بهترین پینت‌ بال‌های تهران را بشناسید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازی پینت بال یکی از مهیج‌ترین ورزش‌هایی است که می‌توانید آن را تجربه کنید. این بازی لوکشین فیلم‌های اکشنی که تاکنون دیده‌اید را برای شما تداعی می‌کند.
بهترین پینت بال های شهر تهران

پینت بال یکی از بازی‌های گروهی پرطرفداری است که در طی چندسال اخیر در ایران شناخته شده‌است. اگر به دنبال تخلیه انرژی خود در محیطی مفرح و لذت‌بخش در کنار دوستان و خانواده خود هستید، پینت بال بهترین گزینه است. این بازی، یک ورزش هیجانی است که شما را به دنیایی متفاوت خواهد برد. هر تجربه دیگری که از ورزش‌های گروهی دارید را کنار بگذارید، بازی پینت بال شما را به مرحله جدید از هیجان و شور و نشاط می‌برد. سالن و زمین‌های بازی پینت بال در اکثر شهرهای ایران وجود دارند، در ادامه با دلتامگ همراه باشید تا بهترین پینت بال های شهر تهران را به شما معرفی کنیم.

آدرس پینت بال

بهترین پینت بال های شهر تهران

پینت بال کمدی‌ترین جنگ جهان است. تفنگ دست می‌گیری. با دقت هدفت را نشانه می‌روی. شلیک می‌کنی و ناگهان کلی رنگ به سر و روی هدفت می‌پاشد. خنده‌دار اینکه هدف، همان دوستت است که از قبل با او برای جنگیدن قرار گذاشته‌ای. حاصل این همه پلتیک و استراتژی‌های دقیق جنگی، چیزی جز لذت و هیجان نیست. این جنگ برای افزایش شادی و هیجان طراحی شده‌است. می‌جنگی تا با دشمنت بخندی و لذت ببری. بهترین پینت بال‌ های شهر تهران:

پینت بال مجموعه ورزشی انقلاب ( آذرخش )

باشگاه پینت بال آذرخش بزرگترین باشگاه پینت بال در خاورمیانه است که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران قرار گرفته‌است. کلیه وسایل مخصوص برای پینت بال را در اختیارتان می‌گذارد. این مجموعه رستوران و کافی شاپ نیز دارد و بعد از بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و نفسی تازه کنید.

پینت بال صبا از بهترین پینت بال های شرق شهر تهران

مجموعه پینت بال صبا یکی دیگر از جاهایی است که می‌توانید در آن پینت بال بازی کنید. مجموعه پینت بال صبا نسبتا جدید است. بنابراین تجهیزات نوتری در آن خواهید دید. در مجموعه پینت بال صبا می‌توانید ورزش‌های دیگری مثل دوچرخه کوهستان، موتور، تیر اندازی و ماشین سواری را نیز تجربه کنید. پینت بال صبا سمت شرق تهران و اتوبان شهید بابایی قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  مژه‌های خود را در خانه لیفت کنید

آدرس پینت بال

پینت بال قلعه از بهترین پینت بال های غرب تهران

مجموعه پینت بال قلعه در دهکده المپیک قرار دارد و در ابتدای بازی تا ۳۰۰ گلوله رنگی رایگان می‌دهد. چی از این بهتر؟ این مکان تفریحی می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی برای آخر هفته‌های غرب نشینان باشد.

لیزرتگ و پینت بال سرخه حصار

این مجموعه برای شرق نشینان تهران مناسب است. فضای آنجا جنگلی است و در محیط جنگلی پینت بال بازی می‌کنید و حسابی می‌توانید خوش بگذرانید. این مجموعه تفریحی در دهکده تفریحی کاج واقع در پارک سرخه حصار قرار دارد.

دلتامگ

پینت بال شهاب از بهترین پینت بال های جنوب تهران

اگر ساکن جنوب تهران هستید، فکر نکنید که در نزدیکی خود باشگاه پینت بال ندارید. در این قسمت از پایتخت نیز باشگاه‌های پینت بال ایده‌آلی وجود دارد که باشگاه پینت بال شهاب یکی از آنهاست. پینت بال شهاب در بزرگراه بسیج قرار گرفته‌است.

پینت بال عودلاجان

تفریح مدرن در قلب بافت تاریخی تهران! هیجان انگیز است این طور نیست؟ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سنت و مدرنیته در کنار یکدیگر علاقه دارید، باشگاه پینت بال عودلاجان یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند خوشحال‌تان کند. پینت بال عودلاجان در چهارراه سرچشمه و محله عودلاجان قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه: آیا یگانه آبشار خزه‌ای ایران را می‌شناسید؟

تعداد کلمات مطلب: 538

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…