مجموعه کد تخفیف سفارش اول اسنپ فود؛ کاملا رایگان و بدون محدودیت کاربری

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
خرید بالای 170.000 – ويژه خرید محصولات صبحانه
سوپراپلیکیشن اسنپ فود

 

کد

میزان تخفیف

شرایط استفاده

مهلت استفاده

SFMOPEU6S84TFNPICX

80.000

خرید بالای 200.000 – مخصوص خرید غذا

پایان شهریور 1403

MYFDP03NMQT6BVUISD

100.000

خرید بالای 200.000 – مخصوص خرید غذا

ویژه شهرهای بجنورد و یاسوج

پایان شهریور 1403

Neshan60

60.000

خرید بالای 120.000 – مخصوص خرید غذا

ویژه شهر شیراز

نامشخص

SWEETSLOVER

100.000

خرید بالای 500.000 – مخصوص خرید شیرینی

نامشخص

MPNSY01UH42VE3SYQK

100.000

خرید بالای 200.000 – مخصوص خرید غذا

ویژه شهرهای نیشابور و سمنان

پایان شهریور 1403

SFMOP04CD513HM2RFG

80.000

خرید بالای 200.000 – مخصوص خرید غذا

پایان شهریور 1403

salem80

80.000

خرید بالای 170.000 – ويژه خرید محصولات صبحانه

نامشخص

WelcomeLaban

100.000

خرید بالای 200.000 – مخصوص خرید لبنیات

ویژه شهرهای شیراز، کرج، مشهد و اصفهان

نامشخص

MPCAF0DHQ92ET3C6MN

50.000

خرید بالای 100.000 – مخصوص خرید از کافه

پایان شهریور 1403

FWMPS013MXYJCV9AZU

80.000

خرید بالای 170.000 – مخصوص خرید گل

پایان شهریور 1403

علاه‌بر کدهای بالا که مخصوص خرید اول کاربران است، موپُن همواره انواع دیگر کد تخفیف اسنپ فود که فعال و به‌روز هستند را منتشر می‌کند. با مراجعه به بخش مربوط به اسنپ فود در این وب‌سایت می‌توانید از جدیدترین کدها و تخفیف‌های ارائه شده، مطلع شده و در خریدهای بعدی خود از آن‌ها استفاده کنید.

مراجعه به رستوران، مراکز تهیه غذای خانگی، سوپرمارکت، میوه‌فروشی و… برای بسیاری از مردم، زمان‌بر است. امروزه خرید غذا، میوه، شیرینی و کالاهای سوپرمارکتی هم به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. یکی از بهترین پلتفرم‌های سفارش غذا، شیرینی، میوه و… نیز اسنپ فود است. ثبت سفارش در اسنپ فود نه‌تنها به صرفه‌جویی در وقت کمک می‌کند، بلکه باعث کاهش هزینه‌های مالی پرداخت شده نیز خواهد شد. در ادامه مطلب به بررسی انواع کد تخفیف اولین سفارش در فروشگاه‌های اسنپ فود می‌پردازیم.

انواع کد تخفیف اسنپ فود

اسنپ فود اولین سامانه ثبت سفارش اینترنتی غذا در ایران است. فعالیت اسنپ فود از سال 1395 آغاز شده و در حال حاضر چندین فروشگاه مختلف با سامانه گسترده اسنپ فود همکاری می‌کنند. از طریق مراجعه به سوپر اپلیکیشن اسنپ و سپس بخش اسنپ فود، می‌توانید در چندین فروشگاه، رستوران، کافه و سایر مراکز متصل به این سامانه، سفارش‌های خود را به ثبت برسانید. برای کاهش میزان هزینه مالی خرید غذا، میوه، شیرینی و… از اسنپ فود هم می‌توانید از کدهای تخفیف منتشر شده، استفاده کنید. انواع کد تخفیف اولین سفارش در اسنپ فود، شامل موارد زیر هستند:

کد تخفیف اولین خرید اسنپ فود غذا

اگر تا به حال در سامانه اسنپ فود، سفارش غذا ثبت نکرده‌اید؛ می‌توانید از این کد تخفیف اولین خرید استفاده کنید. بعد از مراجعه به بخش رستوران‌های اسنپ فود و انتخاب غذا، به صفحه پرداخت ارجاع داده خواهید شد. در این صفحه می‌توانید کد تخفیف را وارد کرده و یک مبلغ مشخص تخفیف بگیرید. یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت سفارش غذا در اسنپ فود، اطلاع لحظه‌ای مشتری از وضعیت ارسال سفارش و زمان تقریبی دریافت آن است.

کد تخفیف خرید اولین شکلات از اسنپ فود

مراکز زیر مجموعه اسنپ فود فقط مربوط به فروش غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود نیستند؛ بلکه فروشگاه‌های عرضه‌کننده شکلات، شیرینی، بستنی، تنقلات، نان، میوه و حتی کالاهای سوپرمارکتی نیز با اسنپ فود همکاری می‌کنند. چنانچه شما هم جزء طرفداران همیشگی خرید شکلات هستید می‌توانید با اولین خرید شکلات از اسنپ فود و استفاده از کد تخفیف، هزینه کمتری پرداخت کنید. چند نمونه از این کدها به شرح زیر است:

  • کد تخفیف shokolat70

تخفیف 70 هزار تومانی روی خرید بالای 250 هزار تومان

  • کد تخفیف CRMPE5QGE2IKPW9F7X

تخفیف 60 هزار تومانی روی خرید بالای 170 هزار تومان

کد تخفیف اولین سفارش کافه اسنپ فود

در چند سال اخیر نوشیدنی‌های سرد، گرم، سالاد و غذاهای آماده شده در کافه‌ها، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. اگر تمایل دارید از منوی یک کافه سفارش مورد نظر خود را انتخاب کنید، ولی وقت یا حوصله مراجعه به کافه را ندارید؛ ورود به سامانه اسنپ فود بهترین راهکار است. با مراجعه به پلتفرم اسنپ فود و استفاده از کد تخفیف اولین خرید از کافه، می‌توانید سفارش مورد نظر خود را با قیمت ارزان‌تر هم دریافت کنید. کافه

مطلب پیشنهادی:  فرق فرز سنگبری و آهنگری چیست؟

کد تخفیف اولین خرید میوه از اسنپ فود

همان‌طور که گفتیم در سامانه اسنپ فود علاوه بر رستوران‌های مختلف، طیف گسترده‌ای از میوه‌فروشی‌ها نیز فعال هستند. بنابراین در کنار کد تخفیف سفارش اینترنتی غذا، می‌توانید از کدهای تخفیف خرید از میوه‌فروشی‌ها نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید کد تخفیف اولین خرید میوه از اسنپ فود فقط برای ثبت سفارش انواع میوه و سبزیجات قابل استفاده است. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به میوه‌فروشی، محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب در محل دلخواه، تحویل بگیرید.

چند مورد از کدهای تخفیف اسنپ فود برای خرید میوه به شرح زیر است:

  • کد تخفیف Miveha

تخفیف 30 هزار تومانی برای خرید بالای 60 هزار تومان

  • کد تخفیف Fruit

تخفیف 40 هزار تومانی برای خرید بالای 100 هزار تومان

  • کد تخفیف FMUTR04E5TJY3WA62C

تخفیف 50 هزار تومانی برای خرید بالای 100 هزار تومان

خرید آنلاین میوه

کد تخفیف اولین سفارش پروتئین اسنپ فود

یکی از جالب‌ترین بخش‌های سامانه اسنپ فود، قسمت پروتئین است. در این بخش از پلتفرم اسنپ فود، مراکز عرضه‌کننده گوشت قرمز، ماهی، میگو، مرغ، سوسیس، کالباس و… فعال هستند. موپُن با ارائه به‌روزترین کدهای تخفیف خرید پروتئین از اسنپ فود، امکان خرید محصولات پروتئینی با قیمت کمتر را برای عموم مردم فراهم کرده است که چند مورد از آن‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

  • کد تخفیف Snapp-protein

تخفیف 50 هزار تومانی برای خرید بالای 140 هزار تومان

  • کد تخفیف protein

تخفیف 30 هزار تومانی برای خرید بالای 90 هزار تومان

کد تخفیف اولین خرید عطاری اسنپ فود

در کنار فروشگاه‌های عرضه‌کننده میوه، شیرینی، غذا، آجیل، گوشت و بستنی، عطاری‌های معتبر هم در اسنپ فود فعال هستند. علاوه بر خرید آسان می‌توانید از انواع کد تخفیف، مانند کد تخفیف اولین خرید از عطاری اسنپ فود هم استفاده کنید. بنابراین اگر شما نیز به خرید چند کالا از عطاری نیاز دارید، ولی با کمبود وقت برای انجام این کار مواجه هستید؛ بهتر است به سامانه اسنپ فود مراجعه کنید.

موپُن؛ ارائه‌دهنده انواع کد تخفیف اسنپ فود

بدون شک بسیاری از مردم تمایل دارند؛ غذای با کیفیت را به بهترین نحو و با قیمت مناسب خرید و دریافت کنند. سامانه اسنپ فود به‌عنوان اولین پلتفرم خرید اینترنتی غذا، امکان ثبت سفارش در بهترین رستوران‌های کشور را فراهم کرده است. موپُن مرجع کد تخفیف هم طیف گسترده‌ای از کدهای تخفیف معتبر مربوط به اسنپ فود را ارائه می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید غذا، میوه، شیرینی، گل، آجیل، بستنی، نان، کالاهای سوپرمارکتی و حتی محصولات پروتئینی را با تخفیف مناسب در محل دلخواه خود دریافت کنید. البته این کدهای تخفیف فقط مربوط به اسنپ فود نیستند. بلکه کدهای تخفیف خرید از چندین فروشگاه دیگر با فعالیت‌های مشابه و متفاوت مانند اکالا، دیجی کالا جت، خانومی، شیلا، تپسی، جاباما و… هم توسط موپُن عرضه می‌شوند.

کلام آخر

امروزه خرید اینترنتی کالا و محصولات مورد نیاز به یک موضوع مهم تبدیل شده است. بسیاری از مردم تمایل دارند؛ محصولات مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنند. به همین علت سامانه‌های مختلفی مانند اسنپ فود راه‌اندازی شده‌اند. با مراجعه به پلتفرم اسنپ فود می‌توانید غذا، نان، میوه، گل، شیرینی، بستنی، کالاهای سوپرمارکتی و… را به‌صورت آنلاین خریداری کنید. با استفاده از کدهای تخفیف ارائه‌شده توسط موپُن هم مبلغ کمتری را برای خرید محصولات مورد نظر خود پرداخت خواهید کرد.

تعداد کلمات مطلب: 1187

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

علائم کمبود بیوتین در بدن چیست؟

افرادی که مشکلات گوارشی دارند یا در دوران بارداری به سر می‌برند، باید به کمبود بیوتین توجه…