با شلوار بگ چه لباس‌هایی ست کنیم؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از اجزای اصلی استایل هر فرد شلوار است. اگر شما شلوار مناسب استایل خودتان را انتخاب کنید، تاثیر بسیار متفاوتی بر روی ظاهرتان دارد.
ست کردن لباس با شلوار بگ

ست کردن لباس با شلوار بگ به شما کمک می‌کند تا یک استایل زیبا و خاص برای خودتان آماده کنید. در ابتدا باید بگوییم که این شلوار در واقع به چه شکلی است. «شلوار بگ» یکی از انواع شلوارهای است که حس آزادی، راحتی و سبکی را برایتان ایجاد می‌کند. از سوی دیگر این شلوار برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است و می‌توان تیپ‌های زیبا و مختلف زد. همراه دلتامگ باشید.

شلوار بگ مناسب چه کسانی است؟

جالب است بدانید که شلوار بگ توانسته است با عملکرد چندگانه از هوای گرم و آفتابی گرفته تا هوای سرد و برفی به عنوان یک لباس شیک و جذاب، طرفداران بسیار زیادی برای خود پیدا کنند. اگر دوست دارید قدبلندتر، کشیده‌تر و خوش‌استایل‌تر دیده شوید شلوار بگ مناسب شماست.

ست کردن لباس با شلوار بگ

لازم است این نکته مهم را بدانید که ست کردن لباس یک خلاقیت و هنر زیرکانه است که شما را شیک‌پوش و خوش‌تیپ نشان می‌دهد، برای داشتن یک استایل زیبا و شیک باید اصول شیک‌پوشی و ست کردن را بشناسید و آن را رعایت کنید.

یکی از سوالات مهمی که ممکن است به ذهن خطور کند این است که شلوار بگ را با چه لباسی بپوشیم؟ در این رابطه باید بگوییم که رعایت کردن چند مورد خاص به شما کمک می‌کند که یک استایل زیبا داشته باشید.

ست کردن مانتو بلند و شلوار بگ

ست کردن مانتو بلند و شلوار بگ

ست کردن مانتو با شلوار بگ یکی از نکات مهم است که در استایل کردن باید بدانید. ست کردن شلوار بگ و مانتوی بلند یکی از بهترین استایل‌هایی است که هم زیبایی و شیک بودن را برایتان به ارمغان می‌آوذد و هم آن راحتی مورد نیزا را برایتان تامین می‌کند.

شلوار بگ با مانتوی بلند در واقع همان مدل زیبایی است که امسال بسیار ترند شده است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از این ترند در مراسم‌های مختلف استفاده کنید.

علاوه‌بر مهمانی و مراسمات مختلف، این استایل در روزهای عادی هم برای شیک‌پوش بودن گزینه بسیار خوبی است.

مطلب پیشنهادی:  خداحافظی با پیری فقط با استفاده از این روغن

ست کردن شلوار بگ با شومیز

شلوار بگ از جمله ترندهای محبوب در استایل‌های اسپرت زنانه است. شلوار بگ انواع مختلفی دارد که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها شلوار بگ لی است. مزیت شلوار بگ لی این است که با تمام لباس‌های زنانه ست می‌شود.

شومیز با شلوار بگ لی یکی از استایل‌های شیک و جذاب بوده که شما می‌توانید هنگام رفتن به یک مراسم دوستانه استفاده کنید. در این استایل می‌توانید از شومیزهای طرح‌دار یا طرح شلوغ خال‌خالی همراه با کتونی سفید استفاده کنید.

افراد سایز بزرگ و چاق می‌توانند در استایل شلوار بگ لی با شومیز از شومیزهای بدون طرح و رنگ‌های سرد استفاده کنند تا لاغرتر و کشیده‌تر نشان داده شوند.

یکی از استایل‌های خاص برای دختر خانم‌ها و خانم‌ها در مجالس استفاده از شومیز با شلوار بگ مجلسی است. برای استایل مجلسی می‌توانید شلوار بگ جنس لی انتخاب کرده و آن را با یک شومیز حریر کوتاه یا بلند ست کنید.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم؟

در نظر داشته باشید که با گشاد بودن شلوار بگ و اینکه از لحاظ قد بر روی کفش‌ها افتادگی دارد و همچنین نوع استایل باید کفش مناسب انتخاب شود. اگر به دنبال یک استایل کلاسیک برای دورهمی و مهمانی هستید می‌توانید شلوار بگ پارچه‌ای را همراه با کت کوتاه ست کنید و بدانید که کفش مناسب آن صندل زنانه پاشنه تخت یا پاشنه دارد است.

در استایل اسپرت، شلوار بگی لی یا جین را می‌توانید با کفش‌های کتانی سیاه یا سفید ست کنید. در استایل رسمی و مجلسی می‌توانید از شومیز با شلوار بگ جین به همراه کفش پاشنه‌دار استفاده کنید. در تیپ و استایل با شلوار بگ استفاده از کتانی‌های درشت و لژ دار گزینه مناسبی است.

تعداد کلمات مطلب: 606

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

6 روش برای اینکه بدون ورزش لاغر کنید

لاغری سریع بدون ورزش، یکی از گزینه‌هایی است که بسیاری از افراد برای کم کردن وزن به دنبال آ…