پر کردن مژه‌ ها با چند ترفند ساده

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن مژه‌های پر و بلند خواسته همه خانم است که برای آن بسیار هزینه هم می‌کنند.
پر کردن مژه‌ ها

با توجه به درخواست شما دوستان عزیز تصمیم گرفتیم در این مطلب از مجله دلتا پر کردن مژه‌ ها با چند ترفند ساده را به شما آموزش دهیم تا همیشه مژ‌ه‌های پر و زیبا داشته باشید.

پر کردن مژه‌ ها

پر کردن مژه‌ها و داشتن مژه‌هایی پرپشت و جذاب با چند ترفند ساده و طبیعی امکان‌پذیر است. در ادامه به روش‌هایی که می‌تواند به افزایش حجم مژه‌ها کمک کند، اشاره می‌کنیم:

استفاده از ریمل حجم‌دهنده

از ریمل‌هایی استفاده کنید که مخصوص حجم‌دهی و پرپشت کردن مژه‌ها طراحی شده‌اند. این ریمل‌ها حاوی فرمول‌هایی هستند که تارهای مژه را ضخیم‌تر نشان می‌دهند. حتماً به‌دقت از ریشه مژه شروع کنید و تا انتها بکشید.

استفاده از چند لایه ریمل

برای داشتن مژه‌های پرتر، می‌توانید چندلایه ریمل بزنید. بعد از هر لایه اجازه دهید ریمل خشک شود و سپس لایهٔ بعدی را اضافه کنید تا مژه‌ها حجیم‌تر شوند.

فر کردن مژه‌ها

قبل از استفاده از ریمل، مژه‌ها را با فر مژه فر کنید. این کار باعث می‌شود مژه‌ها بلندتر و پرتر به نظر برسند و حالت بهتری بگیرند.

استفاده از پودر یا پنکیک

قبل از زدن ریمل، می‌توانید با استفاده از یک براش کوچک، مقدار کمی پودر یا پنکیک روی مژه‌ها بزنید. این کار کمک می‌کند که مژه‌ها ضخیم‌تر و حجیم‌تر به نظر برسند.

مداد چشم در خط مژه

استفاده از مداد چشم یا خط چشم مشکی یا قهوه‌ای در خط مژه‌ها، به پرتر نشان دادن مژه‌ها کمک می‌کند. این کار باعث می‌شود مژه‌ها پرتر به نظر برسند و فاصله‌های بین تارهای مژه پوشانده شود.

مداد چشم در خط مژه

مژه‌های مصنوعی

استفاده از مژه‌های مصنوعی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای پرتر نشان‌دادن مژه‌هاست. مژه‌های مصنوعی به شکل نوار یا تکی موجود هستند که می‌توانید به‌دلخواه از آن‌ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  ۵ فایده اعجاب‌انگیز دوش آب سرد که نمی‌دانستید

سرم تقویت مژه

سرم‌های مخصوص تقویت مژه حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند که به رشد مژه‌ها کمک کرده و به‌مرورزمان مژه‌ها را پرپشت‌تر می‌کنند. استفاده منظم از این سرم‌ها به شما کمک می‌کند تا مژه‌های طبیعی و پرتری داشته باشید.

استفاده از روغن‌های طبیعی

روغن‌های طبیعی مانند روغن‌کرچک، روغن‌زیتون یا روغن نارگیل به رشد مژه‌ها کمک می‌کنند. هر شب قبل از خواب، کمی از این روغن‌ها را با استفاده از یک براش تمیز روی مژه‌ها بمالید.

تقویت مژه با وازلین

وازلین یکی از مواد مؤثر برای مرطوب کردن و تقویت مژه‌هاست. استفاده از وازلین باعث مرطوب شدن و تقویت مژه‌ها شده و به‌مرورزمان به پرپشت‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند.

شانه زدن مژه‌ها

استفاده از یک براش تمیز برای شانه‌زدن مژه‌ها باعث می‌شود که مژه‌ها جدا شده و ضخیم‌تر و مرتب‌تر به نظر برسند. این کار همچنین به توزیع یکنواخت ریمل کمک می‌کند.

استفاده از روغن‌های طبیعی

انتخاب ریمل ضد آب

ریمل‌های ضد آب به دلیل دوام و ماندگاری بیشتر، مژه‌ها را پرتر نشان می‌دهند. اما دقت کنید که استفاده مداوم از این نوع ریمل‌ها ممکن است به مژه‌ها آسیب برساند، بنابراین بهتر است فقط در مواقع خاص از آن استفاده کنید.

استفاده از تقویت‌کننده‌های غذایی

مصرف ویتامین‌های A، C، E و بیوتین می‌تواند به رشد و تقویت مژه‌ها کمک کند. این ویتامین‌ها به‌سلامت مژه‌ها و جلوگیری از ریزش آن‌ها کمک می‌کنند.

با رعایت این ترفندها، می‌توانید مژه‌هایی پرتر و جذاب‌تر داشته باشید و ظاهر چشم‌های خود را بهبود بخشید.

تعداد کلمات مطلب: 517

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

معجزه قهوه برای انسان

قهوه، این نوشیدنی محبوب و پرطرفدار، بیش از آنکه یک نوشیدنی ساده باشد، یک تجربه است. تجربه …