در بوشهر ارزان تفریح کنید

4
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفر به بوشهر را دوست دارید؟ از تفریحاتی که در این شهر وجود دارد، خبر دارید؟ دلتان می‌خواهد در سفر به این شهر از تفریحات ارزان بوشهر هم بهره‌مند شوید؟
تفریحات ارزان در بوشهر

تفریحات ارزان در بوشهر یکی از جاذبه‌های این شهر هستند که در سفر به جنوب ایران می‌توانید با استفاده از آن‌ها یک سفر خاطره‌انگیز و دلپذیر برای شما ساخته خواهد شد. همراه مجله دلتا یک سفر هیجان‌انگیز و ارزان به جنوب ایران داشته باشید.

چرا بوشهر برای گردشگری؟!

قطعا علت تبدیل شدن بوشهر به مهمترین مرکز گردشگری ایران، قیمت مناسب کالاها و همچنین جاهای دیدنی آن، که کمتر نقطه ای در ایران نظیر آن را دارد.

وجود بندر تاریخی بوشهر در حاشیه خلیج همیشه فارس با نخل‌های بلند، سابقه تاریخی درخشان، بناهای قدیمی، سواحل ناب و شن‌های نرم‌ به یک مرکز گردشگری پر مسافر تبدیل شده است.

کافه‌هایی با تم سنتی، فرش‌های دست بافت، آلاچیق‌های زیبا با سایبان زیبا، بازار قدیمی، پارک‌های آبی، ساحل صدفی بسیار پاکیزه، آب و هوای خوش چنان دل از مسافران برده که هر ساله عده کثیری به این شهر زیبا سفر می‌کنند.

تفریحات ارزان در بوشهر چه چیزهایی هستند؟

بوشهر مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است. از چشمه‌های آب گرم اهرم تا پارک ساحلی صدف، قدم ب قدم این شهر دیدنی و جذاب است. در میان تفریحات ارزان در بوشهر می‌توان به نخلستان‌های این شهر که یکی از زیباترین جاهای دیدنی بوشهر هستند، پارک‌های ساحلی مختلف، عمارت و کاخ‌های قدیمی اشاره کرد.

تفریحات شبانه بوشهر چه چیزهایی هستند؟

در میان تفریحات ارزان در بوشهر، تفریحات شبانه این شهر بسیار لذت‌بخش هستند. گلزار شهدا، پارک سیادت و بوستان ساحلی دلوار از جمله تفریحات شبانه بوشهر هستند که با زیبایی خود در شب دل گردشگران را می‌ربایند.

تفریحات آبی در میان تفریحات ارزان در بوشهر هستند؟

بله! خیلی‌ها تصورشان این است که تفریحات آبی این شهر همگی گران‌قیمت هستند و پرداخت هزینه برای آن‌ها سخت است؛ اما خیلی از این تفریحات قیمت زیادی ندارند. قایق‌سواری و شنا جزو تفریحات کم‌هزینه آبی در بوشهر محسوب می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:  فواید تخم‌مرغ برای پوست و موی شما

تفریحات آبی در میان تفریحات ارزان در بوشهر هستند؟

غواصی تفریحی در بوشهر گران است؟

غواصی جزو تفریحاتی در بوشهر است که شاید اندکی قیمت آن بالاتر باشد چرا‌که نیاز به یک مربی و همراه دارد. برای این تفریح جذاب باید به دهکده دریایی پازارلند بروید و در آنجا درخواست کنید که به همراه مربی به دیدن ماهی‌ها و مرجان‌ها خلیج‌فارس بروید.

رزرو کشتی دریایی در بوشهر امکان‌پذیر است؟

بله به‌تازگی از کشتی تفریحی بوشهر هم رونمایی شده است. شاید نتوان سفر با این کشتی تفریحی را جزو تفریحات ارزان در بوشهر دانست؛ اما قطعا هزینه کردن برای سفر با آن ارزش دارد؛ چراکه این کشتی تفریحی تنها کشتی تفریحی کروز در جنوب ایران است و ظرفیت حمل 1500 مسافر را دارد. این کشتی خود به‌تنهایی یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های بوشهر است که خیلی‌ها تنها برای سفر با آن راهی جنوب می‌شوند.

رزرو کشتی دریایی در بوشهر امکان‌پذیر است؟

سخن پایانی

اگر قصد سفر به بوشهر را دارید زمستان بهترین فصل سفر به بوشهر است؛ اما اگر قصد سفر به این شهر در نوروز را دارید باید از تفریحات ارزان در بوشهر خبر داشته باشید تا سفری لذت‌بخش‌تر را تجربه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 474

اپلیکیشن مجله دلتا

4 دیدگاه

  1. ۰۰۰

    12 بهمن 1402 در 11:47 ب.ظ

    سلام والا ما تو بوشهر زندگی میکنیم خرما گرون ماهی گرون گردش هم از همه بد تر یه دور قایق میزنه ۳۰۰ هرار تومن ‌

    پاسخ

    • زینب پروانه

      14 بهمن 1402 در 8:39 ق.ظ

      300 هزار تومن تو این دوره زمونه ارزونه دیگه!😁

      پاسخ

  2. سارا

    20 بهمن 1402 در 9:23 ب.ظ

    متشکرم از تیم مجرب دلتا مگ
    مثل همیشه
    عالی ومفید❤️🙏

    پاسخ

    • زینب پروانه

      21 بهمن 1402 در 1:26 ب.ظ

      ممنون از همراهی شما بانو ❤

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…