تماس بی‌پاسخ و از دست رفتن معامله!

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
این بخش از مجله دلتا را شما مشاوران املاک می‌نویسید. در این مطلب، آقای شایگان، سرپرست واحد اجاره در آژانس دلتا5، برای ما از معامله‌ای صبحگاهی می‌نویسد.
از دست رفتن معامله

یکی از مهم‌ترین مهارت‌های یک مشاور املاک، پاسخگویی سریع و به‌موقع به مشتریان است. گاهی اوقات، بی‌پاسخ گذاشتن تماس‌ها باعث از دست رفتن معامله می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا، آقای شایگان تجربه‌ای را به ما انتقال داده که آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

با سلام، شایگان هستم، سرپرست بخش اجاره در آژانس دلتا۵. برخی همکاران مطالب جالبی به مجله دلتا ارسال کرده‌اند، به همین دلیل تصمیم گرفتم من هم تجربه‌ای از یکی از معاملاتم را به اشتراک بگذارم. شاید برای همکاران تازه‌کار مفید باشد.

پیش از ورود به حوزه املاک، کارمند دولت بودم و در همان مسیر بازنشسته شدم. به همین دلیل عادت دارم صبح‌های زود به سمت آژانس حرکت کنم. شاید بعضی مشاوران فکر کنند که ساعت ۹ صبح کسی دنبال خانه نمی‌گردد. من هم همین‌طور فکر می‌کردم تا اینکه یک روز، طبق عادت هر روز، در مسیر آژانس بودم که تلفنم زنگ خورد.

مشتری بود. گفت که تا الان به ده مشاور املاک زنگ زده و من اولین کسی هستم که جواب داده‌ام. بقیه یا تماس را رد کرده بودند و نوشته بودند بعداً تماس می‌گیرند، یا اصلاً پاسخ نداده بودند.

مطلب پیشنهادی:  سخنی با مشاوران املاک؛ از حرفه‌ای بودن تا جلب اعتماد مشتری

همان روز بازدید را هماهنگ کردم و همان روز هم قرارداد را بستیم.

وقتی تماس مشتری را پاسخ نمی‌دهید، تقریباً او را از دست رفته بدانید. مشتری فقط به شما زنگ نمی‌زند، او چندین فایل را انتخاب می‌کند و با چند مشاور تماس می‌گیرد. حتی اگر بعداً با او تماس بگیرید، ممکن است یادش نباشد شما کدام مشاور یا مربوط به کدام فایل هستید.

این نکته‌ای بود که خواستم با همکاران عزیزم در میان بگذارم. با سپاس.

 

تعداد کلمات مطلب: ۲۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آنچه املاکی‌ها می‌گویند

همچنین بخوانید

از ارتباط با سازنده تا فروش دائمی

در دنیای مشاوری املاک، ایجاد روابط حرفه‌ای و پایدار با افراد کلیدی، نقش مهمی در موفقیت مشا…