آموزش از بین بردن زردی موی بلوند در خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید یک موی بلوند خوشرنگ داشته باشید، این مطلب را از دست ندهید.
از بین بردن زردی مو

از بین بردن زردی مو یکی از دغدغه‌های اصلی تمامی خانم‌هایی است که موی خود را بلوند کرده‌اند. ممکن است فکر کنید که دیگر رنگ موی شما خراب شده و نمی‌توانید آن را از بین ببرید اما با مجله دلتا همراه باشید تا با تکنیک از بین بردن زردی مو در خانه آشنا شوید.

  • ساده ترین ترفند برای از بین بردن زردی مو

زرد شدن مو پس از دکلره نامرغوب و غیر حرفه‌ای یکی از معضلات رنگ کردن مو است. بسیاری از خانم‌ها به همین علت از رنگ کردن موی خود به رنگ‌های بلوند و روشن اجتناب می‌ورزند. در ادامه چند مورد از بهترین راهکارهایی که برای از بین بردن زردی مو در خانه و به سادگی می‌توانید انجام دهید را به اختصار توضیح خواهیم داد.

از بین بردن زردی مو

  •  چرا مو بعد از رنگ شدن زرد می‌شود؟

موهای طبیعی همه انسان‌ها دارای رنگدانه‌هایی به اسم رنگدانه‌های زیرین هستند. این رنگدانه‌ها در طی فرایند دکلره شدن از بین می‌روند. با از بین رفتن این رنگدانه‌ها ممکن است به ساقه مو آسیب وارد شود که با توجه به مرغوب و یا نامرغوب بودن مواد دکلره و حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای بودن آرایشگر و یا کسی که کار دکلره را بر روی موی شما انجام می‌دهد، ممکن است آسیب ببیند. ژن موی ایرانی به علت تیرگی موها بین 1 تا 5 است و بنابراین باید بر پایه زیادی برسد و به همین علت رنگدانه‌های آن از بین می‌رود.

از بین بردن زردی مو

  • ترکیب رنگ برای از بین بردن زردی مو

یکی از بهترین و آسان‌ترین راه حل‌ها برای از بین بردن زردی مو این است که آن را رنگ کنید. اگرچه که برای برخی افراد این یک گزینه مناسب نیست زیرا ممکناست موی آن‌ها کمی تیره تر از رنگ بلوند شود.

مطلب پیشنهادی:  با لباس های قدیمی خود تیپ جدید بزنید

 استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده

استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده مانند واریاسیون‌های بنفش، دودی، آبی یا خاکستری در ترکیب رنگ می‌تواند زردی موها را کاهش دهد. این رنگ‌ها کمک می‌کنند تا رنگ‌های گرم مو خنثی شوند.

از بین بردن زردی مو

  •  شامپو ضد زردی

استفاده از شامپوهای ضد زردی، یکی از موثرترین و آسان‌ترین روش‌ها برای رفع زردی مو است. این شامپوها حاوی رنگ‌های بنفش هستند که با زردی مو مقابله می‌کنند.

  • از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش

واریاسیون‌ها می‌توانند رنگ موی شما را از زرد به حالتی خنثی در بیاورند. خصوصا اگر موی شما زرد و یا نارنجی شده است. برای این منظور باید از واریاسیون بنفش ضد زردی، آبی و خاکستری استفاده کنید.

با رعایت نکات ذکر شده و استفاده از محصولاتی که مناسب از بین رفتن زردی موی شما هستند، می‌توانید نه تنها از زرد شدن رنگ موی بلوند خود جلوگیری کنید، بلکه یک رنگ موی جذاب و با کلاس نیز داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 432

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

چند ترفند آرایشی برای پاییز امسال

ما در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم چند ترفند آرایشی برای پاییز امسال را به شما آموزش ده…