مدیران املاک برای راه اندازی شعبه جدید مشاور املاک خود باید نکاتی را مورد بررسی قرار دهند و در ارتباط با آنها اطلاعات خوبی را به دست بیاورند. در واقع این کار به توسعه کسب و کار شما کمک بسیار زیادی میکند.
با دلتا مگ همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید.
برای شروع این کار، ابتدا تمامی جوانب را بسنجید و با آگاهی کامل اقدام کنید. زیرا راه اندازی شعبه جدید کار آسانی نیست و در صورت عدم آگاهی، میتواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند.
راه اندازی شعبه جدید مشاور املاک میتواند در یکی از محلههای دیگر یا حتی شهرهای دیگر صورت بگیرد.
مدیریت شعبه جدید
یکی از نکات مهمی که در راه اندازی شعبه جدید اهمیت دارد، توان مدیریت آن شعبه و نیروهای جدید است. درواقع نظارت و مدیریت بر مشاوران و نیروها بسیار مهم است و در این زمینه استفاده از ابزارهای آنلاین و ابزارهای برنامهریزی و گزارشگیری بسیار موثر خواهد بود.
زمان مناسب برای راه اندازی
نکته مهم دیگری که در راه اندازی باید به آن توجه کنید، انتخاب بهترین زمان است. اولین نشانهای که به شما میگوید زمان راه اندازی یک شعبه جدید فرا رسیده است؛ افزایش مهارت مدیر در مدیریت شعبه کنونی است. مهارت شما باید به میزانی باشد که حتی در صورت نبودن شما، افراد زیر مجموعه و یا نیروهای شما بتوانند به بهترین شکل وظایف شما را انجام بدهند.
یافتن محل مناسب برای راه اندازی شعبه جدید
شما باید محل مناسبی را برای این کار در نظر بگیرید. بنابراین باید بررسی کنید که چه محلی برای یک شعبه جدید مناسب شما است.
شما باید تصمیم بگیرید که آیا در شهر خود میخواهید یک شعبه جدید داشته باشید یا در شهر دیگر قصد انجام این کار را دارید.
اگر میخواهید در شهر یا محله جدیدی اقدام به راه اندازی شعب جدید کنید بهتر است به دنبال محله یا شهری باشید که رونق ساخت و ساز در آن رو به افزایش است و به لحاظ حضور مشاوران املاک هنوز اشباع نشده است.
پیشنهاد مطالعه: مطلب «اشتباهات رایج مشاوران املاک» را در دلتا مگ بخوانید.