با جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی آشپزخانه خود را زیبا کنید!

2
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به تنوع کاشی‌های بین کابینتی و اینکه هر مدل از آن‌ها برای یک نوع آشپزخانه مناسب است، اگر قصد خرید کاشی را دارید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

با توجه به اینکه آشپزخانه جزو مهم‌ترین بخش‌های هر خانه به شمار می‌آید، زیبایی آن اهمیت بسیار دارد؛ از این روی باید از المان‌های اصولی کمک بگیرید تا محیط آشپزخانه شما لوکس و مدرن به نظر برسد. بیشترین چیزی که در زیبایی آشپزخانه تاثیرگذار است، کابینت‌ها و کاشی‌های بین کابینتی است. اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی بابت تعویض کابینت‌ها بپردازید، می‌توانید با انتخاب جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی، دکور آشپزخانه خود را کاملا تغییر دهید. برای آشنایی با انواع کاشی بین کابینتی چسبی تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

جدیدترین کاشی بین کابینتی آشپزخانه

فضای بین کابینت‌ها جزو قسمت‌هایی به شمار می‌آید که تاثیر بسیاری روی دکوراسیون دارد؛ به این معنا که اگر کابینت‌های شما قدیمی است می‌توانید با تغییر کاشی‌ها توجه را به آن سمت جلب کنید و باعث شوید آشپزخانه مدرن و نو به نظر بیاید. هنگام انتخاب جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی، تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی داشته باشد.

در حال حاضر در بازار کاشی‌های بین کابینتی تنوع بسیاری دارند و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. در ادامه مطلب با جدیدترین مدل‌های کاشی بین کابینتی آشنا می‌شوید که برای انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی مناسب هستند.

کاشی بین کابینتی ساده

کاشی بین کابینتی ساده، بهترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک و مدرن است. اگر به سبک‌های مینیمال و مدرن علاقه‌مندید، بهتر است هنگام انتخاب جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی، سراغ نمونه‌های ساده و بدون طرح بروید. کاشی‌های ساده هیچ وقت از مد نمی‌افتند و چشم شما را خسته نمی‌کنند.

کاشی بین کابینتی ساده

کاشی بین کابینتی ریز و ظریف

استفاده از کاشی‌های ریز برای بین کابینت‌ها، جلوه‌ای مدرن و زیبا به آشپزخانه شما می‌بخشد. هنگام انتخاب کاشی‌های ریز، باید ابعاد فضا را در نظر بگیرید. این مدل کاشی برای آشپزخانه کوچک چندان مناسب نیست.

استفاده از سنگ مصنوعی برای بین کابینت‌ها

سنگ مصنوعی رودخانه‌ای جدیدترین کاشی بین کابینتی است که طرفداران بسیاری دارد. این مدل کاشی به فضای آشپزخانه شما جلوه‌ای روستایی و جالب می‌بخشد که توجه افراد را به خودش جذب می‌کند. سنگ مصنوعی رودخانه‌ای در بافت‌های ریز و درشت برای فضای بین کابینت‌ها کاربرد دارد.

مطلب پیشنهادی:  با انواع سقف کاذب آشنا شوید

کاشی کامپوزیتی

یکی از جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی مدل کامپوزیتی است که از یک سوم رزین و دو سوم مواد معدنی و در طرح‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شوند. این مدل کاشی‎‌ها بسیار بهداشتی هستند و تمیز کردن و مراقبت از آن‌ها نیز  راحت است. اما از معایب آن‌ها این است که در برابر خراش و حرارت مقاوم نیستند و اگر پشت اجاق گاز نصب شوند ممکن است بسوزند.

کاشی بین کابینتی طرح‌دار

بهترین نوع کاشی بین کابینتی، مدل طرح‌دار است که در بازار انواع مختلفی دارد و می‌توان از آن برای آشپزخانه‌هایی با متراژهای مختلف استفاده کرد. توجه داشته باشید که برای انتخاب طرح، متراژ آشپزخانه بسیار مهم است و هر چقدر ابعاد آشپزخانه بزرگتر باشد می‌توانید از کاشی‌هایی که طرح‌های ریزتری دارند استفاده کنید.

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

کاشی گرانیتی از جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

از گرانیت براق برای آشپزخانه‌هایی که محیط سنتی دارند و از گرانیت مات برای آشپزخانه‌های مدرن استفاده می‌شود. کاشی بین کابینتی گرانیتی به راحتی تمیز می‌شود و در برابر خراش مقاوم است اما معمولاً قیمت بالایی دارد.

سخن پایانی

کاشی آشپزخانه در طرح‌ها رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و زینت‌بخش دکوراسیون داخلی این بخش از خانه است. هنگام انتخاب جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی، باید به سبک دکوراسیون و ابعاد فضای آشپزخانه خود دقت کنید. انواع کاشی‌های طرح‌دار و ساده مدرن برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک و بزرگ امروزی کاربرد دارند.

تعداد کلمات مطلب: 568

اپلیکیشن مجله دلتا

2 دیدگاه

  1. دکتر برنا

    24 اسفند 1401 در 2:41 ب.ظ

    مفید و آموزنده بود.از کجا کاشی های گرانیتی تهیه کنیم ؟

    پاسخ

    • فائزه امیری

      24 اسفند 1401 در 2:44 ب.ظ

      ممنون از همراهی شما
      در فروشگاه‌های مصالح ساختمانی موجود است.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …