حقایق پنهان قرص فیتو که از آن بی‌خبرید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مکمل گیاهی مورد تائید در افزایش ضخامت، بهبود رشد موها و قطع ریزش.
قرص فیتو

قرص فیتو، مکمل غذایی بسیار فوق العاده برای رشد و تقویت موها و هم چنین قطع ریزش مو است که سرشار از اسید چرب امگا ۳ و انواعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. از آن‌جایی که عواملی مانند بالا رفتن سن، وراثت و تغییرات هورمونی تاثیراتی را بر روی پوست و مو می‌گذارند، می‌توانید برای حفظ سلامت پوست و تقویت رشد ناخن‌ها، این مکمل را مصرف کنید. ما در مجله دلتا، به بررسی کامل مزایا و موارد مصرف قرص فیتو خواهیم پرداخت.

قرص فیتو

از قرص فیتو چه می‌دانید؟

قرص فیتو در واقع یک مکمل غذایی است که از مواد گیاهی به دست می‌آید و حاوی آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است. هدف از مصرف این مکمل، بهبود سلامت بدن و کمک به رشد موهاست و در نهایت می‌تواند جلوی ریزش موها را نیز بگیرد. پس اگر احساس می‌کنید دچار ریزش مو شده‌اید، رشد موهای‌تان کم است و یا حتی ناخن‌های‌تان شکننده شده، حتما این قرص را تهیه کنید.

توصیه می‌شود روزانه، 2 قرص فیتو را با یک لیوان آب مصرف کنید و دوره درمان را هم به مدت 4 ماه ادامه بدهید. ترجیح این است که قرص را در فصل بهار و پاییز که تاثیرات فصلی بر روی مو و پوست بیشتر است، مصرف کنید. با این حال، می‌توانید در خصوص نحوه و میزان مصرف با پزشک مشورت داشته باشید.

قرص فیتو و ریزش مو

قرص فیتو به عنوان یک درمان تکمیلی در کنار درمان ریزش مو، چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان در نظر گرفته می‌شود. وجود ترکیباتی از قبیل بیوتین که از ویتامین‌های گروه ب است، سیلیسیوم، آنتی اکسیدان‌ها و روغن‌های گیاهی در این قرص، باعث شده تا بعد از گذشت مدتی از مصرف، شاهد بهبود رشد موها و قطع ریزش باشید. جالب است بدانید که با مصرف این مکمل، ضخامت مو نیز افزایش خواهد یافت.

مطلب پیشنهادی:  عوارض خطرناک بوتاکس در دراز مدت بر بدن

قرص فیتو

قرص فیتو و تقویت ناخن‌ها

ویتامین‌های گروه ب، آهن و مواد معدنی موجود در قرص فیتو، باعث می‌شوند تا استحکام ناخن‌ها بیشتر شود و در برابر شکستگی مقاوم شوند.

موارد منع مصرف قرص فیتو

درست است که فیتو، یک قرص گیاهی است، اما موارد احتیاط در مصرف باید در نظر گرفته شود. افراد با شرایط زیر باید مصرف این مکمل را با مشورت پزشک آغاز کنند.

  • خانم‌های باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی
  • افراد مبتلا به HIV و ایدز
  • افرادی که سابقه ابتلا به مشکلات کبدی، کلیوی یا نارسایی قلبی دارند
  • افراد مبتلا به مشکلات خونی
  • افراد مبتلا به سرطان

تشخیص قرص فیتو اصل از تقلبی

قرص فیتو اصل، بیضی شکل است، کاملا پررنگ است و اندازه همه قرص‌ها یکی است. توجه داشته باشید که کد درج شده روی شیشه و جعبه بسته بندی باید یکی باشد. اگر قرص‌ها یک شکل و یک اندازه نباشند، صد در صد قرص تقلبی است.

تعداد کلمات مطلب: 455

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

با نوشیدن آب سرد کالری بسوزانید و لاغر شوید

هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن نوشیدن آب سرد برای سلامتی وجود ندارد. هم آب سرد و هم آب هم‌دمای…