7 مدل قفسه کتاب شیک و مدرن

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کتابخانه به فضای خانه شما روح و جلوه می‌بخشد.
قفسه کتاب شیک

قفسه کتاب تحولی عظیم در دکوراسیون خانه شما ایجاد می‌کند. وجود کتابخانه و قفسه کتاب شیک در هر خانه‌ای، آن را به مکانی آرام‌بخش تبدیل می‌کند. مهم نیست کتابخانه کوچک باشد یا بزرگ، مهم این است که به وجود این المان در خانه‌های ساده خود اهمیت دهیم و به وسیله آن فضایی دنج و آرام‌بخش ایجاد کنیم. در ادامه این مطلب از دلتامگ با 7 مدل قفسه کتاب شیک آشنا می‌شوید که زیبایی بی‌نظیری به دکوراسیون منزل شما می‌بخشند.

جدیدترین مدل‌های قفسه کتاب شیک

قفسه کتاب و کتابخانه المانی پویا است که در مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می‌شود. در ادامه با ۷ مدل قفسه خاص و زیبا آشنا می‌شوید که به تازگی مد شده‌اند.

قفسه کتاب شیک

قفسه چوبی ساده

این مدل قفسه کتاب، همیشه جزو ترندهای طراحی است و هرگز از مد نمی‌افتد. همچنین می‌توانید از آن برای تمام سبک‌های طراحی داخلی منزل استفاده کنید و در این زمینه هیچ محدودیتی نخواهید داشت. چوب جلوه‌ای صمیمی و دعوتگرا به دکوراسیون نشیمن و پذیرایی شما می‌بخشد.

قفسه کتاب کابینت دار

این مدل قفسه‌های کتاب بسیار کاربردی و زیبا هستند و فضای ذخیره‌سازی شما را در پذیرایی منزل افزایش می‌دهند. می‌توانید لوازم اضافی و پرکاربرد خود را درون کابینت‌ها قرار دهید تا در مواقع نیاز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به این ترتیب خانه شما همیشه شیک و مرتب به نظر می‌رسد.

قفسه کتاب شیک

قفسه فلزی لوکس

این مدل قفسه کتاب، جلوه بی‌نهایت لوکس و زیبایی دارد و به دلیل ظرافت زیاد، بسیار پرطرفدار است. همچنین جای کمی را اشغال می‌کند و می‌توانید در پذیرایی کوچک خود، این مدل را داشته باشید. فلز متریالی مدرن و جذاب است و در کنار سایر متریال‌ها مانند سنگ، بتن و چوب زیبا به نظر می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:  انتخاب مبلمان مناسب برای خانه‌های کوچک

ترکیب چوب و فلز برای قفسه کتاب شیک

این مدل قفسه‌ها جذابیت فوق‌العاده‌ای دارند. ظرافت فلز به همراه گرما و جذابیت چوب، ترکیبی فوق‌العاده چشم‌نواز ایجاد می‌کند. می‌توانید این ترکیب را در سایر اجزای دکوراسیون پذیرایی خود داشته باشید. برای مثال یک لوستر چوبی و فلزی می‌تواند انتخاب خوبی باشد و یا می‌توانید یک میز کنسول ساخته شده از چوب و فلز را در کنار قفسه قرار دهید و فضایی یکدست و مدرن ایجاد کنید.

قفسه کتاب شیک

ترکیب قفسه کتاب با میز تلویزیون

در پذیرایی و نشیمن، می‌توانید میز تلویزیون دیواری را با قفسه کتاب ترکیب کنید. این کار باعث می‌شود که بهترین استفاده را از فضا داشته باشید و خانه شما بی‌نهایت لوکس و زیبا به نظر برسد.

شلف کتاب مینیمال

مدل مینیمال، همانطور که از نام آن مشخص است، طراحی بی‌نهایت ساده‌ای دارد. می‌توانید این مدل کتابخانه را در پذیرایی مینیمال یا مدرن خود داشته باشید. دقت کنید که روی شلف مینیمال نباید بیش از حد شلوغ شود. بنابراین از قرار دادن لوازم دکوری با ابعاد بزرگ روی قفسه‌ها خودداری کنید.

تعداد کلمات مطلب: 449

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …