فیلم دیدن در این سینماهای عجیب هیچ‌وقت از یادتان نمی‌رود!

4
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سینما یکی از جذاب‌ترین اختراع‌های بشر بوده که نه‌فقط جایی برای تماشای فیلم و محلی برای سرگرمی که حتی جایی برای پیدا کردن آدم‌هایی شبیه خودمان است! سینماها در برخی از کشورها حتی به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده‌اند.
عجیب ترین سینماهای جهان

از سال 1895 که اولین سینمای جهان با تئاتر برلین وینترگاردن شروع به کار کرد تا به امروز خیلی از کشورها تلاش کرده‌اند که رکورددار عجیب ترین سینماهای جهان شوند! همراه دلتامگ با چند سینمای عجیب و غریب دنیا آشنا شوید.

المپیا موزیک هال در فرانسه یکی از عجیب ترین سینماهای جهان

این سالن سینما در سال 1889 افتتاح شد ولی از آن زمان تاکنون همیشه در حال تغییر است؛ مثلا در برهه‌ای از زمان و برای یک رویداد خاص صفحه‌های نمایش بسیار بزرگ به آن اضافه شد. با این وجود عجیب‌ترین کاری که مسئولان این سینما انجام داده‌اند، اضافه کردن تختخواب‌های دو نفره به سالن تماشای سینما بوده است! فرض کنید بتوانید هنگام تماشای فیلم در سینما در یک تخت گرم و نرم و راحت لم دهید، حتما خیلی به شما خوش خواهد گذشت مگر نه؟

المپیا موزیک هال در فرانسه یکی از عجیب ترین سینماهای جهان

تئاتر سی فی داین این در استودیوی دیزنی هالیوود

یکی دیگر از عجیب ترین سینماهای جهان در لس‌آنجلس کالیفرنیا واقع شده است. جذابیت این سینما در آن است که همه چیزش را با خودروهای کلاسیک تزیین کرده‌اند. شما برای فیلم دیدن هم باید سوار یکی از این خودروها شوید و البته حتی میزهای غذاخوری این سینما هم همگی ماشین‌های کلاسیک هستند!

تئاتر سی فی داین این در استودیوی دیزنی هالیوود

تئاتر سینمای پاریس از عجیب ترین سینماهای جهان

اگر سوار ماشین شدن و فیلم دیدن برایتان جذاب نیست، سوار قایق شدن حتما برایتان جذاب خواهد بود! بله یک سینما در دنیا وجود دارد که برای فیلم دیدن در آن باید سوار قایق شوید چون صندلی‌های این سینما قایق هستند و در استخر آب آن شناورند! این سینما تنها یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی پاریس است که گردشگران دوست دارند حداقل یک فیلم در سالن آن ببینند.

مطلب پیشنهادی:  با این روش موهایتان را مثل هندی‌ها پرپشت کنید

سالن سینمای دایو این در انگلیس!

اگر تماشای فیلم در ماشین، در قایق یا حتی در تختخواب برایتان جذاب نبوده پس بهتر است یک سفر به انگلیس و سالن سینمای دایو این بروید! جذابیت این سینما به استخر آن است! شما هم می‌توانید فیلم نگاه کنید و هم می‌توانید در طول فیلم دیدن به شنا کردن بپردازید! ظاهرا سازندگان این سینما به شنا کردن خیلی علاقه دارند.

سینما کلاب نارنج چین

سینما کلاب نارنج چین

یکی دیگر از عجیب ترین سینماهای جهان کلاب نارنج چین است. این سالن سینما در سال 2011 به درخواست گروه تفریحی گلدن هاروست که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فیلم در آسیاست، در پکن ساخته شد. این سالن سینما یکی از لاکچری‌ترین و لوکس‌ترین سالن‌های سینما در دنیاست. علاوه بر فیلم دیدن این سالن امکاناتی مانند سالن پیانو، کافه‌های شیک و انواع سرگرمی‌های مختلف را دارد.

تعداد کلمات مطلب: 410

اپلیکیشن مجله دلتا

4 دیدگاه

  1. همراه با شما

    22 اسفند 1402 در 9:29 ب.ظ

    مطالب انتخابی مثل همیشه عالی

    پاسخ

  2. همراه با شما

    22 اسفند 1402 در 10:40 ب.ظ

    خسته نباشیذ

    پاسخ

  3. ناشناس

    23 اسفند 1402 در 11:56 ب.ظ

    جالب بود

    پاسخ

  4. ناشناس

    3 فروردین 1403 در 6:37 ب.ظ

    عالی بود (✷‿✷)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…