ساحل طلایی ایران کجاست؟

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به نظر شما زیباترین ساحل ایران کجاست؟
ساحل طلایی ایران

ساحل طلایی ایران را دیده‌اید؟ ایران سواحل زیبا و خاص زیادی دارد اما شن‌های طلایی، نرم و داغ در یک ساحل بکر با چشم اندازی زیبا، دل شما را خواهد ربود. این ساحل در تمامی فصل‌ها بسیار زیبا و دلنشین است اما اگر به دنبال این هستید که شگفتی این ساحل طلایی را ببینید، حتما در فصل بهار یا تابستان به آنجا سفر کنید. با مجله دلتا همراه باشید تا به ساحل طلایی ایران سفر کنیم.

  • چمخاله، ساحل طلایی ایران

ساحل طلایی ایران، چمخاله است. ساحل چمخاله در استان گیلان است و به علت زیبایی به خصوصی که دارد به عنوان یکی از زیباترین سواحل شمال کشور شهرت یافته است. یکی از نکات مثبتی که ساحل چمخاله دارد، بکر بودن آن است. سواحل معمولا شلوغ هستند اما اینکه یک ساحل رویایی و خلوت بیابید که بتوانید در آنجا ساعاتی را در آرامش بگذارنید، تقریبا کمیاب است. اما ساحل طلایی ایران این فرصت ناب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساحل طلایی ایران

  • ویژگی‌های ساحل چمخاله

اگر قصد دارید تا به این ساحل زیبا سفر کنید باید با ویژگی و نکات مثبت آن آشنا شوید.

ماسه‌های نرم و طلایی

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ساحل چمخاله، ماسه‌های نرم، گرم و طلایی رنگ آن است که جلوه خاصی را به آنجا بخشیده است. تجربه قدم زدن بر روی این ماسه‌ها با پای برهنه قطعا آرامش بخش خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:  4 ترفند رفتار با شوهری که به مادرش وابسته است

پاکیزگی آب

آب زلالی که ساحل این منطقه دارد یکی دیگر از نکات مثبت آنجا به شمار می‌آید. اگر برای تفریحات آبی از جمله قایق سواری، پاراسل و یا شاتل به دنبال یک ساحل تمیز هستید، آب‌های این ساحل بسیار ماسب هستند.

ساحل طلایی ایران

مناظر بکر و زیبای طبیعی

ساحل طلایی ایران به علت اینکه در شمال کشور قرار دارد با مناظر زیبایی احاطه شده است و ترکیب زیبای یک ساحل طلایی با جنگل و دریا یک چشم انداز بسیار زیبا و عالی برای شما می‌سازد.

امکانات تفریحی و رفاهی

ساحل طلایی ایران دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی است که شامل کافه، رستوران، سرویس بهداشتی، آلاچیق، محل‌های مناسب کمپینگ و پیک نیک می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی این ساحل امکان پاراگلایدر سواری و جت اسکی در آنجاست.

ساحل طلایی ایران

مسیریابی چمخاله 

این ساحل به شهر لنگرود نزدیک است و به همین علت شما به راحتی از جاده‌های اصلی و آسفالت می‌توانید به این ساحل زیبا برسید. شهر لنگرود دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بسیار زیبایی است که شما می‌توانید در کنار گشت و گذار در ساحل چمخاله از آنجا نیز دیدن کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 407

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

آموزش کوچک کردن بینی به روش آرایشگرها

کوچک کردن بینی به روش آرایشگرها یک راهکار کم هزینه و بدون عوارض است که باعث زیبایی هر چه ب…