بهترین لوکیشن عکاسی رایگان تولد + عکس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر برای تولد خود به دنبال مکان‌هایی زیبا هستید که بدون پرداخت هزینه در آنجا عکاسی کنید، این مطلب را از دست ندهید!
لوکیشن عکاسی رایگان در تهران

لوکیشن عکاسی رایگان در تهران شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که خاطرات زیبایی برایتان ثبت شود. تهران به دلیل اینکه پایتخت ایران است همه ساله گردشگران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به شهر تهران است. آب و هوای خوب، باغ‌های سرسبز زیبا و بادهای بهاری گرم و دل انگیز تهران را در فصل بهار برای شما دل‌انگیز خواهد کرد.

اگر برای تولد، ثبت خاطرات و یا مراسمات خود به دنبال بهترین لوکیشن عکاسی در تهران هستید، با دلتامگ همراه باشید.

 لوکیشن عکاسی رایگان در تهران کجاست؟

تهران پارک‌ها، موزه‌ها، کاخ‌های سلطنتی با قدمت تاریخی، خیابان‌هایی مدرن و قدیمی و حتی مناطق طبیعی زیبایی دارد که امکان عکاسی را برای شما فراهم می‌کند. در ادامه به بررسی بهترین لوکیشن عکاسی تهران خواهیم پرداخت. بهتر است برای عکاسی ژست‌های خوبی را انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از این مطلب ایده جذاب برای ژست عکاسی در طبیعت بهترین ژست‌ها را انتخاب نمایید.

لوکیشن عکاسی رایگان در تهران

دریاچه چیتگر تهران

در سال‌های اخیر یکی از مناطقی که بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است، دریاچه چیتگر تهران است. این دریاچه مصنوعی و ساخته دست بشر است. این دریاچه در سال 1392 تاسیس شده است. این محل به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد به یکی از محبوب‌ترین لوکیشن عکاسی رایگان در تهران است. آب و هوای این دریاچه بسیار دل انگیز است و معمولا بادهای گرم و مطلوبی در این منطقه می‌وزد. هارمونی آسمان آبی در کنار دریاچه آن هم وسط شهر تهران که همیشه آلوده است، یک فضای بسیار زیبا را برای عکاسی رایگان شما فراهم می‌کند.

لوکیشن عکاسی رایگان در تهران

باغ ملی تهران یک لوکیشن عکاسی رایگان در تهران

این باغ که در مناطق مرکزی شهر قرار دارد با این حال بسیار از آب و هوای خوبی برخوردار است. این باغ یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های شهر تهران است و و برای ورود به این باغ نیازی نیست تا هزینه پرداخت کنید. باغ ملی تهران حدود 60 هکتار است که با توجه به وسعت زیادی که دارد یک مکانی است که برای شما لوکیشن‌ عکاسی رایگان در تهران را فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش 4 ترکیب رنگ مو بلوند در خانه بدون دکلره

لوکیشن عکاسی رایگان در تهران

این باغ یکی از بزرگترین پارک‌های شهر تهران است که در خیابان امام خمینی تهران واقع شده است. این باغ بسیار سرسبز است  ودرختان بسیار زیبایی دارد. همچنین در این باغ چند حوضچه کوچک و زیبا نیز وجود دارد.

اگر برای جشن تولد خود به دنبال یک مکان زیبا و همچنین سرسبز هستید یا می‌خواهید در یک مکان با قدت تاریخی عکاسی کنید، باغ ملی تهران یک گزینه مناسب برای شما است.

ایران مال تهران بهترین لوکیشن عکاسی رایکان در تهران

ایران مال که یکی از بزرگترین و همچنین لاکچری‌ترین مراکز تجاری ایران به شمار می‌آید می‌تواند یک گزینه بسیار خاص برای لوکیشن عکاسی رایگان در تهران برای تولد شما باشد. اگر از جمله افرادی هستید که به کتاب و کتابخانه علاقه دارید، فرصت عکاسی در ایران مال را از دست ندهید. ایران مال یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین کتابخانه‌های ایران را دارد. عکاسی با تم تولد کتاب یک ایده خاص و جالب است که دوست داران کتاب نباید از آن غافل شوند.

لوکیشن عکاسی رایگان در تهران

ایران مال در هر فصل از سال برای عکاسی مناسب است زیرا فضایی بسته دارد و مانند لوکیشن‌های قبلی محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند. همچنین شما می‌توانید به راحتی در هر ساعاتی از روز و شب در این مکان به عکاسی بپردازید.

 

تعداد کلمات مطلب: 546

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

چند ترفند آرایشی برای پاییز امسال

ما در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم چند ترفند آرایشی برای پاییز امسال را به شما آموزش ده…