تزیین میز جلو مبلی به سبکی مدرن و با کلاس

0
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال چند مدل ایده برای تزیین میز های خانه خود هستنید که در عین سادگی با کلاس باشد، با ما همراه باشید.
تزیین میز جلو مبلی

تزیین میز جلو مبلی به خانه شما روح می‌‎بخشد. اما به نظر شما با کلاس‌ها چگونه میز جلو مبلی خانه خود را با کلاس تزیین می‌کنند؟ فضای خانه را می‌توان با چند روش ساده تزیین زیبا و پر شکوه نشان داد. برای با کلاس شدن خانه نیازی نیست که حتما از وسایل گران قیمت استفاده کرد. زیبایی را می‌توان در عین سادگی یافت. با دلتامگ همراه باشید تا با تزیین جلو مبلی برای زیباتر شدن خانه خود آشنا شوید.

  • دکوری روی میز جلو مبلی چی بذارم؟

میزهای جلومبلی یک بخش مهم از خانه هستند که جزوی از ست مبل هستند و با توجه به تنوع در شکل‌ها و جنس‌های مختف، می‌توانند برای تمامی سلیقه‌ها و سبک‌های چیدمان مناسب باشند. تزیین میز جلو مبلی کار دشواری نیست. این میزها نه تنها به عنوان محلی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز در پذیرایی هستند، بلکه با تزیین مناسب می‌توان فضای خانه را به شکلی زیبا و با کلاس درآورد.

تزیین میز جلو مبلی

این میزها در شکل‌های مختلف گرد، مربع و مستطیل وجود دارند و برای تزیین هر کدام می‌توان از یک نوع ترفند خاص استفاده کرد.

  • چیدمان میز جلو مبلی مدرن

میزهای عسلی یا جلو مبلی که در کنار مبلمان قرار می‌گیرند، می‌توانند با تزئینات مناسب جلوه‌ای خاص و زیبا به فضای پذیرایی خانه ببخشند. یکی از راه‌های موثر و زیبا برای تزیین میزهای عسلی، استفاده از سینی‌های دکوراتیو است. این سینی‌ها نه تنها بسیار برای استفاده روزانه مفید هستند، بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو، می‌توانند زیبایی و شکوه بسیاری به دکوراسیون خانه شما بیفزایند.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره بیماری قارچی گیاهان آپارتمانی +ویدئو

تزیین میز جلو مبلی

سینی‌های دکوراتیو برای تزیین میز جلو مبلی
سینی‌های دکوراتیو، ظروفی مسطح و کم‌عمق هستند که برای نگهداری و نمایش اشیای تزیینی استفاده می‌شوند. این سینی‌ها در نوع‌های مختلفی از جنس‌، الگو و شکل، رنگ‌ و سبک‌ها موجودند که می‌توانند با تم و سبک دکوراسیون فضای داخلی هماهنگ شوند.

  • تزیین میز جلو مبلی کلاسیک

تزیین میز جلو مبلی با استفاده از شمع‌ می‌تواند جلوه‌ای گرم و خاص، دل‌نشین و جذاب به دکوراسیون منزل شما ببخشد. شمع‌هایی که به شکل استوانه‌ای هستند به دلیل شکل کلاسیک و ساده‌ای که دارند، گزینه‌ای مناسب برای تزیین میز جلومبلی هستند. می‌توانید چند شمع استوانه‌ای در ارتفاع‌های مختلف انتخاب کنید و آن‌ها را به صورت گروهی در مرکز میز قرار دهید. ترکیب شمع‌های استوانه‌ای با سینی‌های دکوراتیو می‌تواند جلوه‌ای زیبا و منظم به میز ببخشد.

تزیین میز جلو مبلی

  • تززین میز با گل

استفاده از گلدان‌های زیبا و شیک که با فضای داخلی خانه شما مرتبط باشند، می‌تواند به طور قابل توجهی زیبایی میز جلومبلی را افزایش دهد. انتخاب گل‌های طبیعی با رنگ‌های رنگارنگ و زنده به محیط حس تازگی و سرزندگی می‌بخشد.

تعداد کلمات مطلب: 424

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی، فضایی شیک برای آرامش

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی به هنر آراستن و چیدن وسایل در فضایی گفته می‌شود که برای پذیرایی…