تکلیف نام نویسی مردان مجرد در نهضت ملی مسکن مشخص شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برای کارکنان دولت و نیروهای نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا بر اساس تشخیص حوزه‌های علمیه، سابقه سکونت ۵ ساله در طرح نهضت ملی مسکن مورد نیاز نیست.
نام نویسی مردان مجرد

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون مسکن و ساختمان، نام نویسی مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص در نهضت ملی مسکن، بر اساس مصوبه تازه هیات دولت، امکان پذیر شد.

محمود محمودزاده از مصوبه دولت برای امکان نام نویسی مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح نهضت ملی مسکن، خبر داد.

وی گفت: دو گروه از مجردان که شامل مردان مجرد ۴۵ سال به بالا و دیگری بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند در این طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشته باشند و ثبت‌نام کنند.

محموزاده یادآور شد: پیش‌تر سه گروه از مجردان، شامل زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، و نخبگان علمی امکان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند که با مصوبه اخیر هیات دولت، دو گروه دیگر، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص نیز به گروه واجدان شرایط نهضت ملی مسکن افزوده شدند.

مطلب پیشنهادی:  هزینه وام مسکن متاهلین رکورد زد

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: برای مهاجران از کلانشهرها، سابقه سکونت به یک سال تقلیل پیدا کرده است. بدین معنا اگر کسی ساکن کلانشهری بوده و در شهر دیگر، تقاضای مسکن دارد با حدود یکسال سابقه سکونت در همان شهر امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

برای کارکنان دولت و نیروهای نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا بر اساس تشخیص حوزه‌های علمیه، سابقه سکونت ۵ ساله در طرح نهضت ملی مسکن مورد نیاز نیست. این افراد می‌توانند به جز تهران در سایر شهرهای کشور از این مزیت بهره‌مند شوند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «چرا عمر خانه های ایرانی پایین است؟» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 283

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی درخصوص املاک واقع در حوزه شهر و حریم …