انتخاب اول توریست‌هایی که به کانادا می‌روند، کجاست؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کانادا با جاذبه‌های متنوع خود، تجربه‌ای بی‌نظیر برای هر نوع گردشگری فراهم می‌کند؛ از زیبایی‌های طبیعی گرفته تا فرهنگ غنی شهری، هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.
کانادا

کانادا به همراه ایالات متحده آمریکا، ۲ مقصد محبوب در قاره آمریکای شمالی هستند که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. افرادی که با ویزای توریستی به کانادا و یا آمریکا می‌روند، فرصت‌های بی‌نظیری برای گردشگری دارند؛ از شهرهای بزرگ و جذاب گرفته تا طبیعت‌های بی‌نظیر.

در این میان توریست‌های که به کانادا می‌روند، معمولاً به چندین مقصد محبوب و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی این کشور توجه می‌کنند. در ادامه خواهیم گفت، کسانی‌که به کانادا می‌روند در نخستین روزهای ورود خود دیدن کدام جاذبه‌ها را در اولویت دارند. این 5 مقصد از جذاب‌ترین مقاصدی هستند که حتماً در سفر به کانادا باید از آنان بازدید کرد.

آبشار نیاگارا؛ مرز بین کانادا و آمریکا

آبشار نیاگارا، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کانادا به‌حساب می‌آید که در مرز بین‌المللی ایالات متحده و کانادا قرار دارد. این آبشار در شمال‌شرقی قاره آمریکای شمالی واقع شده و بخش کانادایی آن در تورنتو، استان انتاریو و بخش آمریکایی آن در ایالت نیویورک قرارگرفته است. آبشار نیاگارا با ارتفاع ۵۳ متر جزو بلندترین آبشارهای دنیا محسوب و همچنین به‌عنوان منبع برق‌ آبی نیز استفاده می‌شود. سالانه حدود ۱۲ میلیون گردشگر برای بازدید از این جاذبه طبیعی بی‌نظیر به کانادا سفر می‌کنند. این آبشار به‌خاطر زیبایی خیره‌کننده و فعالیت‌های تفریحی اطراف آن، از جمله قایق‌سواری در کل جهان شهرت دارد.

نیاگارا

پارک ملی بنف؛ اولین پارک ملی کانادا

پارک ملی بنف واقع در استان آلبرتا کانادا، یکی از زیباترین و معروف‌ترین پارک‌های ملی جهان است. این پارک در سال ۱۸۸۵ تأسیس شد و به‌عنوان اولین پارک ملی کانادا شناخته می‌شود. مساحت آن بیش از ۶ هزار کیلومترمربع است و شامل مناظر طبیعی خیره‌کننده، کوه‌های سر به فلک کشیده، دریاچه‌های آبی فیروزه‌ای و جنگل‌های انبوه است. این پارک به دلیل فعالیت‌های ورزشی مانند کوهنوردی و اسکی بسیار مشهور و البته محبوب است.

کانادا

ویسلر؛ هم اسکی و هم دوچرخه‌سواری

ویسلر، واقع در استان بریتیش کلمبیا کانادا، یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری و اسکی در جهان و به همین دلیل یکی از بهترین مقاصد برای ورزش‌های زمستانی است. در فصل تابستان نیز ویسلر به مقصدی محبوب برای دوچرخه‌سواری کوهستان، پیاده‌روی و فعالیت‌های آبی تبدیل می‌شود. دسترسی به این منطقه از طریق جاده‌ها و فرودگاه‌ها بسیار آسان است. فرودگاه بین‌المللی ونکوور نزدیک‌ترین فرودگاه بزرگ به ویسلر است و تنها حدود ۲ ساعت با خودرو فاصله دارد.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه یک حلوای جدید و خوشمزه

اسکی

تورنتو؛ بزرگ‌ترین شهر کانادا

تورنتو با جاذبه‌هایی چون برج CN و مراکز خرید متعدد، یکی از مقاصد اصلی توریست‌ها است. برج CN یکی از نمادهای برجسته تورنتو است و با ارتفاع ۵۵۳ متر، یکی از بلندترین برج‌های آزاد جهان به شمار می‌آید. بازدیدکنندگان می‌توانند از سکوی بالای برج، مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر و دریاچه انتاریو را مشاهده کنند. بزرگ‌ترین باغ‌وحش کانادا که بیش از ۴۵۰ گونه جانوری را در خود جای‌داده نیز در تورنتو واقع شده است. اگر به تورنتو رفتید، قدم‌زدن در هاید پارک و خیابان یانگ-داونزویل را فراموش نکنید. این خیابان معروف با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، مرکز فعالیت‌های تجاری و تفریحی در تورنتو محسوب می‌شود.

تورنتو

مونترآل؛ شهر جشنواره‌های فرهنگی

مونترآل نیز یکی دیگر از شهرهای بزرگ کاناداست که به‌ داشتن غذاهای خوشمزه و جشنواره‌های فرهنگی معروف است. کلیسای نوتردام، پارک ژان-دراپوا، موزه هنرهای زیبای مونترآل و باغ گیاه‌شناسی که یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های گیاه‌شناسی جهان است، از دیگر جاذبه‌های این شهر به‌شمار می‌رود.

همچنین در مونترآل که یک شهر چندفرهنگی و پرجنب‌وجوش است، مجموعه‌ای از غذاهای متنوع و خوشمزه پخت می‌شود. توریست‌ها در این شهر می‌توانند در رستوران‌های لوکس انواع غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و آسیایی را به همراه سوسیس کبکی و پوتین که یکی از غذاهای نمادین کانادایی است، را تجربه کنند.

تعداد کلمات مطلب: 585

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

 آیا ارواح واقعی هستند؟

این باور یا ایده که ارواح مردگان با ما می‌مانند، ایده و باوری باستانی است که در داستان‌های…