بهترین مدل مو با توجه به فرم صورت شما

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب مدل موی مناسب برای هر سنی جزو دغدغه‌های مهم است. بنابراین توجه به انواع مدل موها و در نهایت انتخاب درست یکی از آن‌ها در زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی دارد.
بهترین مدل مو با توجه به فرم صورت

انتخاب بهترین مدل مو به شما کمک می‌کند شیک و زیبا به نظر برسید. لازم است بدانید که به غیر از اینکه مدل موی شما بهتر است با توجه به سن، مد روز و جدید بودن آن انتخاب شود، فرم صورت هم در انتخاب مدل مو اهمیت زیادی دارد. همراه دلتامگ باشید.

بهترین مدل مو با توجه به فرم صورت

برای انتخاب بهترین مدل مو اولین قدمی که باید بردارید آن است که فرم صورت خود را بشناسید. لازم است بدانید که فرم صورت می‌تواند دایره‌ای یا در اصطلاح گرد، بیضی، مستطیل یا کشیده، لوزی، مربع و یا قلبی شکل باشد که گاهی اوقات تشخیص را کمی دشوار می‌کنند.

فرم گونه، پیشانی، استخوان فک، شقیقه، چانه، خط رویش مو و تناسبات طولی و عرضی صورت در تعیین فرم آن از فاکتورهای اصلی هستند که افراد باید از آن اطلاع داشته باشند. برای اینکه صورت خود را به خوبی در آینه ببینید و از فرم اصلی آن مطمئن شوید، موهای خود را ببینید و با استفاده از سنجاق یا هر چیز دیگر به خوبی به عقب بکشید تا روی صورتتان نیاید. حال فرم کلی صورت شما به طور کامل در آینه نمایان است.

انتخاب مدل مو براساس صورت بیضی

اگر فک شما کمی باریک‌تر از خط امتداد شقیقه و گونه است و چانه برجسته‌ای دارید، باید بدانید که شما دارای فرم صورت بیضی شکل هستید. استخوان فک و خط رویش مو در این نوع از صورت، نقاط اصلی هستند. جالب است بدانید که در واقع فرم صورت بیضی، یکی از شکل‌های متعادل و متناسب است.

در رابطه با انتخاب مدل موی مناسب برای صورت بیضی شکل باید بگوییم که موهای با فرق کج شده، جلو موی کوتاه و چتری صاف می‌تواند تناسبات زیبای صورت را برجسته‌تر کند. باید اعتراف کرد که اگر فرم صورت شما بیضی است، بسیار خوش‌شانس هستید و تقریباً می‌توانید اغلب مدل موها را انتخاب کنید چون هماهنگی خوبی با صورتتان دارد و در واقع حسابی به شما می‌آید.

انتخاب مدل مو براساس صورت بیضی

 

انتخاب مدل موی مناسب برای صورت گرد

صورت گرد به این معنی است که فرم صورت حالت دایره‌ای داشته و زاویه‌ای در شکل کلی آن دیده نمی‌شود. خط رویش مو پهن بوده و چانه نیز گرد است. در صورت گرد عریض‌ترین قسمت صورت در امتداد دو گوش و استخوان‌های گونه است. اگر فرم صورت شما گرد و دایره‌ای است، ارتفاع و عرض صورت تقریباً به یک اندازه به چشم می‌آید.

مطلب پیشنهادی:  معجزه آب آکواریوم برای تقویت گیاهان آپارتمانی

اگر صورت گرد دارید برای اینکه پهنای صورت را به تعادل برسانید، باید مدل مویی را انتخاب کنید که ارتفاع و کشیدگی صورت را بیشتر کند. بنابراین موهای خرد و لایه لایه در کناره‌های صورت و فرق کج توجه را به سمت خود کشانده و پهنای صورت را کاهش می‌دهند.

برای مدل مو کوتاه برای صورت گرد، مدل موی صاف و یکدستی که اندازه آن درست تا بالای شانه‌هایتان است، انتخاب کنید تا کمی صورت شما را کشیده‌تر نشان دهد. همچنین موی چتری، مدل مو چتری کج و موی کوتاهی که کمی به یک طرف صورت کنار زده شده باشد و یا موی بافته‌ای که آن را به یک طرف شانه خود آورده باشید، زیبایی فرم صورتتان را چند برابر می‌کند.

لازم است این نکته مهم را بدانید که مدل موی فر کوتاه ریز و مدل‌هایی که روی گوش می‌ریزند یا کمی پایین‌تر می‌آیند، صورت شما را از تعادل خارج می‌کنند.

انتخاب مدل مو براساس صورت کشیده

انتخاب مدل مو براساس صورت کشیده

این فرم از صورت باریک بوده و کمی ارتفاع بیشتری دارد. چانه هم در این افراد باریک است، فرم پیشانی بلند بوده و عرض گونه و پیشانی به یک اندازه است.

مدل موی کوتاه برای افراد دارای صورت کشیده مناسب است به دلیل اینکه در فرم کلی صورت پهنا ایجاد شده و امتداد خط گونه‌ها را پرتر نشان می‌دهند. بهترین مدل مو برای این فرم صورت، مدل موی بافت در نزدیکی خط رویش مو است که در امتداد استخوان گونه کمی شل می‌شوند تا باعث بیشتر شدن پهنای صورت شود.

تعداد کلمات مطلب: 639

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…