ایده‌های شیک و جدید لباس بچه‌ گانه برای عید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه والدین توجه بسیار زیادی به استایل و لباس‌ها بچه گانه داشته و دوست دارند در تمام مهمانی‌ها کودکشان لباس زیبایی به تن داشته باشد.
لباس بچه گانه برای عید

ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم به شما والدین عزیز چند ایده و استایل شیک لباس بچه گانه برای عید معرفی کنیم تا در این روزهایی که همه به دنبال تهیه لباس برای دید و بازدیدهای عید هستند دچار سردرگمی نشوید.

چند ایده و استایل شیک لباس بچه‌ گانه برای عید

با نزدیک‌شدن به فصل بهار یکی از دغدغه‌های والدین تهیه‌کردن لباس مناسب برای فرزندشان است. بسیاری از کسانی که به‌تازگی پدر و مادر شده‌اند تجربه چندانی دراین‌رابطه ندارد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، حتماً تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

پیراهن چین‌دار

اگر کودکتان دختر است، می‌توانید برای اینکه در عید امسال زیبا و خوش‌تیپ به نظر برسد، برای او پیراهن تهیه کنید. انتخاب پیراهن چین‌دار کوتاه با رنگ بهاری، جوراب‌شلواری و رویه آستین‌بلند یا آستین سه‌ربع برای کودک در این سن بسیار عالی بوده و می‌تواند مانع از احساس سرما شود. یک جفت کفش عروسکی استایل کودک شما را تکمیل و زیبا می‌کند.

چند ایده و استایل شیک لباس بچه‌ گانه برای عید مثل پیراهن و شلوار جین

برای عید می‌توانید از ست اسپرت استفاده کرده و یک تیپ متفاوت برای کودکتان تهیه کنید. فرقی نمی‌کند کودک شما پسر باشد یا دختر، این ست زیبا یک لباس بچه گانه برای عید است. ترکیب شلوار جین و تیشرت برای کودکان مناسب اسـت.

اگر دوست دارید یک شلوار مناسب و خوش‌ترکیب انتخاب کنید، حتماً یک شلوار جین تهیه کرده و آن را با پیراهن یا یک تیشرت ست کنید. شلوار جین با بندینک با یک ژاکت سورمه‌ای ترکیبی زیباست. برای تکمیل این ست می‌توانید از یک جفت کفش اسنیکرز استفاده کنید.

چند ایده و استایل شیک لباس بچه گانه برای عید مثل پیراهن و شلوار جین

تیشرت و شلوارک

در روزهای گرم بهاری می‌توانید برای کودکتان، شلوارک انتخاب کنید. ست تیشرت و شلوارک احساس راحتی بیشتری به بچه‌ها می‌دهد و لازم نیست در بین مهمانی لباس بچه را تغییر دهید. اگر متوجه شدید هوا خنک است، می‌‎توانید از طریق پوشاندن جوراب‌شلواری رنگی از کودک در برابر سرما مراقبت کنید.

مطلب پیشنهادی:  شهر دلفین های ایران کجاست؟

کفش عروسکی یا کفش تخت بندی برای تکمیل شلوارک، جوراب‌شلواری و تیشرت ایدئال خواهد بود. این ست یک انتخاب ایدئال برای کودکتان است.

ست کژوال

استایل کژوال یا غیررسمی امسال برای کودکان بسیار ترند شده است. اگر تصمیم دارید به یک میهمانی غیررسمی رفته و درعین‌حال می‌خواهید که کودکتان در لباسی که به تن دارد احساس راحتی کند، استایل کژوال را امتحان کنید. این استایل، به دلیل راحتی و کاربردی‌بودن آن، برای کودکان بسیار مناسب است.

ست کژوال

چند ایده و استایل شیک لباس بچه‌ گانه برای عید مثل بلوز و دامن پفکی

دخترها عاشق لباس‌های پفی هستند، بنابراین برای ساخت یک استایل زیبا و انتخاب لباس بچه‌ گانه برای عید یک دامن دخترانه توری پف‌دار یا دامن پیلی دار و رنگی انتخاب کنید.

بسته به رنگ دامن، سراغ انتخاب رنگ بلوز آستین سه‌ربع یا آستین‌کوتاه بروید. برای تکمیل این ست می‌توانید یک جفت کفش عروسکی یا کتانی آل استار ساق‌بلند و یک کت اسپرت را هم به این استایل اضافه کنید.

پلیور

آب‌وهوا در بهار همواره در حال تغییر است و برخی بچه‌ها حاضر نیستند به همین زودی‌ها از بلوزهای گرم زمستانی ‌دل بکنند؛ شما می‌توانید برای این فصل یک پلور ظریف خریداری کرده، پلوری که رنگ و لعابش با رنگ ست آنها جور باشد و به او بگویید روی تی‌شرتش این پلیور را بپوشد.

تعداد کلمات مطلب: 533

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…