رپورتاژ آگهی

آهن پرایس؛ خریدی آسان و تجربه‌ای خوشایند

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در دنیای امروز که تجارت الکترونیک به سرعت در حال گسترش است، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین آهن آلات می‌تواند مزایای بسیاری برای خریداران و فروشندگان این حوزه به همراه داشته باشد که از مهمترین آنها می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد اما جلب اطمینان و اعتماد مشتری نیازمند برخی الزامات و خدمات متعددی است.
فروشگاه آنلاین آهن آلات

شرکت آهن پرایس در سال 1395 با هدف تسهیل فرآیند خرید و فروش آهن آلات و ایجاد بستری امن و مطمئن برای معاملات در این حوزه، فروش اینترنتی خود را آغاز کرد. این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه تیم متخصص خود و با تمرکز بر ارائه خدمات باکیفیت، به سرعت در میان فعالان بازار آهن جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد.

آهن پرایس به عنوان یکی از معتبرترین مراجع خرید و فروش آهن آلات به صورت آنلاین است که با ارائه خدمات جامع و متنوع، به یاری خریداران و فعالان این عرصه آمده است. خدمات متعدد و امتیازاتی که در این شرکت ارائه می‌شود آن را از سایر رقبا متمایز کرده است از همین رو در ادامه به بررسی مزایای آهن پرایس و خدماتی که در این مجموعه عرضه می‌شود، می‌پردازیم.

فروشگاه آنلاین آهن آلات

ویژگی‌های منحصر به فرد آهن پرایس

آهن پرایس به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه خرید و فروش آهن آلات در ایران، طیف گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ارائه قیمت طیف وسیعی از محصولات فولادی روی وب سایت که شامل موارد زیر می‌شود.
  • انواع مختلف میلگرد آجدار و میلگرد ساده
  • انواع تیرآهن معمولی، لانه زنبوری و هاش
  • انواع ورق گرم و سرد مانند ورق آجدار، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق روغنی
  • انواع مختلف پروفیل سبک و سنگین، پروفیل مبلی، پروفیل گالوانیزه، پروفیل در و پنجره
  • انواع لوله‌های درزدار و بدون درز مانند لوله مانیسمان، گازی، اسپیرال و داربستی
  • نبشی و ناودانی ایرانی و ناودانی اروپایی
  • انواع اتصالات و مشتقات میلگرد.
  1. ارائه قیمت‌های به‌روز و رقابتی از دیگر ویژگی‌های شرکت آهن پرایس است که مزایای متعددی در بر دارد، در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌شود.
  • حذف واسطه‌ها: آهن پرایس با حذف واسطه‌ها و ارائه قیمت‌های مستقیم از کارخانه، به مشتریان خود کمک می‌کند تا با صرفه‌ترین قیمت را برای خرید آهن آلات مورد نیاز خود تجربه کنند.
  • به‌روزرسانی روزانه قیمت آهن آلات: قیمت‌ها به طور روزانه و به‌صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شوند تا مشتریان از جدیدترین قیمت‌ها مطلع باشند.
  • امکان مقایسه قیمت‌ها: در آهن پرایس، امکان مقایسه قیمت محصولات مختلف از برندهای گوناگون به سادگی فراهم شده است. این امر به شما کمک می‌کند تا با بررسی دقیق جزئیات و ویژگی‌های هر محصول و قیمت برندهای مختلف که روی سایت درج شده است، بهترین انتخاب را برای خرید خود انجام دهید.
  1. ارائه مشاوره تخصصی از امتیازات دیگر شرکت آهن پرایس است که می‌توانید به صورت رایگان و به اشکال مختلف از آن بهره‌مند شوید.
  • کارشناسان مجرب: تیمی از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه آهن آلات در آهن پرایس حضور دارند که می‌توانند به شما در انتخاب بهترین محصول با توجه به نیاز و بودجه‌تان مشاوره تخصصی ارائه دهند. از جمله راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه تماس از طریق 02154103 است.
مطلب پیشنهادی:  فوت و فن پخت حلیم بازاری برای افطار

فروشگاه آنلاین آهن آلات

  • پاسخگویی به پرسش‌ها: کارشناسان آهن پرایس به تمامی سوالات شما در مورد محصولات، قیمت‌ها، نحوه خرید و … به طور کامل و دقیق پاسخ خواهند داد.
  • ارائه راهنمایی‌های لازم: کارشناسان آهن پرایس شما را در تمامی مراحل خرید، از انتخاب محصول متناسب با نیاز مشتری تا دریافت آن راهنمایی خواهند کرد.
  1. ارسال سریع و مطمئن بار به محل پروژه طی 3 تا 7 روز کاری از دیگر خدمات آهن پرایس است؛ ارسال بار توسط آهن پرایس به صورت زیر انجام می‌شود.
  • همکاری با شرکت‌های حمل و نقل معتبر: آهن پرایس با همکاری با شرکت‌های حمل و نقل معتبر در سراسر کشور، محصولات را در اسرع وقت و به صورت کاملاً سالم و مطمئن به دست مشتریان خود می‌رساند.
  • بسته‌بندی اصولی: محصولات قبل از ارسال به طور اصولی بسته‌بندی می‌شوند تا در طول حمل و نقل آسیبی به آنها نرسد.
  • رهگیری سفارش: می‌توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید و از زمان دقیق تحویل آن مطلع شوید.
  1. ارائه ضمانتنامه کتبی کیفیت و قیمت از مهمترین خدماتی است که آهن پرایس را از سایر رقبا متمایز می‌کند. به این صورت که تمامی محصولات آهن پرایس با ضمانت کتبی کیفیت و همچنین قیمت ارائه می‌شوند و در صورت بروز هرگونه مشکل در کیفیت محصولات، آهن پرایس متعهد به تعویض یا مرجوع کردن آنها خواهد بود.

اعتماد و رضایت مشتریان برای آهن پرایس از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل ضمانت‌های لازم را برای جلب اعتماد آنها ارائه می‌دهد.

  1. ارائه خدمات برشکاری، سوراخکاری، گالوانیزاسیون، لانه‌زنبوری و … از مهمترین خدمات آهن پرایس است که برای تسهیل فرایند خرید به مشتریان ارائه می‌شود.
  2. پیگیری و رسیدگی به شکایات مشتریان از دیگر وجوه تمایر شرکت آهن پرایس است که این مجموعه را به انتخاب نخست بسیاری از مشتریان تبدیل کرده است.
  3. فروش اعتباری و چکی آهن آلات از دیگر خدمات آهن پرایس است که برای تسهیل امر خرید با شرایط خاصی به مشتریان ارائه می‌شود.
  4. ارائه اخبار و تحلیل روزانه بازار آهن و فولاد، ارائه دانشنامه آهن آلات، ارائه نمودار قیمت آهن آلات و جدول وزن آهن آلات در بازه‌های زمانی مختلف از دیگر امکانات سایت آهن پرایس است.

مزایا و ویژگی‌هایی که ذکر شد از مهمترین فاکتورهایی است که به جلب اطمینان و اعتماد مشتری منجر می‌شود؛ بنابراین آهن پرایس با دارا بودن فاکتورهایی که بیان شد و الزام خود به اجرای آنها به عنوان انتخابی مطمئن برای خرید آهن آلات شناخته می‌شود.

راه های ارتباطی :

آدرس سایت : https://ahanprice.com

تلگرام : @ahanprice

اینستاگرام : https://www.instagram.com/ahan.price?igsh=MWRjdDlicjQ2aG85bw==

تعداد کلمات مطلب: 861

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…