون کلاسیک پرطرف‌دارتر است. در مقابل برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال که زرق‌وبرق جایگاه چندانی ندارد، کتابخانه می‌تواند گزینه بهتری باشد.

مطلب پیشنهادی:  روش تهیه یخ در بهشت طالبی بدون دستگاه

قفسه کتاب

در دکوراسیون خانه هر وسیله‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. گل و گلدان و فرش و پرده هرکدام در جای خود به رسیدگی نیازمند هستند. این دو مورد هم تفاوت چندانی با سایر وسایل خانه ندارند؛ بنابراین اگر وظیفه‌ نگهداری از لوازم به عهده‌ شماست، شغل، مشغله، وقت خالی و حوصله‌ خود را لحاظ کنید.

در نهایت اگر بین انتخاب این دو وسیله بازهم مردد هستید بهترین پیشنهاد ما به شما می‌تواند کتابخانه‌های دکوراتیو باشد. این مدل‌ها به‌‎گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم می‌توانند کتاب‌های نفیس و ارزشمند شما را نگهداری کنند و هم می‌توانند فضای کافی برای چند قطعه وسیله دکوراتیو زیبا در اختیار شما بگذارند.

کتابخانه یا ویترین

پیشنهاد مطالعه: آیا کناف همان سقف کاذب است؟

تعداد کلمات مطلب: 404

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…