لوکس‌ترین محله‌های اصفهان کدامند؟

0
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است که تبلور شکوه و عظمت ایران و فرهنگ و تمدن باستانی را به نمایش می‌گذارد.
گرانترین محله اصفهان

اصفهان جزو آن دسته از شهرهای تاریخی است که به مرور زمان گسترش یافته و شما می‌توانید تلفیقی از فضاهای مدرن و سنتی را در خیابان‌های آن  مشاهده کنید. اصفهان به دلیل وجود بافت تاریخی بسیار غنی است. برای خرید آپارتمان در اصفهان باید با محله‌های قدیمی و جدید آن آشنا باشید تا بتوانید با علم و آگاهی متناسب با بودجه خود خرید انجام دهید. اگر قصد خرید خانه در گرانترین محله اصفهان را دارید، بهتر است تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در اصفهان

محله‌ های خوب اصفهان برای زندگی

اصفهان جزو یکی از بهترین شهرهای ایران است که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است؛ اگر قصد سکونت و یا سرمایه‌گذاری در این شهر را دارید، باید بدانید که تمام محله‌های این شهر خوب هستند؛ اما اگر بودجه کافی دارید، در ادامه چند محله لاکچری اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم که از امکانات بسیار خوبی برخوردار و قیمت خانه در این محدوده بالاتر از نقاط دیگر شهر است: لازم به ذکر است یکی از دلایل اصلی قیمت‌گذاری ملک در اصفهان، علاوه بر آب‌ و هوای مناسب محله، مکان‌های توریستی آن است؛ در نتیجه هر چه ملک موردنظر به محله توریستی نزدیک‌تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

گرانترین محله اصفهان

محله مشتاق

اگر بخواهید در یکی از بهترین محله‌های اصفهان سکونت داشته باشید، محله مشتاق انتخاب بسیار مناسبی است؛ این محله زیبا در مجاورت زاینده رود و در قسمت جنوبی شهر قرار دارد که به قسمت یک، دو و سه تقسیم شده است؛ معمولا بسیاری از ساختمان‌هایی که در این محله قرار دارند دارای چشم‌انداز زاینده رود هستند که همین امر باعث می‌شود قیمت ملک در این محدوده بالا برود. میانگین قیمت آپارتمان نوساز در مشتاق اصفهان حدودا 120 میلیون تومان است.

محله مرداویج

مرداویج، یکی از قدیمی‌ترین و خوش‌نشین‌ترین محله‌های شهر اصفهان است. این محله در جنوب اصفهان واقع شده و به عبارت دیگر جزو مناطق بالاشهر اصفهان است که به کوی کارمندان نیز شهرت دارد. قیمت خرید آپارتمان در مرداویج بالا است و اکثر ساکنان این منطقه را افراد ثروتمند تشکیل داده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در محله جوادیه تهران با کمتر از 2 میلیارد

گران ترین محله اصفهان

شیخ صدوق

محله شیخ صدوق اصفهان، در محدوده‌ی مرکزی شهر واقع شده‌ است. این محله از شمال با خیابان چهارباغ بالا و خیابان میرفندرسکی، از شرق با خیابان مصلا، از جنوب با خیابان آزادگان و خیابان فرایبورگ و از غرب به میدان آزادی محدود شده‌ است.

محدوده جغرافیایی این محله از پل فردوسی تا محله مرداویج کشیده شده‌ است. این محله شامل دو خیابان اصلی شیخ صدوق شمالی و شیخ صدوق جنوبی است. شیخ صدوق شمالی از محله‌های اعیان نشین اصفهان محسوب می‌شود که فاصله اندکی با زاینده‌رود دارد. قیمت آپارتمان‌ در شیخ صدوق اصفهان به دلیل ویلایی و نوساز بودن ساختمان‌ها، بسیار بالا است.

گرانترین محله اصفهان

عباس آباد

عباس آباد در مرکز اصفهان واقع شده است، نام آن برگرفته از شاه عباس صفوی است. این محله بناهای قدیمی بسیاری در خود جای داده است. عباس آباد از محله های حاشیه زاینده رود به شمار می آید. کلیسای لوقا و مسجد کازرونی ها در این محله قرار گرفته اند. قیمت خرید آپارتمان در عباس آباد اصفهان به نسبت گران‌ است. عباس آباد از نظر دسترسی به امکانات رفاهی مثل بیمارستان، داروخانه، مدرسه، رستوران، ایستگاه مترو و اتوبوس جایگاه ویژه‌ای دارد.

برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در لوکس ترین محله های اصفهان به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 538

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های اصفهان

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…