تحویل 250 واحد مسکونی در شهر اردبیل

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل: 250 واحد طرح اقدام ملی مسکن تا آخر سال تحویل متقاضیان می‌شود
مسکن در شهر اردبیل

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از محبوب حیدری، 250 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر اردبیل تا پایان امسال تکمیل خواهد شد و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: روز یکشنبه 14 شهریور از آخرین روند طرح اقدام ملی مسکن در شهر اردبیل بازدید به عمل آمد. این طرح که از سال گذشته مراحل اجرایی آن آغاز شده، با ثبت‌نام 11 هزار نفر متقاضی آغاز شد و در مرحله اول احداث واحدهای مسکونی برای پنج هزار نفر شروع شده است.

وی تصریح کرد: از افراد واجد شرایط یک‌هزار و 500 واحد در شهرستان‌های استان و سه هزار و 500 واحد در شهر اردبیل احداث شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

حیدری گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تمامی زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح را به صورت رایگان در اختیار پیمانکاران قرار داده و در شهرهای به غیر از اردبیل نیز این زمین‌ها به بنیاد مسکن واگذار شده تا اجرای طرح را با سرعت بیشتری انجام دهند.

وی افزود : امید داریم تا پایان امسال 250 واحد از این طرح اقدام ملی مسکن را تحویل متقاضیان دهیم و این در حالی است که 540 واحد در مرحله اسکلت ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی:  آژانس دلتا پنج کاپ قهرمانی را ربود

محبوب حیدری اضافه کرد: در مجموع قرار است با پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن و آورده متقاضیان همه 540 واحد تا آخر سال 1401 تحویل ثبت‌نام‌ شده‌ها شود.

وی در مورد تسهیلات پرداختی از سوی بانک مسکن برای این طرح بیان کرد: قرار بود 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود که این میزان تا 250 میلیون تومان افزایش یافته و با همکاری بانک مسکن در استان قرار است پرداخت تسهیلات همزمان با آورده متقاضیان به سرعت گرفتن اجرای این پروژه کمک کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «قیمت وام مسکن کم شد» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 294

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی

جلوگیری از تخریب بنا و کاهش جریمه در تخلفات ساختمانی درخصوص املاک واقع در حوزه شهر و حریم …