هرگز این وسایل را برای خانه اجاره‌ای نخرید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر ساکن خانه‌ اجاره‌ای هستید، برای اینکه چیدمان بهتری در منزل خود داشته باشید و فضای خانه شما دلباز‌تر به نظر برسد تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
چیدمان وسایل در خانه اجاره ای

با توجه به بالا رفتن قیمت ملک، تقاضا برای خرید خانه کاهش یافته و افراد بیشتر به اجاره‌نشینی روی آورده‌اند. در این مواقع دکوراسیون منزل اهمیت زیادی پیدا می‌کند. چرا که بسیاری از افراد با مشکل خرید و چیدمان وسایل در خانه اجاره ای مواجه هستند. در صورتی که شما هم در خانه‌ اجاره‌ای ساکن هستید و با اینگونه مشکل‌ها روبه رو هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چیدمان وسایل در خانه اجاره ای

با توجه به افزایش جمعیت و وضعیت اقتصادی افراد، بسیاری از آن‌ها مجبور هستند آپارتمان‌هایی با متراژ پایین اجاره کنند. یکی از مشکلات اجاره این واحدها، کمبود فضای لازم برای چیدمان وسایل است. ممکن است بسیاری از ما اطلاعات کافی درباره چیدمان اینگونه واحدها نداشته باشیم و وسایلی بخریم که حضور آن‌ها در خانه ضروری نیست و ما را با مشکل چیدمان مواجه می‌کند. گروهی از این وسایل عبارتند از:

چیدمان وسایل در خانه اجاره ای

بوفه و ویترین بزرگ

یکی از نکات چیدمان در خانه‌های اجاره‌ای این است که از وسایل مهم و کاربردی استفاده کنیم. در این میان وسایلی مانند بوفه‌ها و ویترین‌ها دیگر مانند گذشته در منزل طرفدار ندارند. از طرفی در هنگام اسباب‌کشی باعث اذیت و دردسر برای شما می‌شوند. پس می‌توانید این وسیله را از دکور خانه حذف کنید.

جاکفشی کمدی بزرگ و جاگیر

یکی از وسایل ضروری برای دکور منزل، انتخاب جاکفشی مناسب است. در انتخاب جاکفشی حتما به ابعاد و اندازه آن توجه کرده و متناسب با ابعاد خانه خود آن را انتخاب کنید. جاکفشی‌های بزرگ جای بیشتری را در خانه شما اشغال می‌کند. پس هرگز این مدل را انتخاب نکنید.

جاکفشی کمدی بزرگ و جاگیر

گلدان‌های متعدد و زیاد

وجود گیاهان در دکور منزل زیبایی خانه را دوچندان می‌کند. اما همیشه باید تعادل را در نظر داشته باشید. استفاده بیش از حد از گیاهان در خانه‌ای که کوچک و اجاره‌ای است باعث آسیب‌رسانی بیش از حد به گیاهان می‌شود چراکه شاید نتوانند نور کافی را دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین نحوه چیدمان پذیرایی مستطیل شکل

پرده زبرا

پرده‌های زبرا مناسب خانه اجاره‌ای نیستند. چرا که این پرده‌ها متناسب با ابعاد و اندازه پنجره‌ها دوخته می‌شوند. در صورتی‌که شما خانه خود را عوض کنید دیگر قابل استفاده نیستند. بهتر است به‌جای این پرده‌ها از پرده پانچ استفاده کنید که به‌راحتی قابلیت تغییر و بزرگ شدن داشته باشد. شما با دوختن نوار کش‌دار برای پرده پانچ می‌توانید عرض آن را متناسب با پنجره تنظیم کنید.

مبلمان بزرگ و پرحجم

فرش گرد

یکی از لوازم مهم در دکور منزل استفاده از فرش است. مستاجرها بهتر است به جای فرش‌های بزرگ از فرش‌های ۶ متری کوچک استفاده کنند. نکته مهم اینکه از فرش گرد در چیدمان منزل استفاده نکنید زیرا این فرش را نمی‌توانید با دکور هر خانه‌ای هماهنگ کنید. همچنین بهتر است رنگ فرش‌ها روشن و خنثی باشد که با هر نوع کفپوشی قابلیت ست شدن داشته باشد.

مبلمان بزرگ و پرحجم

در انتخاب مبلمان باید دقت زیادی داشته باشید و آن‌ها را متناسب با دکور منزل خود انتخاب کنید. اگر اجاره‌نشین هستید بهتر است مبلمانی را انتخاب کنید که جای بسیار کمی را اشغال می‌کند. همچنین از خرید مبل‌های رنگی پرهیز کرده و مبلی را انتخاب کنید که دارای رنگی خنثی باشد.

پیشنهاد مطالعه: 5 ایده جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

تعداد کلمات مطلب: 511

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …