با بزرگ‌ترین دیزنی لند دنیا در کالیفرنیا آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیزنی لند، یکی از هیجان انگیزترین سرزمین‌هایی است که در کنار تفریح، می‌توانید از دیدن شخصیت‌های کارتونی لذت ببرید.

دیزنی لند کالیفرنیا، بزرگ‌ترین سرزمین‌های دیزنی لند در دنیا است که در سال 1995 در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا ساخته شده، در حدود 28 هزار هکتار مساحت دارد و هر ساله، گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند. اما این سرزمین چه بخش‌هایی دارد و چرا مردم از سراسر دنیا از آن دیدن می‌کنند؟ در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با دیزنی لند فلوریدا آشنا شویم.

تاریخچه دیزنی لند کالیفرنیا

دیزنی لند کالیفرنیا، یکی از مکان‌های محبوب برای گردشگران است که در آن می‌توانند شخصیت‌های محبوب انیمیشنی را ببینند. ایده ساخت این سرزمین، زمانی به ذهن والت می‌رسد که همراه با دختران خود در پارک گریفیت لس آنجلس در حال قدم زدن بود  و دختران در حال سوار شدن بر چرخ و فلک و این ایده در ذهن او ایجاد می‌شود که سرزمین و پارکی وجود داشته باشد که والدین و کودکان با هم بتوانند تفریح داشته باشند.

دیزنی لند کالیفرنیا

در نهایت این پارک در سال 1955 افتتاح می‌شود و وجود شخصیت‌های کارتونی و انواعی از قلعه‌ها، خیابان‌ها و فواره‌ها، نظر گردشگران و مردم عادی را به خود جلب می‌کند و در نهایت، تبدیل به بزرگ‌ترین و معروف‌ترین دیزنی لند دنیا می‌شود.

معرفی دیزنی لند کالیفرنیا

شما با وارد شدن به دیزنی لند کالیفرنیا، در دل یک فضای انیمیشنی قدم برمی‌دارید و سفری در یک قرن گذشته خواهید داشت. در این سرزمین قسمتی با عنوان خیابان اصلی قرار دارد که اتوبوس دو طبقه و تراموایی با اسب در خیابان حرکت می‌کنند، حتی میتوانید سری هم به خانه شرک بزنید و از قلعه زیبای خفته هم دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی:  با 7 مورد از مکان های ممنوعه و مخفی جهان آشنا شوید + ویدیو

با قدم زدن در این فضا، حال و هوای فیلم تارزان برای‌تان زنده می‌شود. این مجموعه همچنین دارای بخش‌های زیر نیز می‌باشد: پارک قلعه‌ای، پارک ماجراجویی، هتل‌ها و مرکز خرید و رستوران. شما می‌توانید در این پارک از تفریحاتی مانند چرخ و فلک و ترن هوایی استفاده کنید، به فروشگاه ها بروید، غذایی را در رستوران‌ها بخورید و با شخصیت‌های کارتونی عکس یادگاری بگیرید.

دیزنی لند کالیفرنیا

بلیط دیزنی لند کالیفرنیا

بلیط دیزنی لند در برخی روزها ارزان‌تر است و در تعطیلات و مناسبت‌های خاص، گران‌تر فروخته می‌شود که معمولا برای کودکان بالای سه سال، 127 دلار و برای بزرگسالان، 135 دلار است و برای کودکان زیر سه سال، رایگان می‌باشد. اگر قصد بازدید از این مکان فوق‌العاده را دارید و بلیط تهیه کردید، در نظر داشته باشید که تنها 13 روز فرصت دارید تا خود را به دیزنی لند برسانید تا بلیط‌تان سوخت نشود.

این قیمت تنها برای بلیط خود مجموعه در نظر گرفته شده و برای استفاده از تفریحات باید هزینه جداگانه‌ای را پرداخت کنید.

تعداد کلمات مطلب: 420

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…