جدیدترین ظروف پذیرایی 1402 را بشناسید!

1
11
زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتخاب جدیدترین سرویس پذیرایی برای خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل همواره به دنبال آن هستند که با جدیدترین سبک و نکات مهم قبل از خرید آشنا شوند؛ با ما همراه باشد.
ظروف پذیرایی جدید

همه ما ایرانی‌ها از گذشته تا کنون به مهمان‌نوازی معروف هستیم به همین دلیل است که هنگام پذیرایی از مهمان در تلاش هستیم تا از بهترین وسایل پذیرایی استفاده کنیم. از این رو انتخاب بهترین مدل ظروف پذیرایی برای ما اهمیت بسیار دارد. با توجه به تنوعی که امروزه در طرح و رنگ ظروف پذیرایی جدید وجود دارد، انتخاب یک ظرف مناسب که در عین زیبایی قیمت مناسبی داشته باشد کمی سخت و دشوار است و ممکن است هنگام خرید احساس سردرگمی کنیم. به همین جهت در این مطلب از دلتامگ قصد داریم جدیدترین و بهترین ظروف پذیرایی را به شما معرفی کنیم.

هنگام خرید ظروف پذیرایی لاکچری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

انتخاب ظرف برای سرو غذا از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که زیبایی غذای شما را دو چندان می‌کند؛ اما با توجه به تنوعی که در بازار وجود دارد بهتر است هنگام خرید به چند نکته که در ادامه گفته می‌شود توجه داشته باشد.

توجه به وزن سرویس پذیرایی

در نظر گرفتن وزن ظروف پذیرایی جزو آن دسته از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین باید ظروفی را انتخاب کنید که در عین زیبایی سبک باشند و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

دیدن مدل‌های مختلف ظروف و در نظر گرفتن بودجه

قبل از انتخاب ظرف مورد نظر ابتدا تمام مدل‌ها در بازار نگاه کنید تا بتوانید راحت‌تر ظرف دلخواه خود را متناسب با بودجه انتخاب کنید؛ برای مثال اگر قصد دارید یک ست کامل ظروف پذیرایی را خریداری کنید، بهتر است که ست ظروف غذاخوری با ست چایخوری همگی از یک جنس باشند.

آشنایی با انواع ظروف پذیرایی جدید

ظروف پذیرایی جدید با توجه به نیاز افراد و نوع دکوراسیون آن‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد؛ بنابراین بهتر است با توجه به بودجه و سبک دکوراسیون خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم. در ادامه انواع ظروف پذیرایی جدید را به شما معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید با توجه به قیمت، انواع ظروف پذیرایی را خریداری کنید.

ظروف پذیرایی جدید

ظروف پذیرایی کریستال و شیشه

ظروف کریستال جزو جدیدترین ظروف پذیرایی هستند که طرفداران بسیاری دارد. این نوع ظروف علاوه بر پذیرایی از مهمان، از آن‌ها به عنوان دکوری نیز استفاده می‌شوند. براقیتی که اینگونه ظروف دارند می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند. ظروف کریستال و شیشه با یکدیگر تفاوت‌های بارزی دارند که بسیاری از مردم این دو  مدل را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

  • برای تشخیص ظروف شیشه از کریستال، ضربه‌ای آهسته به آن وارد کنید، اگر صدایی همانند صدای زنگ ساطع شد بدانید که این ظرف از جنس کریستال است؛ اما اگر صدای کلفت‌تر و بم‌تر ایجاد کرد ظروف از جنس شیشه است.
  • ظروف کریستالی اگر در برابر نور قرار بگیرند به علت شفاف بودن، حالتی مانند رنگین کمان بر روی آن‌ها ایجاد می‌شود؛ در صورتی که برای ظروف شیشه‌ای چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

ظروف پذیرایی جدید

ظروف پذیرایی سرامیک و چینی

ظروف سرامیک و چینی، جزو ظروف شیک برای پذیرایی به شمار می‌آیند که با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. ظروف سرامیک اولین بار توسط چینی‌ها ساخته شد که از استحکام بالایی برخوردار هستند اما در مقابل شفافیت کمتری دارند. در مقابل ظروف سرامیکی نوعی از ظروف بهداشتی چینی هستند که خاصیت ضد آب دارند و درصد نفوذ آب در آن‌ها بسیار پایین است. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت تنها تفاوت ظروف چینی و سرامیکی، در درجه حرارت آن‌ها است که باعث شده است تا مقاومت ظروف پذیرایی جدید سرامیکی نسبت به چینی بالاتر برود.

مطلب پیشنهادی:  با وسایل دورریختنی زیباترین بطری حبوبات را در خانه بسازید

ظروف پذیرایی جدید

ظروف پذیرایی جدید بامبو

ظروف بامبو از انواع ظروف پذیرایی شیک به شمار می‌آیند که از جنس چوب هستند و سازگاری زیادی با محیط زیست دارند. این مدل ظروف پذیرایی جدید مدت زمان کمی است که وارد بازار شده اما طرفداران بسیاری دارد. سبک اینگونه ظروف کلاسیک است و در مقایسه با سایر مدل‌ها قیمت بالاتری دارند؛ بنابراین هنگام خرید با توجه به سبک دکوراسیون خانه خود آن را انتخاب کنید. از مزیت‌های مهم این ظروف، استحکام بالای آن است و از هیچ گونه مواد سمی در ساختار این ظروف استفاده نشده است؛ به همین دلیل است که خاصیت آنتی باکتریال دارند.

ظروف پذیرایی جدید

ظروف پذیرایی برنجی و مسی

این مدل ظروف به دلیل ماهیت خاصی که دارند از زمان قدیم تا کنون طرفداران بسیاری دارد و جزو ظروف پذیرایی لاکچری به شمار می‌آیند. از سوی دیگر استفاده از این ظروف حس نوستالژیکی را به مهمان‌ها منتقل می‌کند. به همین دلیل می‌توانید از آن‌ها برای پذیرایی و دکوری در منزل استفاده کنید. یکی دیگر از مزیت‌های این ظروف این است که از دو فلز روی و مس در آن استفاده شده به همین دلیل موقع طبخ غذا ویتامین غذا حفظ می‌شود و ارزش غذایی بالاتری دارد. برای نگهداری از این ظروف توجه داشته باشید که برای جلوگیری از تغییر رنگ، سطح ظروف برنجی را با یک لایه لاک بپوشانید.

ظروف پذیرایی جدید

نکات مهم قبل از خرید ظروف پذیرایی جدید

  • در ابتدا بر اساس گفته های بالا جنس ظروف پذیرایی جدید خود را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید
  • قبل از خرید ظروف پذیرایی از محل نگهداری آن‌ها مطمئن شوید.
  • سرویس‌هایی را انتخاب کنید تا درصورت شکستن یکی از اقلام آن، بتوانید از بازار نمونه آن را پیدا کنید تا ست خود را تکمیل کنید.
  • سرویسی را خریداری کنید که هم در دورهمی‌های کوچک و  هم در میهمانی‌های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.
  • برای اینکه از اصل بودن ظروف پذیرایی جدید خود مطمئن شوید، آن‌ها را از فروشگاه‌ها و مغازه‌های معتبر خریداری کنید.
  • از برندهایی خریداری کنید که خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند.

تعداد کلمات مطلب: 893

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. فرح انگیز

    20 اسفند 1401 در 10:16 ب.ظ

    بسیار بسیار عالی،وزیبا،ظروف پذیرائی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی

لیوان و استکان چای جزو آن دسته از ظرف‌هایی هستند که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرن…