با این 7 روش چیدمان کمد دیواری، کمبود فضا نخواهید داشت

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر با مشکل کمبود فضا در کمد دیواری مواجه هستید، این مطلب را از دست ندهید.
کمد دیواری ساده و شیک

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانم‌ها هنگام مرتب کردن خانه با آن مواجه می‌شوند، نظم دادن به کمد دیواری است؛ گاهی اوقات برای داشتن یک کمد دیواری ساده و شیک، راه‌های مختلفی را امتحان کرده اما به نتیجه نرسیده‌اند؛ به همین منظور در این مطلب از ذلتامگ قصد داریم چند نکته کاربردی به شما اموزش دهیم که با استفاده از آن بتوانید کمد دیواری جدید خود را به بهترین شکل ممکن مرتب کنید.

بهترین روش چیدمان کمد دیواری ساده و شیک

نحوه تقسیم بندی کمد دیواری باید به گونه‌ای باشد که شما به تمام وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید؛ به همین دلیل است که رعایت برخی نکات در چیدمان کمد دیواری جدید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

چیدمان کمد دیواری بدون قفسه

در چیدمان این مدل کمد دیواری لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید؛ اجسام را بر اساس نوع، اندازه و استفاده‌ مرتب کنید تا در هنگام نیاز بتوانید آن‌ها را به راحتی پیدا کنید؛ در این کمد‌ها بهتر است از دیواره‌های کمد برای قرار دادن و یا آویزان کردن اشیا استفاده کنید؛ برای زیبایی بیشتر کمد نیز می‌توانید اطراف آن با چراغ‌های LED تزیین کنید تا در هنگام باز شدن در روشن شوند.

کمد دیواری ساده و شیک

 آویزهای چرخان و چندکاره

یکی از مشکلاتی که هنگام مرتب کردن کمد با آن مواجه هستیم، نظم دادن به وسایلی چون کمربند و شال است؛ برای حل این مشکل یکی از راه‌های نظم بخشیدن و چیدمان کمد دیواری کوچک، استفاده از این مدل آویزها است؛ شما می‌توانید از این آویزها برای آویزان کردن کمربند، شال و کراوات استفاده کنید

استفاده از باکس های پلاستیکی برای چیدمان کمد دیواری ساده و شیک

شما می‌توانید با هزینه بسیار کم، چند باکس پلاستیکی تهیه کرده و بر حسب اندازه وسایل را درون آن قرار دهید؛ با استفاده از این باکس‌ها در صورتی که کمد قفسه‌بندی هم نداشته باشد، می‌توانید به راحتی به وسایل خود نظم دهید.

مطلب پیشنهادی:  انواع کمد ریلی؛ مناسب برای اتاق خواب کوچک

کمد دیواری ساده و شیک

استفاده از فضای درب در کمد دیواری ساده و شیک

این روش برای کمد دیوار‌هایی مناسب است که عمق آن حداقل 60 سانتی‌متر باشد؛ در این حالت می‌توانید از فضای پشت درب استفاده کرده و با قرار دادن چند عدد آویز لباس، از آن برای نگهداری شال و روسری، آویز کردن کیف استفاده کنید؛ این روش معمولا در چیدمان کمد دیواری قدیمی بسیار کاربرد دارد.

برداشتن لباس‌های اضافه

در این روش برای داشتن بک کمد دیواری ساده و شیک، بهترین راه‌حل این است که لبا‌س و وسایل اضافه را از دسترس خارج کنید تا جای کافی برای چیدمان باقی وسایل باشد؛ اگر برای نگهداشتنم لباس‌های اضافه جی را سراغ ندارید، می‌توانید قسمتی از کمد را در نظر گرفته و تمام وسایل اضافه را درون باکس قرار داده و داخل کمد بگذارید.

کمد دیواری ساده و شیک

نصب قفسه‌های ریلی

اگر جزو افرادی هستید که نمی‌دانید چگونه کیف و کفش خود را درون کمد جای دهید، برای حل این مشکل بهترین کار نصب یک قفسه ریلی است؛ با استفاده از این قفسه‌ها شما به راحتی می‌توانید به کیف و کفش‌های اضافه خود نظم دهید.

استفاده از کشو‌های مخصوص برای اکسسوری

کمد دیواری ساده و شیک، کمدی است که به راحتی بتوان وسایل ریز مانند اکسسوری‌ها که به راحتی گم می‌شوند را پیدا کرد؛ به همین دلیل لازم است که یک قسمت از کشو کمد را به چیدمان اکسسوری اختصاص دهید و داخل ان را طبقه‌بندی کنید؛ سپس هر کدام از اکسسوری‌های خود را به صورت جداگانه درون آن قرار دهید.

تعداد کلمات مطلب: 557

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. ناشناس

    7 بهمن 1402 در 6:59 ق.ظ

    والله برای آدم شلخته که کمد دیواری اندازه یه خونه بزرگم که باشه فرقی نداره….بازم میبینی لباساش رو زمینو رو تخته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …