ارائه تسهیلات نوسازی برای 9هزار خانه

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن پیرامون تسهیلات بازسازی بافت فرسوده از انعقاد قرارداد 4 هزار و 188 در سال 1398 ابراز امیدواری کرد.
تسهیلات

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن پیرامون تسهیلات از اختصاص دو هزار و 290 میلیارد وام ودیعه جهت مرمت و نوسازی 9 هزار و 27 واحد در بانک مسکن خبر داد. برای اخذ گزارشات بیشتر در خصوص وام نوسازی تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

تسهیلات

آغاز تسهیلات نوسازی از سال 1398

شایان با اشاره به تسهیلات نوسازی از آغاز سال 1398 از منعقد شدن قرارداد 4 هزار و 188 میلیارد تومان جهت مرمت بافت فرسوده شهری ابراز امیدواری کرد. وی همچنین از پرداخت دوهزار و 290 میلیارد تومان وام ودیعه نوسازی به 9 هزار و 27 واحد توسط بانک مسکن خبر می‌دهد.

محمود شایان در خصوص ارائه وام نوسازی به متقاضیان در بافت فرسوده گفت:« در مجموع از ابتدای اجرای طرح (سال ۱۳۹۸) تاکنون تعداد ۳۳ هزار و ۹۱۸ واحد به بانک معرفی شدند. به نظر می‌رسد بانک با تعداد ۳۲ هزار و ۴۱۳ واحد قرارداد به مبلغ ۴ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان منعقد کرده است.»

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون تسهیلات مسکن هستید، مطلب«شرایط دریافت تسهیلات مسکن » را در دلتا مگ بخوانید.

تسهیلات

شناسایی 9 هزار و 961 واحد واحد جهت نوسازی

مدیرعامل بانک مسکن با تفکیک دولت سیزدهم از دولت دوازدهم در خصوص ارائه وام نوسازی به بافت‌های فرسوده گفت:« از ابتدای دولت سیزدهم (شهریورماه ۱۴۰۰) تاکنون تعداد ۹ هزار و ۹۶۱ واحد برای تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند. همچنین این بانک با تعداد ۹ هزار و ۲۷ واحد به مبلغ ۲ هزار و ۲۹۰ میلیاردتومان قرارداد را منعقد کرده است.»

مطلب پیشنهادی:  افزایش تسهیلات، چه تاثیری بر بازار مسکن دارد؟

این مقام مسئول با بیان واگذاری وام مسکن مربوط به مرمت بافت‌های فرسوده از ابتدای سال 1398 برشناسایی 23 هزار و 957 واحد به بانک مسکن تاکید کرد. لازم به ذکر است که در این بازه زمانی 23 هزار و 386 واحد قرارداد پرداخت وام نوسازی به مبلغ یکهزار و 898 میلیارد تومان به مرحله انعقاد رسیده است.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد پوسیده و کهنه در کشور معرفی شده است که برای نوسازی و بهسازی باید به برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران واگذار گردد.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی در حوزه معاملات ملک، مطلب « مشارکت شهرداری و دولت جهت احداث مسکن » را در دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 372

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] بیشتر: برای آشنایی در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « ارائه تسهیلات نوسازی برای 9هزار خانه » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی درخصوص املاک واقع در حوزه شهر و حریم …