لباس‌هایی که باکلاس‌ها هرگز در مهمانی‌ها نمی‌پوشند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معمولا خانم‌ها برای شرکت در مهمانی‌های بزرگ مانند عروی دقت و توجه بیشتری به استایل خودشان دارند اما گاهی اوقات لباس‌های نامناسب برای مهمانی‌های بزرگ را انتخاب می‌کنند.
لباس های نامناسب برای مهمانی

لباس های نامناسب برای مهمانی را اگر بشناسید کارتان بسیار راحت شده و می‌توانید درست انتخاب کنید تا در تمام مهمانی‌ها و مراسم‌های بزرگ مثل عروسی بدرخشید. همراه دلتامگ باشید.

لباس های نامناسب برای مهمانی

در ادامه به شما می‌گوییم چه لباس‌هایی برای عروسی و مهمانی‌های بزرگ نامناسب است.

لباس سفید

برای همه دختران مراسم عروسی مراسم پرشکوه و مهم است به همین دلیل همه عروس خانم‌ها دوست دارند که بهترین در مراسم خود باشند و مانند الماس در این مجلس بدرخشند؛ بنابراین در مراسم عروسی مهمانان باید از پوشیدن لباس سفید یا توردار که شبیه لباس عروس است به‌شدت خودداری کنند تا تمام تمرکز مهمانان روی عروس باشد. تنها زمانی این رنگ را به تن کنید که عروس از شما خواسته باشد.

لباس پف‌دار

یکی دیگر از لباس های نامناسب برای مهمانی مثل عروسی پوشیدن لباس پفی است. بهتر است اجاره دهید تنها عروس لباس پفی به تن کرده و در مهمانی که برایش بسیار مهم است بدرخشد. پوشیدن لباس پف‌دار توسط مهمانان وجهه خوبی ندارد پس بهتر است که آن را در جشن عروسی نپوشید.

لباس های نامناسب برای مهمانی  مثل لباس‌های مجلسی قدیمی

برای مهمانی‌های مهم و عروسی از لباس‌هایی که قدیمی شده یا چندین سال پیش خریداری کرده‌اید استفاده نکنید. در شرایط امروز که هر چند وقت یک‌بار ما شاهد تغییرکردن مد هستیم، استفاده از لباس‌هایی که متناسب با مد قبلی هستند، چندان جذاب نبوده؛ اما اگر لباستان ساده و شکیل است به‌طوری که باگذشت زمان قدیمی نشده است، می‌توانید از آن استفاده کنید.

لباس های نامناسب برای مهمانی  مثل لباس‌های مجلسی قدیمی

لباس بیش از حد باز

پوشیدن لباس‌های مجلسی که خیلی باز هستند اصلاً برای مهمانی‌های بزرگ مثل عروسی مناسب نیستند و افراد باکلاس هیچ‌وقت از این لباس‌ها استفاده نمی‌کنند. خودنمایی و پوشیدن لباس‌هایی که باعث جلب‌توجه دیگران می‌شود باعث می‌شود که توجه‌ها از سمت عروس و داماد به سمت شما منعطف شده که این موضوع برازنده شما نیست.

مطلب پیشنهادی:  کوفته برنجی به روش تهرانی‌ها

لباس هم‌رنگ با ساقدوش

ساقدوش یکی از مهم‌ترین افراد در عروسی است که رنگ لباسش باید با دیگران متفاوت باشد؛ بنابراین اگر از رنگ لباس ساقدوش‌ها اطلاع دارید، بهتر است رنگ لباس شما با وی متفاوت باشد؛ اما اگر چیزی راجع به مدل و رنگ لباس ساقدوش‌ها نمی‌دانید، می‌توانید هر رنگ لباسی که می‌خواهید انتخاب نمایید.

لباس های نامناسب برای مهمانی مثل لباس جین

جشن عروسی مکان مناسبی برای پوشیدن لباس‌های جین مانند لباس، دامن، جامپ سویئت یا شلوار جین نبوده؛ زیرا این لباس‌ها که در موقعیت‌های دیگر جذاب هستند، در چنین مراسمی به‌ظاهر شما حالتی اسپورت و غیررسمی می‌دهند، بنابراین بهتر است که به دنبال لباس رسمی‌تری باشید.

طرح‌های فانتزی

اگر دوست دارید در مراسم عروسی موجب حیرت و تعجب دیگران نشوید، لباس‌هایی با طرح‌های فانتزی یا عجیب غریب مانند طرح‌های حیوانات، میوه‌ها و… را انتخاب نکنید، این مدل جزو لباس های نامناسب برای مهمانی است؛ بنابراین بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌های ملایم‌تر و طرح‌های عادی‌تر انتخاب کنید.

طرح‌های فانتزی

لباس‌های پر پولک

از انتخاب لباس‌های پر از پولک صرف‌نظر کنید، مراسم‌های عروسی، مکانی برای پوشیدن لباس‌های قدیمی و پر پولک شما نیست، لباس‌های پولکی نور زیادی را منعکس می‌کنند و عکس‌گرفتن با این لباس‌ها نیز مشکل است.

تعداد کلمات مطلب: 503

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

فستیوال پاییزه فانوس‌های کاغذی در تایلند

جشن فانوس تایلند، یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های پاییزه تایلند است که از جذابیت بالایی برای…