خانم‌های باسلیقه اتاق خواب خود را اینگونه می‌چینند!

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه محسوب می‌شود، چرا که محل آرامش و استراحت افراد خانواده است. پس طبیعتا چیدمان اتاق خواب همانند سایر چیدمان‌های داخلی اهمیت زیادی دارد.
دکوراسیون اتاق خواب

یکی از خصوصی‌ترین مکان‌های خانه، اتاق خواب است که باید دکوراسیون زیبایی داشته باشد. بسیاری از ما در تلاش هستیم تا بهترین دکوراسیون اتاق خواب را برای خود اجرا کنیم. از سوی دیگر دکوراسیون اتاق خواب کوچک به تکنیک‌های هوشمندانه نیاز دارد تا در عین سادگی مدرن نیز باشد. شما می‌توانید با به کار بردن چند وسیله در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی، فضای آن را شیک و مجلل نمایید. برای آشنایی با این ترفندها، تا پایان با دلتامگ همراه باشید.

برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب به این نکات توجه کنید

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در خانه شما وجود دارد و شما بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می‌گذرانید اتاق خواب است که باید در چیدمان آن به موارد زیادی توجه کنید.

از کوسن و بالش‌های مختلف استفاده کنید

برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب ساده و مدرن، بهترین روش استفاده از بالش‌های استاندارد و کوسن‌ با سایز متفاوت است. توجه داشته باشید که انتخاب بالش برای تختتان باید طبق طرح و نقش کالای خواب شما باشد تا تخت نمای زیباتری داشته باشد. استفاده از این ترفند در دکوراسیون اتاق خواب عروس نیز بسیار کاربرد دارد.

دکوراسیون اتاق خواب

 تزیین میز آرایش از مراحل دکوراسیون اتاق خواب

در اتاق خواب خود یک سینی تزئینی کوچک روی میز آرایش یا پاتختی قرار دهید و عطرها، جواهرات و اشیاء قیمتی، گلدان یا ظروف شیشه‌ای و کریستال را در آن بگذارید. یکی از شیک‌ترین شیوه‌ها در دکوراسیون داخلی، ترکیب چند شی تزیینی با هم در اتاق خواب است.

 از وسایل شخصی در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید

یکی از روش‌های کم هزینه و موثر که می‌توان به اتاق شما روح ببخشد، استفاده از وسایل شخصی زیبا و مورد علاقه مانند کیف‌های نفیس است. برای مثال کیفتان را روی در آویزان نمایید یا روی میز آرایش خود عینک‌های آفتابی را قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  با این ترفندها آشپزخانه خود را دوبرابر کنید

دکوراسیون اتاق خواب

از رانر روی تخت استفاده کنید

استفاده از یک رانر مجلل نرم، لطیف و بزرگ روی تخت، اتاق خواب شما را شیک و زیبا می‌کند. بهتر است رانر را به صورت مورب یک گوشه تخت پهن کنید تا اتاق شما به اوج ظرافت و زیبایی خود برسد.

به نظم کمد اهمیت دهید

راز داشتن یک کمد مرتب و منظم استفاده از چوب لباسی‌های یک شکل و باریک برای نگهداری از لباس‌ها است که سبب می‌شود لباس‌ها از روی آن‌ها لیز نخورد؛ بنابراین چوب لباسی‌های فلزی و بد شکل را دور بریزید و از این چوب لباسی‌‌ها استفاده نمایید.

از کتاب‌ها برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید

کتاب‌ها را مخفی نکنید و آن‌ها را در معرض دید قرار دهید اینگونه علاوه بر زیبایی دکوراسیون اتاق خواب، باعث می‌شود یکی دو ساعت از وقت خود را قبل از خواب به خواندن آن‌ها اختصاص دهید.

دکوراسیون اتاق خواب

 در کنار پنجره یک جایگاه نشیمن بسازید

در صورت امکان محلی را در زیر پنجره، ایجاد کنید و از بالش‌های بزرگ برای نشیمن استفاده کنید. در این مکان وسایل مورد علاقه خود را قرار دهید تا هنگامی که در آنجا می‌نشینید لذت ببرید.

استفاده از گل‌های تازه برای تزئین

برای زیباتر کردن اتاق خواب از گل‌های خشک و یا گل‌های تازه استفاده کنید تا ظرافت و شادابی را به محیط اتاق شما ببخشد.

پیشنهاد مطالعه: اتاق خواب شما با این روتختی‌ها زیباتر می‌شود!

تعداد کلمات مطلب: 524

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …