۹۰ ثانیه اول کلید متقاعد کردن مشتری برای خرید ملک

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در این قسمت از مجله دلتا پرداخته شده به اولین برداشت مشتری از یک ملک که می‌تواند تفاوت زیادی در موفقیت فروش ایجاد کند. تحقیقات نشان داده‌اند که مشتریان تنها در ۹۰ ثانیه اول ورود به یک ملک، تصمیم اولیه خود را درباره خرید می‌گیرند. در این زمان کوتاه، تمام جزئیات از جمله چیدمان و نور می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت نهایی برای فروش داشته باشند.
متقاعد کردن مشتری

مجله دلتا؛ در دنیای رقابتی املاک، اولین برداشت  از یک ملک، نقش کلیدی در متقاعد کردن مشتری برای خرید ملک را ایفا می‌کند. مطالعات نشان داده‌اند که مشتریان در ۹۰ ثانیه اول ورود به یک ملک، تصمیم اولیه خود را درباره خرید یا عدم خرید می‌گیرند. بنابراین، در این مدت کوتاه، مشاوران املاک باید محیط و فضای ملک را به گونه‌ای ترتیب دهند که احساسات مثبت و جذابیت را در مشتری ایجاد کند.

چرا این ۹۰ ثانیه اهمیت دارد؟

در فرآیند خرید املاک، بیشتر تصمیمات بر اساس احساسات گرفته می‌شود. مشتریان در ابتدا به صورت ناخودآگاه به محیط و ویژگی‌های آن توجه می‌کنند و فاکتورهایی مانند دکوراسیون و نور طبیعیِ ملک را ارزیابی می‌کنند. اگر این جزئیات به درستی مدیریت شود، شانس جذب مشتری و تغییر نظر او به سمت خرید افزایش می‌یابد و شما توانسته‌اید مهم‌ترین قدم را در متقاعد کردن مشتری بردارید.

چطور می‌توان اولین برداشت را به نفع خود کرد؟

چیدمان مناسب:

اولین گام در جلب نظر مشتری، چیدمان مرتب و تمیز است. محیط شلوغ و بی‌نظم می‌تواند احساس منفی در مشتری ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی:  جریان‌های مهم، در مذاکره را بشناسید+ ویدیو

نور طبیعی:

اگر خانه دارای نور طبیعی کافی باشد، حس فضای بیشتر و وسعت به مشتری منتقل می‌کند و او راحت‌تر می‌تواند خود را در خانه تصور کند.

با توجه به اینکه تصمیمات خرید اغلب به‌طور ناخودآگاه و بر اساس احساسات گرفته می‌شوند، مشاوران املاک باید به اولین برداشت مشتری توجه ویژه‌ای داشته باشند. ۹۰ ثانیه اول زمان حیاتی است که می‌تواند سرنوشت یک فروش را رقم بزند. بنابراین، اهمیت چیدمان و جو مناسب در این مدت زمان کوتاه را نباید دست کم گرفت.

 

تعداد کلمات مطلب: ۲۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مهارت‌های فروش

همچنین بخوانید

افزایش فروش با شخصی سازی پیشنهادات

مجله دلتا؛ افزایش فروش با شخصی سازی پیشنهادات به معنای ارائه گزینه‌هایی است که دقیقاً مطاب…